Cadouri si luminite

Diseara Bianca isi va aseza frumos cizmulitele la usa si il va astepta pe Mos Niculae.  I-am explicat ca Mosul vine numai la copiii cuminti, dar am sentimentul ca nu are vreun stres in directia asta.  Probabil diseara va fi un pic mai cuminte decat in alte seri, cred ca ma pot astepta sa stea potolita intr-un loc pentru mai mult de 2-3 minute. Dar nu garantez. Ea stie ca trebuie sa vina Mosul,  si cam asta e.

Eu insa am niste emotii …. I-am luat o papusa-printesa Disney, stiu ca va fi teribil de incantata, si nu mai am rabdare sa vad luminitele in ochii aia ai ei frumosi. Maine ne vom juca probabil toata ziua de-a Aladin si printesa Jasmine.

Sunt asa de bucuroasa de bucuria ei, pe care o intuiesc, incat nu mai am nevoie de mai nimic pe langa . Si inca nu a venit Craciunul! Avem pentru ea o surpriza …….

23 răspunsuri so far »

  1. 1

    Cristian said,

    neata,

    ce dragut. Daca e Disney, trebuie sa fie ceva frumos. O intrebare – Bianca nu-l pandeste pe Mos? 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Nu il pandeste inca, stie ca „threbuie sa fiu cuminte” si ca Mosul vine „cand dohrm”. Dar la anul ma astept la rasturnari de situatie 😀

  3. 3

    cristian said,

    :))))) eu il pandeam bine de tot, cam pana pe la 3:00. voiam sa il prind cu orice pret. Cre’ca ai mei au avut mari de cap cu mine.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Moah, pai daca fie-mea nu adoarme repede ca sa putem pregati cadoul… am incurcat-o, ca la cata oboseala am adunat eu adorm de nu ma vad! :))

  5. 5

    costiman said,

    pentru ca pe data de 19 luam liber, sefa noastra a bagat un program de ma doare capatzina!!De aia sunt asa lenes,as vrea sa mai scriu dimineatza, chiar ma dor picioarele si ce se intampla cand pe mine ma dor picioarele?Sa vad copii, daca stitzi ….Deci:

  6. 6

    Ioana_du said,

    Deci cand te dor pisioarele nu poti sa scrii , asa sustii tu ca se intampla. Asa ca ia Doamne iarta-ma o aspirina si produ randuri-randuri de umor intelept, ca doar nu oi vrea sa muncesc taman acu’, de sarbatori!!

  7. 7

    imugur said,

    costica stai linistit ca mai muncesc si altii!

  8. 8

    Ioana_du said,

    Auziti, nu credeti ca treaba asta cu munca e supraevaluata??

  9. 9

    mona said,

    la categoria 11-12 ani, categorie l-a care a fost inscris Mircea(9 ani) avem:
    -100 metri liber 1,21 locul 1
    -50 metri liber 0.38 locul 1
    -la 50 metri spate 0.46 locul 1
    -la 50 fluture 0.53 locul 2
    -la 50 metri bras 0,54 locul 2.In consecintza suntem fericitzi de fericirea lui. 🙂

  10. 10

    mona said,

    la categoria lui de varsta n-are cu cine concura si de aici trecerea la alta categorie

  11. 11

    Animaliciul15 said,

    Nu vrei sa adaugi putin rumor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, vezi pe animalici.ro/pentru-siteul-tau

  12. 12

    Ioana_du said,

    Super!!! Felicitari!!! Ma bucur si eu, daca imi dati voie, de bucuria voastra! :):):):):)

  13. 13

    Ioana_du said,

    Animaliciul, nu stiu, o sa ma mai gandesc 🙂
    Multam 🙂

  14. 14

    Ioana_du said,

    Am zis ca o sa fie cuminte Bia in seara asta? TOATA seara?? HA!! ce aiva sunt uneori …. 😀

  15. 15

    Ioana_du said,

    adica Naiva, da

  16. 16

    mona said,

    Nu stiu exact cum il asteapta Bianca pe Mos Nicolae dar Mircea tocmai ii pregateste o gustare pt.el:pizza,bomboane si lapte cu cacao.Tocmai m-a anuntat ca va face laptele foarte fierbinte ca sa nu se raceasca complet pana cand vine Mosul.I-a pus si servetel si a asezat totul pe o tava.
    Vrea cineva sa puna pariu ca pana vine Mosul Costi va goli tava?Nu?Speram sa gasesc un naiv dispus sa parieze.Ma rog,atata timp cat Mircea nu va afla,e o.k.

