Va rog frumos …

..m-a vazut si pe mine cineva pe undeva?

Sunt mignona, am par castaniu si lungut, sunt vesela si ciripitoare si imi place sa ma joc  de-a cuvintele din care ies povesti.  Sau ma rog. ERAM toate astea. Bine, mignona si lungut-castanie mai sunt inca. Da’ nu-mi gasesc cuvintele alea din care faceam povesti, le-am pierdut pe undeva in tumultul lui decembrie asta, si le-as cam vrea inapoi! Ca imi lipsesc, si nu-mi place cand pierd ceva ce e al meu si care imi trebuie!

Ofer recompensa povesti spumoase sau amuzante sau cu morala sau triste sau … povesti si atat! Numai sa le gasesc …

15 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    Sa fiu sincera eu nu observasem dar,ma rog,tu stii mai bine.Dar,draga mea,acum c-ai anuntat problema,consider-o ca si rezolvata.Noi,oamenii”de bine”,ne vom mobiliza,le vom gasi ,le vom impacheta frumos si le vom pune sub bradul tau.Ce Dumnezeu…doar e Craciunul!Intrevad ceva dificultati in a-ti localiza bradul,in rest…e ca si rezolvat.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Mona draga, iti multumesc din suflet!
    Bradul meu este atat virtual, pe blogul asta, cat si undeva in Pantelimon, in Bucurestiul cel urat si prafuit 🙂

    Multam pentru sustinere 😉

  3. 3

    mona said,

    Oricand cu mare placere 😉
    Sunt tare curioasa daca-mi iese omuletul care-ti face cu ochiul sau punct si virgula / acolada .Ce-o fi o fi…
    Dupa cum iti spuneam,azi baiatul meu a avut carnaval asa ca am plecat de a scoala cu Batman si Zorro(hi,hi,hi,Zorro era prietenul lui cel mai bun,Andrei).Amandoi in negru(cu mantii,masti,urechi,palarii,bla,bla) alergau si se zbenguiau pe trotoar fericiti ca venit Mosul.Eu eram pe post de Frosa,servanta,incarcata cu sacose,sacosele,bagajele+vigilenta foc sa nu iasa in strada personajele…ce pot sa-ti spun,m-am distrat copios.

  4. 4

    Ioana_du said,

    HEHEHEEE….. 😆 😆

    Deci sa nu ma mai supar cand trebuie sa fiu (la cererea forurilor superioare sub forma de Bianca) „vrhajitoarhea cea rhea” !
    Tu iti dai seama cum e viata??? faci copii, te straduioesti sa ii educi, si ei te transforma in servanta, vrajitoare sau alte din astea! 😉

    P.S. iese ff bine facatorul cu ochiul 😉

  5. 5

    Christian said,

    mai ioana. eu te-am cautat, dar nu te-am gasit. 🙂 unde te-ai ascuns? 🙂

  6. 6

    Ioana_du said,

    Ups …. Adica m-ai cautat si nu m-ai gasit?? Asta e grav ….
    Doamne, sper ca sunt totusi pe undeva ….. 🙂 Macar pentru persoanele care ma cauta 🙂 🙂 🙂

  7. 7

    costiman said,

    nu ne-am intalnit aseara ca am adormit.Astazi intram in concediu si ne punem pe treaba.Adica pe blogareala, urari de bine, de rau, de deochi, de cacao, de…geaba.Buna dimineata!!! 🙂

  8. 8

    Ioana_du said,

    Neatza 😉 va astept si pe la mine 🙂
    Sper ca dupa ziua de azi voi fi un pic mai libera 🙂

  9. 9

    costiman said,

    intoarce un pahar cu fundul in sus si-ti vei gasi cuvintele pierdute, dupa care intoarce paharul cu fundul in jos ca sa nu ramai tu cu fundul in sus, adica intors!!!E dificil dar merita! HO, HO, HO!!!!!! 😆

  10. 10

    Danonino said,

    Smecheria asta cu paharul nu se facea cand pierdeai obiecte? Oare merge si cu cuvinte? Ioana, sa stii ca merge cu obiecte 🙂 Poti incerca.

    Poate ai mancat ceva si te-ai micsorat, ca Alice din Tara Minunilor 🙂 Caz in care se rezolva, pentru ca intotdeauna exista prin preajma ceva pe care scrie „mananca-ma” si vei creste la loc 🙂

  11. 11

    Ioana_du said,

    Dani, ia sa incerc! Am mancat acum niste pomelo, crezi ca merge? Da’ nu e din ala din care mi-ai dat tu, e din ala un pic mai mare si mai putin zemos. Mor de curiozitate sa vad daca functioneaza ;))

    Sunt proaspat revenita de la ai mei, unde a avut loc petrecerea Biancai. A primit o gramada de jucarii si haine dragute, s-a jucat cu vara-sa Miruna, au tipat (pt ca PUTEAU) de ne-a stiut tot cartierul, a fost …foarte reusit! 🙂

  12. 12

    costiman said,

    noi ne apucam de impodobit bradul.Voi ce facetzi?”La multzi ani!” fetitzei si sanatate, ca-i mai buna decat…tortul! 🙂

  13. 13

    Ioana_du said,

    Multumim frumos 🙂

    Am facut si noi un pic de ordine, si apoi am decorat pe ici pe colo 🙂 Bradul nostru este artificial, ca ne-a apucat ecologia de vreo 2-3 ani, avem doar o coronita din bradd e brad :).

    Acum ne pregatim sa mergem inapoi la ai mei, si de maine … sa o luam de la capat cu nebunia. Dar doar pentru doua zile 🙂

  14. 14

    costiman said,

    horoscop pe 2009: vei gasi ceva de pret, pe care credeai ca l-ai (le-ai) pierdut, la servici lucrurile vor intra pe un fagas normal ascendent, cu posibilitatzi de avansare si de multe calatorii in multe tzari, cu cei dragi!!In dragoste horoscopul te lasa pe tine sa hotarasti.Daca va mai intereseaza si alte aspecte astrale sau lunatice asteptam scrisori pe adresa redactziei.Intrebatzi de Costi. 😆

  15. 15

    Ioana_du said,

    Ahaaaaa….. Pai…se pare ca mi-ai asigurat in horoscopul asta tot ce imi trebuie, nu? Voi regasi timpul pe care nu il mai am , ca l-am pierdut, voi calatori cu cei dragi, cu dragostea voi sta cum am eu chef…Mai ramane sa vad ce fac cu ascendenta aia la serviciu, adica …sa fie, dar sa nu bata la ochi, stii?

    M-ar mai inteersa sa stiu cine va castiga concursul de formula I, Champions League si cupa la divizia C de fotbal. De asemenea, as dori sa stiu daca astrele intrevad posibilitatea unei emisiuni unite Dansez pentru tine – Megastar.

    Multumesc.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

