Germany, day 2

Early in the morning  In Romania este cu o ora mai tarziu, eu sunt obisnuita sa ma trezesc la 5.30 … Ei nu,  nu m-am trezit chiar la 4.30, dar la 5 eram treaza rau. Suficient de treaza cat sa nu mai pot cu niciun chip sa adorm. Asa ca m-am pus pe scris. Ma gandesc sa pun relatarile astea nemtesti separate pe zile, ca altfel fac un post luuuuung ….. cat o zi de post.  E? V-ati prins?!

After breakfast La ora la care am coborat eu in sala de mese nu mai era decat o singura persoana care isi lua micul dejun. Erau pe tavile alea o gramada de bunatati, dar am apelat numai la clasicul croissant (suntem francofoni, merde, ce daca sunt in Germania??)  si la cafeaua dubla si foarte buna. Am putut citi nederanjata de zgmotul de fond, ceea ce este foarte bine. Imi place sa fiu lasata in apele mele si sa fac ce am eu chef cand imi beau cafeaua, dar de regula nu prea am parte de asa ceva.

Dupa prima zi de curs Super! Am invatat cateva chestii noi, am mai revizuit din cele stiute deja… Dar partea cea mai placuta a fost comunicarea.  Oamenii sunt mai draguti unii cu altii cand au un scop comun, si pe noi ne leaga cursul asta, plus faptul ca toti facem parte din aceeasi big company. Acum e seara si mi se intensifica emotiile legate de ziua de maine.

Lasă un răspuns

