La Multi Ani, Bibuta!

Acum fix 4 ani pe vremea asta eram la spital, asteptand-o pe Bianca. Tot familionul era in alerta, si asteptau dintr-un moment in altul sa auda marea veste. …….si au avut ceva de rabdat, intrucat fie-mea a avut alte planuri. S-a milostivit abia la 16.55, dar asta numai dupa ce am amenintat-o ca eu ma duc acasa, ca ma plictisesc ca naiba si nici nu mi-am luat de citit decat reviste pentru femei, care ma scot din sarite. Revistele. Asa ca s-a indurat si a zis „bine mai, hai, daca insisti atata…”

Ca atare azi, 22 decembrie, ii urez fetitei mele sanatate, fericire si cat mai multe luminite in ochisori. Ca de chestii mai serioase o urez in anii care urmeaza. 🙂

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    drept urmare si noi cotizam cu cate o urare /cap de locuitor plus una bucata urare colectiva constand in :
    Un zambet, o floare, o raza de soare…..multa, exagerat de multa sanatate ca sa poata da si la cei dragi!!!La multzi ani!
    Fam.Nistor :mrgreen:

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multumesc tare mult, dragii mei! 🙂
    Numai bine si voua si o viata pliiiina de zambete 🙂

  3. 3

    Codru said,

    la multi ani ! 🙂

  4. 4

    razvan said,

    la multi ani si la cat mai fericiti ani 🙂

  5. 5

    Danonino said,

    Subscriu la urarea cu luminite in ochisori si plusez cu cat mai multe idei traznite si vorbe si gesturi de care se mira fraierii aia mari („a-dulti”) de unde naiba le scoate 🙂 La multi-multi ani si multe chicoteli Biancai!

  6. 6

    Ioana_du said,

    Va multumesc mult mult de tot 🙂 🙂 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

