Ce as inventa ( I )

Daca m-ar duce mintea as inventa cate ceva ce mi-ar face viata mult mai usoara.

(1) TELEPORTAREA Are rost sa dezvolt pe tema asta?! Imi pierd in medie 2 ore/zi (estimare optimista) pe drumul acasa-birou-acasa.
(2) TIMPUL TRANSFERABIL Mi s-ar parea grozav sa pot lua (numai daca mi se ofera!) de la altii ceva din timpul pe care ei il au in plus. Nu mult, si nu mereu. Doar din cand in cand, la nevoie. Nu as abuza, oricum am capatat deja ceva timp in plus datorita inventiei de la punctul (1), dar sigur ar fi situatii in care m-ar ajuta foarte tare 2-3 ore suplimentare.
Cum ar fi?! „Ai sa-mi dai si mie 2 ore azi? Nu poti azi? Dar cand ai putea?” „Nu pot sa iti DAU 2 ore, iti pot IMPRUMUTA insa o ora jumate. Dar o vreau inapoi!” „O.K., e grozav si o ora jumate! Ti-o dau inapoi luna viitoare, pe 4 sau pe 5.”
(3) HAINE+INCALTARI ADAPTATIVE Adaptative la cheful meu, adica sa isi schimbe forma si culoarea dupa cum am eu chef/nevoie in momentul respectiv. As avea in felul asta absolut orice obiect de imbracaminte as dori, cu minim de cheltuiala si spatiu necesar depozitarii. Et voila! Sa mai spuna cineva ca nu sunt econoama sau eficienta!
(4) INDIFERENTA (la borcan sau vrac) Asta mi-ar fi utila pentru ca am prostul obicei de a „pune la suflet” cam prea multe. Cand as simti ca incep sa devin prea apasata sau indurerata de cate ceva as da fuga la MAGAZINULDEDETOATE si as cumpara dupa nevoie, cata imi trebuie. Desigur, o sa trebuiasca sa devin intai foarte echilibrata, ca sa evit posibilitatea de a cumpara prea multa totusi …

Fac precizarea ca niciuna din inventiile de mai sus nu ar fi tinuta spre folosul meu exclusiv, fireste. Ar fi accesibile (aproape) tuturor.

va urma (poate)

71 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    esti tare, de mult n-am mai citit asa ceva!!Serios, e super !! Acu’ ce faci?Rosesti?E, uite vezi, asa esti tu:sfioasa !

  2. 2

    Ioana said,

    E, sa dea naiba daca rosesc!
    Realitatea e ca ma umflu in pene, de buna ce sunt, daca zici ca iti place ce-am scris ;))

  3. 3

    Mugur Ionescu said,

    Ioana ti-ai castigat un loc la mine in blogroll 🙂

  4. 4

    Ioana said,

    Supeeeeeeer ! 😉
    Multam 🙂

  5. 5

    whiterav said,

    se pare ca ai declarat razboi timpului! 🙂

    astept relaxat volumul II

  6. 6

    Ioana said,

    Pai stai sa diger inventiile astea, Cristi, si vad eu dup’aia cu ce mai usurez existenta sarmanei omeniri ;))

  7. 7

    codru.ro said,

    bai, ce ma enerveaza blogspotul asta. tre sa faci ceva, ca sa continuam colaborarea. wordpress!

  8. 8

    Ioana said,

    Mai, dar ce face? Sau ce sa-i fac eu ? Ca nu ma pricep, si am mai primit plangeri 🙂
    HEEEEEEEEEEEELPPPPP!!!!

  9. 9

    codru.ro said,

    http://www.wordpress.com
    iti faci acolo un blog nou, apoi iti aduci toate textele de aici, pe noul blog. nu ma intreba cum. stie mugur.

  10. 10

    Ioana said,

    Oki-doki, in week-end ma ocup de marea mutare.
    Mugur, tine-te bine, vine bombardamentu’ !

  11. 11

    Mugur Ionescu said,

    hai ma, asa cum spunea Codru, e simplu! daca ai probleme stii unde sa ma gasesti.

