La Multi Ani!

Cum sa fie 2009? Minunat, asa sa fie. Cu dorinte frumoase si implinite, cu bucurii asteptate si neasteptate, cu prieteni multi, cu zambete si caldura!  Cu sanatate multa, cu inspiratie si creativitate la maxim 🙂

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    a fost un revelion cu tema;Cine se imbraca cel mai urat!!! ne-am distrat copios, ne-am adus aminte de vecinii de la bloc care ieseau in trening si cu cravata sa scuture vreun covor, am facut Karaoke, a durat doua zile.Dupa cum am vazut eu treburile decurgand a fost un revelion pe cinste.

  2. 2

    costiman said,

    va posta mugur un teanc de poze, sper sa-ti placa.Cand se va hotari s-o faca.deocamdata, petrece.

  3. 3

    Ioana_du said,

    Sigur imi vor placea! Sunt foarte nerabatoare sa le vad 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

