Special post for Cristi Suica

Daca acum citesti acest post inseamna ca (tu, Doamne! cata perspicacitate!) ai retinut cam cum il cheama pe blogul meu. Asa ca imi permit un sfat (ok, ok, numeste-l avertisment): sa nu dea naiba sa spui ca povestile mele si caii mei verzi de pe pereti sunt subiecte „pentru gagici”! Sa nu cumva! Daca faci aceasta imensa eroare va convoc pe tine si Ioana ta la noi si te oblig sa te uiti de 4 ori la rand la „Love Actually” , in timp ce eu si Ioana lacrimam ca fetele 🙂

Deal??

Lasă un răspuns