    Codru are dreptate, si pe mine ma enerveaza blogspotul asta… treci pe wordpress

  12. 12

    Ioana said,

    Gata, gata, oooffff…
    Am demarat procedura, astept mailul de confirmare, dar ma voi ocupa de acasa mai pe seara-tarziu. Chiar nu pot de aici 🙂

  13. 13

    costiman said,

    mie mie drag blogspotul, na, acu’ ce faci?

  14. 14

    Ioana said,

    Il las si colo si colo, na!
    Ubicuitate, asta e cuvantul cheie! 😉

  15. 15

    Codru said,

    moaama, ce smecher. verde. cacodru 😀

  16. 16

    imugur said,

    foarte tare frate, sau soro 🙂
    am schimbat si link-ul in blogroll

  17. 17

    Ioana Maria said,

    Iti foarte multumesc 😉

    Imi sta bine in nuanta asta de verde? :))

  18. 18

    Ioana Maria said,

    Codrule, verde cacaii mei de pe pereti 😉

  19. 19

    Ioana Maria said,

    Costiiiii!!! Baga si tu un comment, ca sa vad ca nu te simti tradat!

  20. 20

    Codru said,

    daca ajungi blogarita celebra, nu uita ca eu te am introdus in grup 😉

  21. 21

    Ioana Maria said,

    Codrule, apreciez maxim , pe bune de tot 🙂

    Da’ acuma, daca tot m-am mutat, ma invata si pe mine cineva sa imi afisez dracia aia cu ultimele comentarii primite? Eram (si sunt) profund invidioasa cand o vedeam (si o vad) pe blog la Mugur si Costi! S invidia e un sentiment urat! Ma invata cineva sa ma imbunatatesc? 😀

  22. 22

    Codru said,

    habar n am, cre ca e un plugin sau widget. gasca are un ‘compiuterica’. ti l am indicat intr un post precedent 🙂

  23. 23

    Ioana Maria said,

    Mugur, stim cu totii ca la tine se refera 😀

  24. 24

    costiman said,

    verde crud, verde crud
    acu te vad dar nu te-aud!!!

    Departe de mine, femeie in toata firea, sentimentul asta de tradare.Pardon, ma confund cu Mona.Barbat in toata firea.

  25. 25

    costiman said,

    de unde moaca asta?Mooooooooonaaaaaaa!Mother futui!!

  26. 26

    costiman said,

    ce dulcel sunt, manca-l-ar lupchii!!

  27. 27

    Codru said,

    costi, frumoasa poza ti ai tras. apropo de ea, bai acu’ 5 minute m a sunat Emil Kusturica. cica isi vrea peruca inapoi 😀

  28. 28

    costiman said,

    i-as da-o, da’ nu mai pot s-o deslipesc!!La filmari am prins-o in dibluri cu cap de inbus.Nu-i asa ca se vede ca am cap de inbus?

  29. 29

    Ioana Maria said,

    WOW !!!! Costi ….. (sau Mona???? ) esti …..FOARTE pletos! Si … m-a lasat de tot privirea, sau nu ai cine stie ce barba?

  30. 30

    costiman said,

    si-l cheama emir, chiar daca suna a functzie!!

  31. 31

    costiman said,

    provocam furori si mi-am dat barba jos.Acu’ nu se mai uita nici dracu’ la mine.

  32. 33

    costiman said,

    mona a mancat ceva stricat, ii este rau, m-a duc s-o tzin de frunte!!
    Banatu-i fruncea, baaaaaaaa!!Pa!

  33. 34

    Ioana Maria said,

    Salutari calduroase Monei, fii acru ca sa-si revina!
    Cat despre barba, nu te necaj, creste! Ii dai cu sampon si balsam si aia e!
    Pa!

  34. 35

    costiman said,

    ioana, ti-ai facut de lucru cu tembelii astia din blogroll!! 🙂
    Who’s gonna stop them?
    You, you, Superman!!

  35. 36

    costiman said,

    hai, bre mono, vomitzi sau faci boooooaaaaaa asa sa ma sperii?

  36. 37

    Ioana Maria said,

    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Las’ ca-i fain asa ! Mai o hahaiala, mai o barba, mai fara ….. si uite asa imbatranim frumos! Ptiu, drace, ce m-o fi apucat????

  37. 38

    Ioana Maria said,

    Mona, nu vomita, mai! Tine-l in sah!