  17. 17

    mona said,

    Aoleu!! I-a completat cu 2 mere!!!Langa lapte si bomboane!Pai mi-e groaza de combinatie, stiu pe cineva care o sa doarma in baie noaptea asta, ca sa fiu delicata si sa nu dau explicatii..

  18. 18

    Ioana Maria said,

    😆 Mona, ai viata grea 🙂
    Eu ma lupt cu fie-mea aprape la propriu , e imposibil sa stea potolita. Nu a dormit cum trebuie la pranz, si asta ni se intmpla in sitatii din astea.
    Dar e taredulce si asa 🙂 (sa nu-i spuneti, ca atat imi trebuie ….)

  19. 19

    mona said,

    Acum,ce pot sa spun?Iertati si voi multiplele greseli si intelegeti,oameni buni,am avut o saptamana super grea,sunt varza cu capu’…Asa ca,ma opresc aici pe ziua de azi,ca dau rateuri si asta nu-i frumos.Ma duc sa-l ajut pe fii-miu sa gaseasca locul potrivit pt.a aseza tava Mosului.Si asta nu-i usor,sunt multe conditii pe care trebuie sa le indeplineasca simultan:
    -gustarea sa fie „delicioasa”,sanatoasa si bogata-n vitamine
    -laptele trebuie sa fie suficient de fierbinte ca sa nu se raceasca pana vine El
    -tava trebuie asezata intr-un loc unde n-o poate rasturna nimeni dar nu prea ferit, ca apare riscul sa n-o gaseasca Mosul.
    Ce pot sa mai spun?Noapte buna!

  20. 20

    Ioana_du said,

    😆
    Noapte buna Mona draga, Mosh placut si linistit 🙂

  21. 21

    mona said,

    sunt costi si sunt fericit ca a venit mosul.Mie mi-a adus un cal.Sunt optimist, am gasit urme de balega pe un adidas si acu’ caut calul.
    Adevarul:Mona imi raspunde:_Da’ ce, te cheama Nicolae?Stau si ma intreb daca nu cumva intr-o alta viata Mona a lucrat in In chizitie. 😆

  22. 22

    costiman said,

    eu mi-am pus ghetutzele la usa si dimineatza nu le-am mai gasit.Nu mi-a spus nimeni ca pe dinauntru trebuiau puse.Unde esti tu, Tepes Doamne!!! Happy birthday, Nicolea, Nicoleta, Nicusor, Niciolaie, Nicu, Nic Niculitza, Nicolitza, Banel,,,,, :mrgreen; E corect”trebuiau” sau imi suna mie aiurea ?
    P.S. Mona e in zodia fecioarei si eu in cea a boului , pardon, taurului.

  23. 23

    Ioana_du said,

    😆 😆 😆

    Bianca nici nu a deschis bine ochii si a sarit „Hai sa vedem ce mi-a adus mosul!”, cu accent pe CE, nu pe DACA!
    A fost in delir cand a vazut papusa, acum vorbeste aproape numai cu ea 😆 Dulciurile nu au avut asa mare importanta, fata desteapta ce sunt ca nu i-am luat decat asa, simbolic….
    Pentru adulti (adica pentru mine si Codrut-ul cu care sunt maritata , ne „dam” si noi adulti pentru o zi) mosul a lasat inca de acum vreo 2 zile in frigider tot ce vroiam, surpriza cizmulitelor am lasat-o numai pentru ea.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

