Vara de lunea asta

Ce soare, inca de dimineata! Daca ignor frigul si privesc doar pe fereastra ma pot pacali ca mai este inca vara!
Pot sa ma prefac ca aud zgomot de valuri, rasete de copii, pot sa ma prefac ca simt miros de nisip!
Terasa pe care imi beau acum cafeaua este partial insorita, dar asta e bine. Nu am apucat inca sa imi intind crema pentru protectie solara, asa ca mai stau un pic la umbra. Numai pana termin cafeaua, apoi imi pun palaria si ….. pe malul marii cu mine! Pe chaise-longue…

Gata, am decis. Azi e vara pentru mine.
Am un amic care obisnuieste sa spuna ca lunea nici iarba nu creste. Dane ….. guess again! Lunea asta e vara.

……….. si m-am si machiat …..

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    deconspiratu' said,

    te-ai si machiat? lunea? pe hol, in fata oglinzii, repede sau tacticos?

    si-ai fost atenta la toate detaliile?

    ai si zambit cand ai facut asta?

    🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Intotdeauna zambesc cand fac asta 🙂 Intotdeauna tacticos, intotdeauna zambind 🙂 🙂 🙂

    ………. multam pentru comentariu 😉

  3. 3

    Ioana Maria said,

    Hm , ce ciudat … Eram sigura ca pusesem un reply aici …

    Poate ti-am raspuns pe blogul vechi, habar nu am, tehnica ma omaoar 🙂

    Ideea era ca , fara nicio indoiala, intotdeauna o sa zambesc cand ma machiez 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

