Freamat de Craciun

Am ajuns la birou, ca de obicei, devreme-devreme. Strazile erau destul de goale, autobuzele cam la fel….. Chestia asta mi-a dat din nou o stare buna si efervescenta, toti oamenii care inainte se inghesuiau in 335 sunt acasa, ca vine Craciunul! Primele discutii cu colega mea (matinala rau si ea azi) au fost despre braduti si cadouri , e ultima zi de lucru pana in Craciun… toate par bune si frumoase so far.

Mi-am luat cafeaua mai aproape, am impins materialele pentru sesiune mai departe (geee, mai sunt doar cateva saptamani , si eu inca ….. but nevermind …..), am modificat a 2466-a oara un fisier de platit (daca nu il plateste colega mea azi sigur il modific cel putin inca o data, mai apare vreun ratacit, ca asa e frumos) , si pentru ca mai am un pic pana la deschiderea oficiala a programului de lucru ma duc sa mai citesc un pic de Rushdie, ca l-am neglijat rau luna asta. Asa incat… probabil azi-maine apar cu citate  😀

Lasă un răspuns

