Muzica

Ce daca e un pic (mai mult ) comercial? E frumos ….

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    Codru said,

    e misto. in anul 1 de facultate o asucultam zilnic. vai de mine 🙂

  2. 2

    Ioana Maria said,

    Eu am descoperit-o curand, multumita lui CityFM (care e un post de radio orientat pe rock, my favourite). 🙂

  3. 3

    Cristian said,

    city fm rulz. 🙂 eu, multumita lu’ city am descoperit alice cooper. asta pe la 3 dimineata, cand inca mai eram la serviciu 🙂

  4. 4

    razvan said,

    cica the video is no longer available 😦

  5. 5

    Ioana Maria said,

    Cristi, daca tot vorbim despre Alice Cooper iti recomand doua „siropuri” : „Hell is living without you” si „I might as well be on Mars” 🙂 🙂

    Razvan, habar nu am de ce 😦 Este piesea celor de la 3 Doors Down, „Here without you”

  6. 6

    razvan said,

    aaa da, misto piesa, si eu am avut o perioada in care ma bantuia, acu vreo 4 ani 🙂

  7. 7

    Ioana Maria said,

    Pe mine m-a reapucat rau „pasa” Manowar. Da’ rau de tot. Am auzit si ca vin la B’Est Fest la anul, deci…..sunt in delir 😀

  8. 8

    COSTIMAN said,

    pan’ la anul dai in „Pas in doi” cu schimb de locuri sai pasul piticului.Sunt rau, daaaaa, sunt rau!! 🙂

  9. 9

    Ioana Maria said,

    Hai ma, ca nu dau :))

  10. 10

    costiman said,

    sunt beton!!!M-am trezit la 5 am alergat 5 km.Iti dai seama daca ma trezeam la 6.Sau la 7.Nu ma mai dor picioarele.Poate mai tarziu, dar nu promit!!Sa traitzi si buna dimineatza!! 🙂

  11. 11

    Ioana Maria said,

    Acum imi explic de ce te trezesti in halul ala de devreme.

  12. 12

    costiman said,

    in halul ala ma trezesc de batranetze, ca sa reusesc sa alerg 5 km ar trebui sa mai slabesc vreo 15 kg.Cam 3 kg de km.Oricum, am gasit si primul fir de par alb.Era in cap.Am mai gasit si pe perna da’ nu era al meu.

  13. 13

    Ioana Maria said,

    Eu zic sa le ignori pe amandoua. LA firele albe ma refer. Aluia din cap oricum nu ai ce-i face, iar ala de pe perna ….. e conjunctural 😀

    Cat despre alergat … eu nu reusesc nici 200 de metri fara sa gafai a prabusire, si am putine kilograme. Sau ma rog, macar rezonabile. Asa ca let’s face it: suntem lenesi. PARDON!!!! Sedentari…. 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