  38. 39

    Ioana Maria said,

    Acesta fiind spuse, ma duc sa adorm pe vreo emisiune tampita la TV.
    Ne citim maine!

    Noapte buna!

  39. 40

    costiman said,

    Un tanar preot trebuia sa tina prima lui slujba, drept pentru care era extrem de emotionat, chiar simtea panica.
    Atunci, superiorul lui, Episcopul, vazandu-l atat de stresat, l-a sfatuit ca inainte sa se urce in amvon pentru predica, sa puna un paharel de vodca in paharul cu apa, ca sa se relaxeze si sa aiba curaj.
    Preotului i-a mers nemaipomenit in prima lui slujba, dar cand a ajuns acasa a gasit pe masa o mica scrisoare din partea Episcopului in care zicea:

    „Draga Parinte,Fiule,

    Ma bucur foarte mult ca ti-a mers atat de bine in prima ta slujba si ca ai tinut cont de sfatul pe care ti l-am dat, dar trebuie sa-ti fac anumite observatii:

    01. Din acel pahar cu apa trebuie sa iei mici sorbituri nu sa-l dai pe gat dintr-o data.
    02. In acel pahar cu apa nu se pune nici gheata, nici felii de lamaie. In plus, eu ti-am spus sa pui putina vodca in paharul cu apa, nu invers…
    03. Nu se foloseste Biblia ca suport pentru pahar.
    04. Nu te poti sterge la gura cu sutana.
    05. Poruncile lui Dumnezeu sunt 10 nu 12.
    06. Iar apostolii sunt 12 nu 10.
    07. Cand vorbesti despre cruce nu poti sa spui ca e acel T mare de deasupra altarului.
    08. Cand vorbesti despre Iisus si apostoli, nu poti spune ca e „Fiul si banda lui”.
    09. David l-a invins pe Goliat cu o prastie si o piatra, nu poti sa spui ca „i-a zburat curul cu dinamita”…
    10. Cand vorbesti despre Iuda, nu poti sa-l numesti „bulangiu”.
    11. Tatal, Fiul si Sfantul Duh nu sunt Batranul, Juniorul si Stafia…
    12. Nu e frumos sa-l numesti pe Papa – „Nasul”.
    13.Faraonul i-a trimis pe evrei in pribegie, nu in ***** ma-sii.
    14. Eva i-a dat lui Adam un mar, nu i-a cedat…
    15. Magdalena a fost o pacatoasa, nu o curva.
    16. Initiativa de a invita publicul sa aplaude a fost buna, dar a fost exagerat sa-i inviti sa danseze Macarena, sa faca trenuletul si sa o inviti pe Sora Daniela sa faca striptease.
    17. Apa sfintita se foloseste pentru a binecuvanta, nu pentru a-ti racori ceafa.
    18.”Casuta” aia este confesionalul, nu toaleta.
    19. Pasticul se distribuie crestinilor fara Nutella.
    20. Cel de pe cruce este Isus Hristos si nu Che Guevarra.
    21. Pacatosii, cand mor, se duc in Infern, nu in aia a ma-sii.
    22. Vezi sa ai mereu chilotii pe tine si, cand e cald, evita sa-ti faci vant cu sutana.
    23. Imi amintesc ca slujba trebuia sa dureze circa 1 ora si nu doua reprize de cate 45 de minute fiecare, iar cel care era asezat langa tine si pe care l-ai numit „travestit cu fusta rosie” eram eu.

    …In rest a fost bine”

  40. 41

    costiman said,

    razi tu, eu nu pot ca doarme gasca .La ora asta???? 🙂

  41. 42

    Ioana Maria said,

    :)):)):)):)):))

    Doamneeeee …Asta e o adevarata procedura! 🙂 🙂 🙂

    Si chiar asa, cumsa dormi la ora asta?? ia, trezirea! 😀

  42. 43

    cristian said,

    neata everybody! Ioana, am nevoie urgenta de una din inventiile tale viitoare. sunt gata sa finantez. incep cu un lipton „taste of london”.

  43. 44

    Ioana Maria said,

    Hello Cristi!!

