Mi-e ciuda.

Da mai, mi-e ciuda. Ciuda ca am in jur chiar si acum, in perioada asta frumoasa a anului, figuri care stiu sa fie mai degraba morocanoase. Mi-e ciuda pe toti oamenii astia care stau incruntati si se enerveaza din orice numai pentru ca POT. Mi-e ciuda pe mine, ca sunt asa de dependenta de atmosfera din jur incat ma napadeste aceeasi stare mizerabila pe care o au ei. Mi-e ciuda ca stam si ne vaitam ca nu simtim „spiritul Craciunului” dar nu realizam ca NOI suntem de vina pentru asta.

M-am saturat pana peste cap de oamenii care nu stiu decat sa comenteze in legatura cu altii, care mereu-mereu-mereu au ceva (negativ!) de spus despre ceilalti. Mi-e sila de cat  de mici sunt astia  (si atat de multi, din pacate),  atat de impiedicati de auto-asumata lor perfectiune incat cei din jur nu pot fi decat mult mai jos decat ei.

Mai oameni buni, e Craciunul! Chiar nu se poate un pic mai multa bunoavointa si caldura? O DATA PE AN ????

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    HO, HO, HOOOOOOOOOOOOOOOO, CRACIUN FERICIT!!! BAGA-I IN MA-SA CU MUTRE CU TOT!!!HO, HO, HOOOOOOO, SA VEZI CE BINE E!!!
    P.S.Ai grija sa nu fie vreun sef!!! Ho, Ho, HOOOOOOOOOOO!!! 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    😆 Merci Mona draga, ma gandeam eu ca pot conta pe tine! 😆

  3. 3

    mona said,

    sunt costi.Mona-i nervoasa.Stai asa:am bagat-o in ma-sa.Si-a revenit, zambeste, Doamne, ce frumoasa-i!!!

  4. 4

    Ioana_du said,

    Asa. Si pe Costi pot conta 😆
    De ce e nervoasa Mona???? Cine a enervat-o???

  5. 5

    costiman said,

    nimeni, da’ e ora.Noroc ca sunt acasa, in concediu.Ii aplic doua palme.Una pe fatza si una la fund, sau pe spate.Se imbuloreaza brusc.Plange.Pentru maretzia momentului recit Catzelusul schiop.Pe Mona o pufneste rasul.Si-a revenit.E bineeeeeeeeee!
    P.S.pentru invidiosi, sunt in „fara plata”

  6. 6

    Ioana_du said,

    Invidie, zici? Pai mai, eu nu sunt in fara plata! Sunt in cu plata, la birou, pe scaun, intre hartii! BEAT THAT! 😆

    Lasa mai, ca viata e frumoasa. Mai o sarmaluta, mai o decoratiune, mai o tuica fiarta, mai o plama (tu Monei), mai un sut „din greseala” (ea tie), mai o coada de 2 ore la supermarket…. Ca asa e de sarbatori! 😉

  7. 7

    mona said,

    tot la servici?Ho, ho, hoooooooooooooooooo

  8. 8

    Ioana_du said,

    Tot la serviciu, pana la 17. Si maine la fel! Aia e ….


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

