Daca …

… ar veni la voi Zana-Zanelor, sau Pestisorul auriu si fermecat , sau orice faptura despre care ati aflat (intr-un fel sau altul) ca poate indeplini dorinte …. Si daca fiinta asta v-ar cere sa va puneti o dorinta, una singura, si v-ar promite ca se indeplineste …. ce v-ati dori?

Care ar fi dorinta-dorintelor, the one-and-only for you?

23 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    toti copiii sa fie fericiti.Ajunge

  2. 2

    costiman said,

    si m-as da la zana!! 🙂 Fara sa-mi doresc, ca nu mai am voie!!

  3. 3

    costiman said,

    PESTISORUL AURIU VREA SA AIBA O MICA VACANTZA SI-L ROAGA PE RECHIN SA-I TZINA LOCUL.
    CAND SE INTOARCE PESTISOARUL DE AUR LA VECHEA MESERIE IL INTREABA CUM A MERS TREABA.
    -BINE.M-A PRINS UN PESCAR CEVA MAI BATRAN.
    -SI CE A VRUT?
    -PAI A VRUT O CASA.
    -SI I-AI DAT?
    -DA
    -SI CE A MAI VRUT?
    -A MAI VRUT O MASINA
    -SI I-AI DAT?
    -DA
    -SI ULTIMA DORINTZA CARE A FOST?
    -A VRUT SA AIBA P**A PANA LA GENUNCHI.
    -SI CUM AI REZOLVAT ASTA?
    -I-AM MANCAT PICIOARELE.

  4. 4

    Ioana Maria said,

    =))=))=))=))=))=))=)) super tareee :)):)):)):))

  5. 5

    Ioana Maria said,

    Auzi, da’ te-ai da la zana sa, impotriva vointei tale??? Offf… bietul de tine…. 🙂

    Faina dorinta ta 🙂 🙂 🙂

  6. 6

    Alexa said,

    ca toti sa fim sinceri….and the world would be a better place

  7. 7

    costiman said,

    da’ zana maselutza sau vreun zan ceva daca vine la tine, tu ce faci?

  8. 8

    Ioana Maria said,

    Mai, la mine ar fi foarte simplu. I-as cere sa faca in asa fel incat sa fiu mereu fericita. See?? Ca .. sa fiu fericita presupune cam asa: sa fie Bianca absolut si 1000% in regula, sa fie ai mei (toti!) sanatosi si voinici si linistiti, sa fie lumea plina de bun simt, sa fac ceea ce imi place, sa fie toti oamenii frumosi si buni , sa am inspiratie cat sa scriu mult si fain, sa am bani (nu exagerat insa) .. etc.

    La urma urmei, daca e un zan adevarat, sa inteleaga el ce inseamna pentru mine sa fiu fericita, nu sa ii dau eu mura in gura totul. Eu doar mi-am pus dorinta.

  9. 9

    costiman said,

    multumesc de sfat, ala cu telefonul.De fapt nu e chiar un sfat, doar ca am uitat, ca doar n-oi fi prost sa recunosc .Am mai adaugat cate ceva.

  10. 10

    costiman said,

    am uitat sa ma semnez 🙂

  11. 11

    mona said,

    doi cerbi , unul slab de i se vedeau coastele si unul cu niste coarne impresionanate se intalnesc in padure:
    -Salut, Costele!!
    -Salut, Cornele!!

  12. 12

    imugur said,

    pai nu prea ai zice ca costi e slab

  13. 13

    cristian said,

    pai ce sa-i cer? ceva greu de tot. civilizeaza bucurestiul, daca poti. hai…sa te vad!

  14. 14

    Ioana Maria said,

    Cristi, pai in postul meu se subintelegea ca ii cerem o dorinta REALIZABILA :))

    Faci si tu ca in bancul ala cu tipul care se intalneste cu pestisorul de aur, si ii cere un pod super fain intre Europa si America. Sa aiba multe benzi, sa fie asfalt ca in povesti …
    „Hai, frate, cere si tu ceva realizabil!” ii zie pestisorul.
    Atunci omul si-a dorit sa poata intelege femeile. La care pestisorul: ” ………….cate benzi ziceai sa aiba podul ala?”

  15. 15

    costiman said,

    intra sa vezi surpriza de sarbatori pe blogul meu, pleeeeeeease!

  16. 16

    Ioana Maria said,

    ‘ti dai seama ca am intrat deja si am vazut! Si pot sa apreciez ca sunteti mari dansatori :)):)):))

  17. 17

    mona said,

    sculareaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!1 Decembrie, ce factzi in pat?Nu-mi raspundetzi daca nu se poate.Sunt Costi!! 😉

  18. 18

    Ioana Maria said,

    Neatzaaaaaa !!!
    In pat faceam numai lucruri despre care se poate povesti, adica motaiam :)) Fie-mea a fost mai mult decat dragalasa si s-a trezit la 8.30. Lucky me! ;))

    Azi am program de barfe cu mama, deci incepand cu ora (aproximativ) 11 blogosfera va fi saracita de comentariiile mele pana tooocmai pe dupa-amaiaza ….

  19. 19

    Ioana Maria said,

    Mai Costi, dar iti cam place sa fii Mona!
    Sau … s-a obisnuit Mona sa fie Costi, si tu nu prea ai mai avut de ales?

  20. 20

    mona said,

    ce faci?Sunt costi si semnez cu mona pentru ca m-am hotarat :mona semneaza cu costi si pune poza lui mircea, eu , cu pseudonimul teo scriu texte semnate de soacra-mea si publicate de mama.Deci, cum o mai duci?

  21. 21

    mona said,

    am avut meciuri politice azi

  22. 22

    Ioana Maria said,

    …………si scriu ca un c…r de la tastatura asta naspa 😀

  23. 23

    Ioana Maria said,

    Sunt maxim de inteligenta, si am reusit sa-mi sterg un comentariu. Bine ca nu am sters unul de-al vostru!
    Cel pe care l-am sters era raspunsul pentru tine Costi referitor la „meciurile” politice de ieri-azi 🙂
    Anyway, ideea era ca meciuri s-au numit pentru cei ce lupta aprig in acest sens. Eu stau pe bara, ca atata cred eu ca pot :), asa ca mi-am dat cu parerea and that’s it .

    Acum ma duc sa ma culc, inainte sa mai sterg cine stie ce :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

