De-a calatoria

Duminica plec in Germania.  Ma instruiesc timp de doua zile, revin marti noapte in Bucuresti. Cand am sa ma intorc la birou voi gasi o gramada de hartii de care va trebui sa ma ocup repede si bine.  Luna asta va fi asa de agitata si de plina de evenimente incat nici nu voi simti cand a trecut. Si am sa ma trezesc din nou la inceput de ianuarie,  cu sentimente amestecate.  Ce repede trece timpul!

Pana acolo insa mai e un pic.  Prima pe lista e plecarea la Munchen.  Blogosfera va fi mai saraca timp de cateva zile .

18 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    germania e inchisa duminica!Ce Dumnezeu, nu stiai?Ori asteptzi pana luni ori schimbi tzara si instructajul.Era sa zic instructorul, da’ nu zic.Nu stiu daca blogosfera va fi mai saraca 🙂 da’ costimano-mono-sfera cu sigurantza. 😆

  2. 2

    Ioana_du said,

    Neatzaaa!!!
    WOW, ce dragut ai fost Costi 🙂
    Instructorul e o instructoare 😀 , daca plec luni nu ajung la timp asa ca … oricum as da-o .. aia e ! 🙂
    Da’ ma intorc repede, si poate in avion ma loveste vreo inspiratie si vin cu texte-textulete proaspete-prospetele . Ca o sa fac orice numai sa nu ma uit in jos 😆

  3. 3

    Cristian said,

    :d take care. si – da, nu te uita in jos 🙂

  4. 4

    Ioana_du said,

    😆 Multam Cristi, daca si tu ma sfatuiesti tot asta o sa imi tin ochii numai in carte. Am imprumutat de la biblioteca un alt Rushdie, „Pamantul de sub talpile ei”, asa ca am ce face 🙂

  5. 5

    mugur said,

    nici nu stii ce pierzi daca nu te uiti in jos. Unde ziceai ca sunt pozele?
    Si eu am o iesire in Eurpoa marti dar o sa continui cu stirile pe blog 😉

  6. 6

    mihaelaione said,

    ioana, tocmai ti-am vazut pozele
    ai o fata SUPERBAAAAA !!!!
    sa-ti traiasca, sanatoasa si fericita si voi pe langa ea !
    cat despre vizita in germania…te invidiez….
    noroc ca mai am doua sapt si vin acasa

  7. 7

    Ioana Maria said,

    Mihaela , iti multumesc din suflet 🙂
    Mugur, pozele sunt sub forma de link pe pagina „Un pic despre mine” 🙂

    Va pup pe toti, ne auzim miercuri 🙂

  8. 8

    mona said,

    Mihaela,ai mare dreptate,m-am uitat si eu la poze si copila este MINUNATA,cum ar spune o prietena comuna.Chiar este !!Sa-ti traiasca fata,Ioana!

  9. 9

    Ioana_du said,

    Va multumesc, dragele mele.
    Sunt in Germania, in pauza, asa ca am profitat de ocazie sa intru si sa va pup un pic . scriu de pe o tastatura nemteasca, asa ca gasesc cam greu literele :))
    Ne „auzim” curand !

  10. 10

    Codru said,

    Ioana, stiu ca esti un pic confuza in ceea ce priveste belsugul de comentarii din ultima vreme. Stiu de asemenea ca esti prea simtita ca sa intrebi „voi cine sunteti de fapt?” , asa ca proft de pauza meciului Steaua-Fiorentina (pe care si asa abia il vad caca-m-as pe internetul lor de polonezi) ca sa ti fac o scurta trecere in revista a cititorilor tai.
    Eu sunt Codrut. In Polonia mi se spune Stefan pt ca le e mai usor idiotilor. Ai crede ca intr-o tara ca asta,unde se vb o limba atat de jegoasa, in care se regasesc maii multe consoane decat vorbitori de engleza, asadar intr-un astfel de context lingvistic, dictia nu ar fi o problema pt ei. Ei bine nu e chiar asa. In fine… mi se spune Stefan (salut !).

    Mugur este unchiul meu, sotul Mihaeleiione, care este la randul ei una dintre surorile mai mici ale mamei mele, deci este matusa mea. Ei ii se spune Minina, pt ca asa ii spuneam eu cand eram mic. Minina spune mereu ce gandeste, asadar si daca nu ma uitam la pozele cu fetita ta, tot as fi crezut ca e draguta dupa ce am citit comentariul de mai sus al Mininei. Daca era urata, Minina ti-ar fi spus.

