La doctor

Domnul Ipohondrel Timidel Paranoia se decise: chiar trebuia sa mearga la medic. Nu se mai putea asa. Auzise el despre un doctor cate te asculta, are rabdare cu pacientii si prescrie tratamente care chiar functioneaza. Doctorul Timid Vraciu. Sotia lui., onor d-na Disperata Paranoia ii spusese ca „zau ca e bun, Ipohondrele!”. Asa ca .. decizia fu luata, desi in mintea d-lui Ipohondrel isi facu loc o suspiciune („ca poate special ma trimite la asta, sa imi spuna asta ca am cine stie ce , si sa …..”)

In sala de asteptare a d-lui doctor era liniste. „Asta nu e de bun augur” gandi dl. Paranioa, „daca ar fi fost un medic asa bun era plin aici!”

„Dle Paranoia? poftiti, va rog, dl. doctor va asteapta”

Incurajandu-se singur (ii placuse totusi coincidenta de nume), Ipohondrel intra in cabinet.

„Buna ziua”, spuse el

„Buna ziua”, raspunse timid dr. Timid Vraciu

” …..” tacu Ipohondrel

„…..” aproba medicul

„…..”

„…..” transpira domnul doctor, dupa care isi sterse fruntea cu o batista

„Va e rau, dle doctor?” intreba Ipohondrel panicat-solicitant

„Parca nu ma simt foarte bine”, aproba doctorul

„Ce simtiti?” incerca Ipohondrel sa-l ajute

„Ma simt cam ametit, si cam …. fara aer, si ….”

Ipohondrel ameti, ramase fara aer , dar reusi totusi sa ingaime:

„Credeti ca ar fi cazul sa luam o pastila?”

La zgomotul ciudat si patrunzator pe care il auzi in cabinet, asistenta doctorului Vraciu intra val-vartej pe usa. Imaginea din cabinet ii sugruma in gat un strigat care se lupa sa razbata afara. Ipohondrel Timidel Paranoia si doctorul Timid Vraciu zaceau pe podea, inconjurati de pastile de diverse culori, rasturnate. Investigatia politistilor scoase la iveala faptul ca se luptasera pentru singurul pahar de plastic care ramasese nefolosit in stativ.

19 răspunsuri so far »

  1. 1

    cristian said,

    nice, nice. e inspirata din fapte reale? 🙂

  2. 2

    Ioana Maria said,

    Nu, Doamne ajuta ca e imaginatie pura. Combinata cu ceva rautate nativa 😀

  3. 3

    cristian said,

    jesus, ioana, apropo de imaginatie. am visat un „scenariu” tare azi-noapte si iar l’am uitat! :((( de ce?… 🙂

  4. 4

    Ioana Maria said,

    Daca l-ai uitat de unde stii ca era tare? 😀 te-ai trezit cu SENTIMENTUL ca ai visat un scenariu tare? Despre ce era vorba? Hai sa „psihanalizam” 😀

  5. 5

    cristian said,

    pai asta e, ca nu mai stiu… stiu doar ca am avut intentia sa ma ridic din pat, sa scriu ideile pe laptop, dar am avut impresia ca nu am cum sa-l uit. „las’ ca scriu dimineata”. si uite ca mi-am amintit chiar acum, cu doctorul 😀 si, de fapt, nu mi-am amintit nimic.

    demult vreau sa scriu un scenariu tare, dar niciodata n-am trecut de 5 pagini 😀 sunt tare dezamagit

  6. 6

    Ioana Maria said,

    Daca esti tentat de co-productie, eu ma bag. Il intrebam si pe onor dl. Costiman, si vedem ce iese. Ce zici? 🙂

  7. 7

    cristian said,

    :))) i’m in. fii atenta, am dat in PL de un hotel cu cel mai comunist design&deco posibile. atmosfera foarte creepy, chiar si pentru mine. 😀
    What’s more, il intrece cu mult pe cel din the shining. 🙂

    vezi, am planuri serioase.