    Care din inventiile mele ti-ar fi necesara? Adica … serveste-te de oricare, eram doar curioasa care din ele e mai utila asa, la prima strigare 🙂

    Ce gust are Lipton ala? (sa nu zica vreunul ” de London: 😀 )

  44. 45

    cristian said,

    pai acceleratorul de particule. (n.r. – particulele sunt bucatile de timp de serviciu, indivizibile, care iti dau batai de cap divizibile in alte batai de cap).

    nu era printre inventii?

    „taste of london” are gust de ceai negru. Nothing special… brandul e mai bun decat gustul

  45. 46

    Ioana Maria said,

    E, nu era chiar accelerator de particule , era mai mult timp imprumutabil 🙂
    Si ma gandeam eu ca asta trebuie sa fie 🙂 Si eu as avea nevoie azi de asa ceva :))

    Ceai negru? Am eu, la pliculete. Cu aroma de irish cream (caramel, cica)

  46. 47

    Cristian said,

    stii cum se cere ceai in turcia? 😀
    „two cay, man!” (se pronunta ceai)

  47. 48

    Ioana Maria said,

    :)):)):))

    As bea un ceai acum, undeva pe la vreo ceainarie faina. Dar la cat timp liber se intrevede in decembrie … ceaiul va astepta pana la anu’
    Ceaiul, ceainaria, eu … :))

  48. 49

    costiman said,

    asa tare ma dor picioarele ca nu pot scrie

  49. 50

    costiman said,

    cu ultimele puteri voi mai scrie 50 de mesaje.

  50. 51

    imugur said,

    Da stiu ca daca n-am fost acasa v-ati mutat de la mine aici si ati vorbiiiiiiiiiiiit de nu am avut rabdare sa citesc tot. Cat despre comentariile recente, Ioana, tine de tema sau de widget. Dar nu stiu daca merge pe tema asta a ta. E de sapat.

  51. 52

    Ioana Maria said,

    Oooo… Look who’s back! Buna seara 🙂

    Costi, ai picioare de fier sa inteleg :))

    Mugur, cum a fost inceputul de week-end? ca la mine a inceput zapacitor. Cat despre latest comment … sapa, pliiiiiiizzzzz !!!

    Costi, spune-i te rog Monei ca i-am urmat exemplu si gatesc. Aproape de maxim, adica trei feluri. Desigur, nu am nici macar indrazneala de a INCERCA sa o egalez, dar….. 😉

  52. 53

    Ioana Maria said,

    E vineri seara.

    Din aceasta informatie voi trebuie sa deduceti ca una buacat fetita Bianca a fost luata de la bunici si aduca in caldura caminului parintesc. Aici a inceput furtuna , manifestata in sarituri, aruncari, alergari, tipete, castele din cuburi and so on. Dar se apropie ora de somn, deci … ma retrag glorios. Activitatea mea de bloggerita in devenire are de suferit pe timp de week-end, dar …. mai apar din cand in cand, sa spun cate o vorba de duh.

    Cea din seara asta (ea, vorba) este NOAPTE BUNA, VORBIM MAINE 🙂
    (Moah, au fost chiar patru vorbe, o virgula si un zambet! Stiam eu ca pot!)

  53. 54

    costiman said,

    sculaaaaaaaaaaaaareea!E sambata si m-am rasfatzat, am dormit pana la 6 si 15.Ca sa zic asa, organismul l-am pacalit cu o ora da, vezica nu pot s-o mint, e asa dragalasa!!! 🙂

  54. 55

    costiman said,

    ce-oi fi vrut sa spun, nu stiu, da’ ma uit la comentariul boului de dinainte si ma gandesc:Asta ori e beat ori se drogheaza ori e in anul pregatitor la limba romana.

  55. 56

    Ioana Maria said,

    Neatzaaaaaaaa!!!!!!!!!

    Mai Costi, dar tu cat dormi? Si cum naiba functionezi cu atat cat dormi?? Vreau si eu reteta. In cursul saptamanii ma descurc cu 5.30 – 6 ore dormite, dar in week-end dorm mai mult. desigur, sunt la mana fie-mii (si da, si la mana vezicii fie-mii), dar chiar si asa …

    Mi-am luat micul dejun copios format din obisnuita cafea si acum ….. imi fac de lucru prin casa.

