Germany, departure day

In avion  Oh, c’mon!!! Nemtii sunt forate organizati, cum am putut eu sa cred ca nu m-as descurca in aeroport?! Teama mea era legata in speacial de check-in-ul ala automat despre care mi se tot povestise, eu am oroare de automatizari de genul asta. Colega din Kenia a zis-o foarte dragut: „daca masinile fac munca oamenilor, atuncii oamenii ce mai fac?”. Fireste, chestia asta nu e universal aplicabila , dar mi-a placut cum a sunat. Problema mea avea cea mai simpla rezolvare: nu te obliga nimeni la check-in automat, se poate feca bine-merci (francofoni, remeber?) si de la ghiseu. Si apoi, toate portile de „inavionare” era foarte clar indicate deci…c’mon…si un tampit s-ar fi descurcat. Iar eu nu sunt asa ceva. Sunt doar o fata care a plecat din tara pentru prima data in viata ei. Noroc ca m-au trimis in Germania. Acum sunt de parere ca m-as muta acolo. Stiu eu pe cineva care m-ar aproba, dat fiind faptul ca nu m-am dus la vot 😉

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    razvan said,

    hmm cand stai mai mult intr-o tara straina, fara nimeni cunoscut, nu prea mai ai acelasi dor sa ramai acolo 🙂 asta o spun dupa ce am stat 6 luni plecat (in 2 intervale de catre 3 luni) si cam asta am simtit.

    pe o alta nota: 😀 deci de aici inainte iti doresc sa vezi cat mai multe tari noi! eu unul consider ca asta iti ramane din plimbarea asta prin viata 🙂 (in afara de timpul petrecut cu oamenii dragi)

  2. 2

    Ioana_du said,

    (de ce nu arata la comentarii recente ca am raspuns pe „de-a calatoria”??? Ma depasesc tehnicarelile astea….)

    Razvan, tu ai perfacta dreptate. Sunt , si am fost de la inceput constienta de ceea ce spui tu, si realizez ca entuziasmul meu provine de la primul contact cu alta lume, mai organizata, mai civiliozata (macar in aparenta).
    Am colegi care au fost nevoiti sa stea mai mult in Germania, si pe termen lung nu le-a placut deloc. Si dupa ce le-am auzit motivatiile i-am inteles perfect. 🙂 Ca as pleca din tara e mai mult o declaratie de maxim rasfat, sunt asa de legata de familia mea incat as lua-o razna fara ei 🙂

  3. 3

    Christian said,

    neata everybody,

    razvan, ioana,

    asa e! nimic nu se compara cu „acasa”. 🙂
    in germania cica nu prea e de stat. mi-o spune un prieten care a crescut acolo, dar care nu vrea nici in ruptul capului sa se stabileasca in DE. „Ordinea lor e enervanta”

  4. 4

    Ioana_du said,

    Sa stii ca o chestie de genul asta mi-a zis-o un tip foarte destept de la mine de la birou. Mi-a zis ca dupa cateva luni de stat in Germania i-a zis sotiei ca nu mai suporta strazile lor perfecte, si ca ii e dor de o gaura in asfalt 😀

  5. 5

    imugur said,

    dupa 6 luni iti trece dorul

  6. 6

    Sabau Ioana said,

    Eu am stat in Berlin 3 luni si nu mai vroiam sa vin acasa, asa mult mi-a placut!

  7. 7

    Ioana_du said,

    Offf….da, te inteleg! Mi se pare o diferenta foarte mare intre gradul de civilizatie vest-european si ….incercarea d civilizatie de pe la noi. SI cand zic „la noi” ma refer in mos special la Bucuresti. E murdar, urat, plin de oameni lipsiti de respect unul fata de altul …. cred ca daca s-ar rezolva astea intr-un fel (printr-un miracol) am face un mare salt inainte 🙂

    Iti multumesc mult pentru vizita, te mai astept 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