    Costi este unchiul meu, sotul Monei, care este la randul ei sora geamana a Mihaelei, deci tot o surioara mai mica a mamei mele (mai e o sora mijlocie, Lumi, care inca nu comenteaza pe la tine), asadar tot matusica de-a mea. Mona are darul povestirii si lucreaza de acasa, unde copiii ei ajung foarte devreme la scoala.

    Costi si Mugur sunt cumnati. Intre ei, dar si cu tatal meu, care momentan este afectat de criza si nu are timp sa mai comenteze nici la mine pe blog, daramite la altii. Costi si Mugur nu sunt ginerii preferati ai parintilor matusilor amintite, ci tatal meu se bucura de acest statut. Dar asta o punem cu totii pe seama faptului ca Goghe (asa i se spune tatalui meu pt ca atunci cand eram mic nu puteam sa i zic Gheorghe) este cel mai in varsta dintre cei 4 norocosi. Divaghez. Moving on…

    Razvan este verisorul meu cel mai mare. Are 28 de ani, este Sagetator si ii plac plimbarile pe plaja, lectura si fotbalul.

    Cristi e Cristi si nu mi e ruda. Daca avea si el o sora, poate eram 🙂

    Provenind dintr-o familie numeroasa, cu acces la internet, este posibil sa te pricopsesti si cu alti vizitatori surpriza. daca ai nelamuriri, te rog sa-mi dai un mail sau un comentariu la mine pe blog.

  11. 11

    razvan said,

    aaah codru mi-ai furat dreptu de autor pentru Goghe!!! :))

    cu alte cuvinte, imi pare bine de cunostinta. ce nu ti-a spus codru este ca sunt alergic la pisici 😀

  12. 12

    Ioana_du said,

    :)) Buna dimineata tuturor!

    Codru, iti multumesc foarte mult pentru detalii. Pe unele le stiam deja, cele privitoare la legaturile de rudenie 😀 De unele m-am prins singura, pentru altele Costi filled in the blanks 😀 . A, ba e ceva legat de inrudirea voastra de care nu aveam habar! Nu stiam ca Razvan e „din familie”, nu ma prinsesem, am crezut ca a fost coleg de serviciu cu Mugur :)) Insa nu aveam cum sa stiu „dedesubturile” , subtilitatile, si iti multumesc ca mi le-ai spus 😉
    Intr-un mod de neinteles stiam ca nu esti ruda cu Cristi, am dedus doar ca suteti plecati impreuna in Polonia si cam atat 🙂
    Sunteti o familie grozava si ma bucur foarte mult ca ma vizitati si comentati la mine pe blog 🙂 Ma simt super cu voi 🙂
    De fapt ma simt asa de bine cu voi incat sotul meu (care nu are nicio inclinatie catre bloggerit) e la curent cu destule chestii in ceea ce va priveste :))

    Razvane :)):)) e bine de stiut faza cu alergia, promit solemn sa nu aduc nicio pisica aici. Bine, e drept ca sunt eu destul de pisicoasa, dar sut rasa superioara si (SPER!!!!) nu provoc alergii. Ma straduiesc, macar! 😆

  13. 13

    Ioana_du said,

    Codrule, dar cum au ajuns de la Codrut la Stefan? Adica…. daca nu ai un al doilea nume care sa fie Stefan, sa dea naiba daca ma prind de legatura 🙂

  14. 14

    Codru said,

    Stefan e al doilea nume. in febra clarificarilor am uitat sa mentionez asta 🙂

  15. 15

    costiman said,

    mai dat peste cap, codrule.Nu sunt eu preferatul?The one and only?Acu’ zisesi bre?Dupa ce le-am varuit si tapetat casa de trei ori?e drept ca le-am baut si tuica, la momentul potrivit, da’ mi-a fost rau!!! 🙂

  16. 16

    costiman said,

    adica mona imi sopteste ce sa scriu, asta inseamna poza ei si scrisul meu.

  17. 17

    costiman said,

    si eu nu pot sa ma aple c ca raman in unghi drept din cauza salelor

  18. 18

    Ioana_du said,

    Dar ce ai patit? Nu-mi spune ca ai facut exercitii fizice solicitante taman acum, in perioada asta a anului in care tot omu’ se relaxeaza!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

