Imprastiere

De mult timp isi dorea sa iasa la o bere „cu baietii”. Numai asa, intre barbati. Din tot soiul de motive insa nu-i iesea defel. Mereu intervenea cate ceva. „De regula erau de-ale ei”, gandi el inciudat. Apoi ofta, dandu-si seama cat de inutil era sentimentul asta acum. „Dealtfel inutil era si atunci, ca oricum nu rezolvam nimic. Problemele continuau sa intervina in ciuda supararii mele, iar berile s-au baut si fara mine”.

Zambind dintr-o data in gol se aseza pe canapea.  I se parea ca ii aude vocea usor pusa pe harta, nascocind (dupa parerea lui) cele mai incredibile motive care s-ar fi putut imagina impotriva berii aleia.

„Al naibii de creativa”, isi zise el in timp ce scormonea in sifonierul care parea, iata, foarte mare! Bine, sifonierele toate erau nefiresc de mari dupa parerea lui, dar asta depasea orice limita. „E asa de mare incat le arunc pe toate unde nimeresc, si pe urma gasesc asa de greu ceva …. Acum unde naiba o fi tricoul ala? Eram sigur ca l-am pus aici! De fapt aici l-am si pus, pe undeva.”

Uite, vezi?! Asta era o chestie buna cand statea cu ea. Aveau sifonierul mai mic!

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    si uite-asa ai inventat un aparat de citit gandurile mele cand am nervi!!Halal inventzie.Acu’ nu mai pot sa ma enervez. 🙂

  2. 2

    Ioana Maria said,

    🙂 Am nimerit-o? Iar?
    Tu, Doamne ….. probabil ma pricep 🙂

  3. 3

    mona said,

    Nu,categoric esti buna!Probabil intr-o viata anterioara ai fost Mafalda ! Si daca esti asa tare ,zi-mi si mie te rog ce nota va lua fiica-mea la teza unica la Limba si literatura romana ca sa nu crap de emotie si suspans.

  4. 4

    Ioana Maria said,

    Nu mi-e mie perfect clar CE anume am nimerit, ce anume din toate povestile mele vi se potriveste, dar ma amuz maxim. Abia astept sa intru din nou „in he mood”, sa vad ce iese.
    Mona, Teo va lua cel putin 8 si cel mult 10. Sorry, oricat de tare e Te, mai mult de 10 nu poate lua. 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