    Voi? care, cine, ce , cum, si mai ales unde?

  56. 57

    costiman said,

    mona, mircea, teo dorm iar eu sunt la servici, cu 10 fete care ma abuzeaza

  57. 58

    costiman said,

    mi-a schimbat mona parola blogului si nu pot scrie nimic, cenzura a fost si va fi de genul feminin!!! 🙂

  58. 59

    costiman said,

    cenzuru nu se poate, cenzurel e nume de caine, cenzurici e un diminutiv de tot rahatul, eventual cenzor.Da’, mai fataaaaaaaa, cenzor!!

  59. 60

    Ioana Maria said,

    Mai cenzorule care esti, da’ cere-i fetei parola! Roag-o sa te imprumute!
    Monaaaa !!! Imprumuta-i lui Costiman parola, te rog, ca are de crosetat ceva pe-acolo!

  60. 61

    costiman said,

    din cate o cunosc eu pe sotzia mea, care este un baiat bun, vorba lui Traistariu, sigur a uitat parola!!In situatzia asta ma fac hacker de bloguri, o meserie banoasa pe alocuri, trebuie sa ai sfincterul strans pentru crearea suspansului!

  61. 62

    Ioana Maria said,

    Pai Costi, in cazul asta nu-ti ramane decat sa faci unul nou. Da’ poate cine stie, te surprinde Mona si iti da parola inapoi, cadou de Craciun 😀

  62. 63

    mona said,

    Hi,hi,hi:DesdeMONO ,da parola!!! Sunt surprinsa….ba nu,socata sa constat ca ma banuiti de asa o chestie gen „uitat parola”.Pai cum s-o uit??? Eu sunt ramolita ,nu proasta….deci,cand am constatat ca ma lasa memoria si neuronul meu cel obosit nu mai face fata,am inventat ceva: PAROLA UNICA !!! Adica am o singura parola pe care o folosesc oricand,oriunde…de tz ori pe zi ,ceea ce o face greu de uitat .Oricum, pt.orice eventualitate am si notat-o undeva, nu mai stiu exact unde,dar pot sa caut la nevoie….

  63. 64

    mona said,

    Uauuuu, nu stiu ce s-a intamplat de am ajuns sa comentez cu numele si fata mea, dar am o banuiala cui datorez asta. Merci,Mugur !!!

  64. 65

    mona said,

    cei care fac fapte bune raman anonimi.De fapt eu i-am schimbat fatza cu catziva pumni bine aplicatzi.Va rog, nu incercatzi acasa decat daca vretzi musai sa comentatzi in numele vostru.Cu drag, Costi

  65. 66

    costiman said,

    te suparasi?Ori ai plecat la vreun chef?

  66. 67

    Ioana Maria said,

    Nu m-am suparat, Doamne fereste! Nu am plecat nici la chef, doar am copchilu’ acasa si nu ma lasa nici sa respir. trebuie sa fiu printesa, vrajitoare, sa facem mancare, sa strang de pe jos „mancarea” facuta de ea s.a.m.d. Asa e la mine in week-end-uri :))
    Mona, esti atre cu parola unica. Asa faceam si eu pana acum ceva vreme, dar m-am diversificat. Si ca sa nu le uit le-am notat pe toate undeva. INCA mai stiu unde :)):)):))

  67. 68

    Ioana Maria said,

    * in comenatariul de mai sus ideea era „mona, esti TARE”, dar ai inteles tu. Pentru ac esti tare 😀

  68. 69

    Ioana Maria said,

    Bianca vrea sa ne jucam de-a ghicitul. Si incepe: „mami, HAI SA GHICIM UN CROCODIL”.
    „Hai!” zic eu docila
    „Ce este acel animal careeee… innoata in apa… si e rau …. si are o gura maaaare ……”
    „Crocodil?” zic eu nesigura
    „DAAA!!! Bravo mamii, ai ghicit!”

    E, aia e. Ma pricep.

  69. 70

    COSTIMAN said,

    nu-mi place ca am ajuns la comentariul cu nr.69.Asa ca, mutam cal la 70.Sah!!!!

  70. 71

    […] (Citeste tot articolul) Filed under: De la bloggeri Tags: inventii, teleportare, timp […]


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