  8. 8

    Ioana Maria said,

    Aha. O sa ma gandesc, poate imi vine si mie vreo idee, si ti-o prezint.
    Ma astept sa apara si Costi la un moment dat spunand ceva despre COPROPRODUCTIE, la cat il cunosc eu 😀

    Azi am o zi de infern, asa ca nu cred ca apuc sa postez cine stie ce :(:(

  9. 9

    costiman said,

    nu mai e doctor timidel asta al tau, a iesit deputat.Este o zi in care, poate pe seara mai apuc sa fac un dans.Adica au venit italienii si s-au asezat la biroul meu si eu stau in chicioare si nu poci scrie.

  10. 10

    mona said,

    Dumnezeule mare!!!Citesc despre Ipohondrel Timidel Paranoia si ma minunez de-asa o mare coincidenta…Adica ,daca se numea Ipohondrel Scarbosel Paranaoia si era doamna, ma batea gandul sa cer oaresce drepturi ….Oricum,mi-e greu sa ma vad mancand de pe jos(chiar si o pastiluta) si luand un medicament fara a lua un pansament gastric anterior.Adica trebuie sa intelegeti, la ulcerul meu ar insemna sinucidere curata …asta daca nu cumva cineva planuieste cumva „sa-mi faca felul”…Nu stiu,trebuie sa rumeg bine scenariul asta si deja ma doare si capul.Si-o mana,parca…Ma intreb cine-mi face mie chestia asta?Sigur e vorba de o conspiratie….Hmmm..

  11. 11

    Ioana Maria said,

    Costi, si eu am o zi „din aia” la birou… Si mi-e ca asa va fi toata luna 😦

    Mona, aoleu!!!! Te-am nimerit??? Sigur poate ca e conspiratie! 😀

  12. 12

    costiman said,

    nu mai am curaj sa scriu in numele monei , adica sa pun cuvinte in gura ei!!Bunul simtz ma impiedica sa comentez, mai ales ca este sotzia mea care este un baiat bun, daca va mai aduceti aminte!!

  13. 13

    Ioana Maria said,

    Cum as putea uita ASA CEVA??? Doamne fereste !!! 😀

  14. 14

    costiman said,

    dupa 16 ani de casnicie bine ca-mi aduc aminte cum o cheama!!
    Mona, glumesc!!Cuuuuuuucuuuu!! 🙂

  15. 15

    costiman said,

    Doi soti fac 50 de ani de casatorie si se duc sa serbeze la hotelul unde si-au petrecut luna de miere. Ajunsi acolo povestesc ocazia si sunt tratati regeste, cu sampanie si caviar din partea hotelului. Dimineata cei doi se treazesc si sotia incepe sa-si sufle nasul pe cearsaf.
    -Ce faci draga, cum iti permitzi, oamenii astia ne-au tzinut in puf?
    -Auzi, barbate, acu’ 50 ani te-ai taiat la deget sa-mi salvezi onoarea.Acu’ e randul meu.

  16. 16

    Ioana Maria said,

    =))=))=))

    Multi inainte pana iti amintesti cum o cheama pe ea si uiti cum te cheama pe tine! 😀

  17. 17

    imugur said,

    -cum ii zicea la floarea aia alba cu petale si cu galben in mijloc?
    -margareta
    -margaretoooo cum se numea medicamentul ala?

  18. 18

    COSTIMAN said,

    sunt obosit, ma dor picerele si nu pot comenta sau scrie nimic, stiut fiind faptul ca pe mine cand ma dor picerele nu pot scrie…oral.Asa ca noi itzi spunem bonas nocias, ce-o mai fi insemnand si asta!! 🙂

  19. 19

    Ioana Maria said,

    =))=))=)) Tare bancul cu Margareta 🙂

    Costi, sper sa sunteti ok! Tu, Mona si picioarele tale. Va astept maine, mai ales pe tine si pe Mona:)
    Noapte buna!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

