Germany, day 1

(pentru ca trainingul s-a terminat mai repede, si pentru ca taxiul vine la 5… prima editare a notitelor din caiet legate de Germania)

Nu am fost niciodata plecata din tara. Din varii motive am amanat (si pana la urma am ANULAT) toate „iesirile„ pe care le programasem. Si iata-ma nevoita sa plec singura-singurica taman in germania. By plane. Cu cateva stresuri atasate, pe care le enumar frumos, ca de aia am terminat ASE-ul, sa ma pot exprima schematizat, ca altfel …dar sa nu deviem.

Primul meu stres a fost legat de aeroportul Otopeni, dar acolo totul e foarte mic (cu exceptia preturilor care compenseaza pentru tot) si foarte simplu. ba chiar a fost o chestie funny. cand asteptam sa inceapa imbarcarea (inavionarea ?!) am socialzat un pic cu mamica unui pustiulica de doi ani. Tipa era (este, de fapt) maritata prin Elvetia, deci calatoreste des cu avionul. Si era, biata femeie, terminata de frica. Frica de avion, de turbulente, de … tot. Si ma fa vazut pe mine ce o mai linisteam: vaaaiii…. dar nu trebuie sa fiti speriata … totul e foarte sigur … La un moment dat ma intreaba plina de admiratie: zburati des, nu?  HA!! EU?? Prima data! Nu am calcat niciodata intr-un avion! Dar sunt „a tough one„ …. Daca ar fi stiut ea ce fatalism ma apucase… Deci … steres 1 eliminat.

Al doilea stres era legat , fireste, de zborul propriu-zis. Primul meu zbor! Dar multumita companiei cu care am zburat nici nu prea mi-am dat seama ca sunt in avion! Desigur, se vedeau aripile in lateral si norii sub, dar pe total a fost mult mai placut decat traseul obisnuit Pantelimon – Casa Presei tur-retur, intreprins cu 335-ul intr-o zi de Bucuresti normal. Deci … si stres 2 eliminat!

Stresul nr. 3 era legat de drumul pana la hotel, cu taxiul, dar asta a fost chiar simplu. Desigur, ar fi fost mai usor daca as fi stat cu ochii pe pereti, pentru ca in felul asta NU as fi ratat iesirea catre statia de taxi, dar am gasit-o pana la urma.  asa ca afost floare la ureche. Ba chiar m-am „regasit„ in aglomeratie de pe autostrada, avea „farmecul„ Bucurestiului de care nu imi era chiar dor. Am mai gasit ceva similaritati intre Bucuresti si Munich, si ma refer in special la numarul mare de cladiri in costructie. Dar era seara, eram obosita … poate la lumina zilei arata mai frumos.

Randurile astea le-eam scris duminica seara la 21.21 (ora lor!) dintr-un hotel destul de instelat (deh, compania ne rasfatat cat si cand poate). Stomacul imi era plin de la masa de seara, eram cam obosita ….

Am sa revin cu relatari despre ceea ce a fost de fapt prima zi nemteasca. Pana atunci … fredibitinzid! Paaa!

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    christian said,

    hooray! 🙂 eu tot nu te cred ca ai trecut asa usor peste frica de avion.
    sa ne zici ce’ai invatat 🙂 welcome back!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Ce frica de avion, Cristi dear?? MI-A PLACUT!!!
    M-am uitat chiar si in jos, si mai vreau! ;))

  3. 3

    costiman said,

    sa traitzi, welcome to Romania !!

  4. 4

    Ioana_du said,

    Gutten morgen everyone!
    Am ajuns la birou, care este plin! Am de lucruuu … bleah :))
    Ne auzim mai pe dupa-amiaza, cred 🙂

  5. 5

    razvan said,

    deci sa inteleg ca stresul pana acum este mai mare in bucuresti decat in munchen. 2 la 1 pentru bucuresti 😀

  6. 6

    Ioana_du said,

    Da mai, atat cat am apucat eu s apercep lucrurile pe acolo (adica putin, e drept) suntem mult mai buni decat ei la capitolul stres. Ne iese mai bine, mai eficient ….. Ei … sunt calmi, ordonati si foarte politicosi.
    Bleah! WHAT a bore, hm? 😀

  7. 7

    christian said,

    deci… boring.
    niciun farmec la nemtii astia! 🙂
    nu-i inteleg p’astia care vor sa emigreze. Romania e cool, frate!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

