Celebri si serviti

Fara sa am nici macar jumatate din priceperea lui Cristi dar prinzand curaj de la articolul lui, m-am gandit sa critic si eu o reclama care ma scoate rau de tot din sarite.

Este vorba despre reclama la o banca, reclama in care Nadia, Hagi si Ilie Nastase intra (pe rand si diferit, Doamne ajuta) intr-un coafor, restaurant si nu mai stiu pe unde.  Aparitia lor in locatiile respective nu provoaca nicio reactie, nici macar la nivel de „buna ziua”, dar dupa ce angajatii model de pe-acolo realizeaza cine sunt noii veniti …. incep sa se dea peste cap (aproape la propriu) ca sa ii serveasca.

Stau si ma intreb care a fost ideea celor de la agentie, ce mesaj minunat au incercat ei sa redea acolo si mie mi-a scapat, ca prima reactie a mea a fost de enervare. Trebuie sa fim vreo personalitate cu popularitatea data la maxim ca sa capatam atentie intr-un local care presteaza servicii? Daca nu ma cunoaste 100% din populatie nu merit sa mi se faca unghiile sau sa mi se aranjeze parul? …. ca la restaurantul ala nici nu vreau sa ma gandesc, mai bine imi iau un covrig de la colt, ca sigur sunt servita imediat ce intru in raza vizuala a vanzatorului, adica REPEDE. Mi s-a parut absolut penibil felul in care clientii normali erau abandonati si impinsi care incotro pentru a fi servite regeste personalitatile.

Ce e asta? Pe bune, nu m-am prins. Am un foarte mare respect pentru Nadia, Hagi si Ilie Nastase, nu asta e problema. Problema e ca m-am pus in locul clientilor alora de la coafor/restaurant, si m-am simtit jalnic. Asa trebuia?

Poate se gaseste cineva sa imi explice si mie ce au vrut sa spuna de fapt. Poate traversez eu o perioada de tulburare si inteleg putin si greu.

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    Cristian said,

    🙂 hehe… nu stiu reclama, dar pare dubioasa, intr-un spirit de nesimtire romaneasca. sa inteleg ca e vorba de brd? Brd, care anul trecut a dat ca prima de Craciun celor mai multi angajati rucsacuri branduite…

    astia au dat lovitura cu acea campanie de carduri de debit unice (buna gaselnita, nu erau chiar unice :))). si ar fi trebuit sa le ajunga. Pun pariu ca acum Nadia, Hagi si Nastase si-au luat mai multi bani ca in prima editie. Ca deh… asa se intampla.

    din sursele respectivei banci am aflat ca atat de mare succes au avut atunci, incat au venit astia de la centru (Franta), ca sa le ceara reteta.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Wow! Bravo lor, ce sa zic, doar ca reclama despre care vorbesc e o mizerie. Really-really ma scoate din sarite sa o vad. Nu sunt genul care sa se frustreze sau sa se simta inferior de la rahaturi de genul asta, deci din punct de vedere para-psiho-pupu sunt ok 🙂 Doar ca ma jeneaza conceptul si faptul ca pot incuraja asa ceva, oricat de successfull ar fi ei ca si institutie 🙂

  3. 3

    cristian said,

    pai n-am zis ca sunt successful. din contra. banca asta e o rusine pt multi dintre angajatii ei. nu-i de mirare ca cei mai multi au sarit in sus de bucurie cand au auzit anul trecut de gaura aia de 5 mld, sau cat era… 😀

    ei se lauda cu premiile date de ASER – „cel mai dorit angajator”. Ar trebuit sa puna acolo un asterisc. „Suntem clienti (sponsori) vechi al Aserului”.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Bleah. Ti se face lehamite.
    In fine, asa e cu „colosii” astia …..

  5. 5

    razvan said,

    pe aceeasi tema recomand cartea 29.9 RON a lui Frederic Beigbeder, pentru cei satui de consum irational 😀

  6. 6

    Ioana_du said,

    Multam Razvan! 🙂

  7. 7

    costiman said,

    sa vezi cand intru eu in coafor!!Cad toate lesinate,vin pompierii, lautarii si echipele SWAT, inchiriate pentru astfel de evenimente.Problema este ca eu am intrat s-o caut pe Mona, dar n-am recunoscut-o din cauza acelui clop metalic pus peste ochi ca sa-i coafeze si sprancenele.Cand a recunoscut-o paparatzu’ , sa te tzii, nenica!!Cel mai interesant a fost ca a recunoscut-o paparatzu , eu nu, asemenea aratare dandu-mi fiori…metalici. 🙂

  8. 8

    Ioana_du said,

    E, ca sa evit asemenea miscari de trupe, eu nu ma duc la coafor decat din an in Pasti. Parul meu arata superb la orice ora (aiurea! da’ mi se pare scuza perfecta pentu lenea de a ma duce pana la salonu’ lu’ peste, care e la doi pasi), asa incat m-am scos.

    Auzi? Cand vin lautarii aia aduc si niste vinisor? Rosu, asa, sa mearga pe frigul asta? (na, ca m-am trezit cu gandul la bautura! probabil pentru ca e hic! sarbatoare! )


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

