Despre posibile certitudini

Sau despre serendipitate. Despre adevarurile (dar or fi pana la urma adevaruri?) descoperite „din greseala”, fara sa le fi cautat, adevaruri care iti dau peste cap ordinea interioara si iti schimba sistemul de valori.

Sau despre felul neasteptat in care culorle isi schimba locul cunoscut, nuantele se amesteca si apoi se separa.

Despre atunci cand constati ca peretii pe care iti plimbai cu nonsalanta si incredere caii verzi de fapt nici nu suporta aceasta culoare. Despre dezamagirea care te cuprinde si care iti schimba felul de  a percepe anumite lucurui. Despre atunci cand fructele nu mai au aroma si nici crema caramel dupa care te innebuneai nu mai are savoare. Despre felul in care iti este ciuda, si oftezi a tristete si neputiinta.

Despre speranta. Speranta ca in ciuda a … tot …. tu mai poti colora. Cu rosu , sa zicem, for a change. Despre speranta ca gustul si aroma cafelei, impartasite colorat (ca asa iti place tie) nu dispar totusi. Despre cateva lucruri noi si despre increderea ca nici anumite lucruri vechi nu vor disparea niciodata. Despre zambetul pe care il simti in coltul gurii la ideea acestei … posibile certitudini 🙂

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    faaaataaaaaaaaaaaaaa!!!!ma sperii!!! :mrgreen:

  2. 2

    costiman said,

    ti-au revenit cuvintele, tonul trebuie putzin ajustat!!Parerea lui Costi! 🙂

  3. 3

    Ioana_du said,

    Isi revine si tonul, Costi. O simt eu, si o simt aproape de netagaduit! Aproape ca pe o certitudine 🙂 Nu de alta, dar am impresia ca tocmai am descoperit reteta tonului perfect. Ceea ce e bine, fiind el, tonul, un peste fara oase 😉

  4. 4

    costiman said,

    mii de scuze, sunt un idiot: LA MULTI ANI!!!!!!!!!
    LA MULTI ANI CU SANATATE
    SA VA DEA DOMNUL TOT CE DORITI
    ZILE SENINE SI FERICIREEEEEEEEEEE
    LAAAA MULTI ANI SA TRAITI!!!!!!!!

    Si Mona zice la fel si toti cei care te cunosc, adica blogrollul tau. 😆

  5. 5

    Ioana_du said,

    Multumesc tare mult , atat pentru urari cat si pentru faptul ca sunteti AICI pentru mine 🙂

  6. 6

    eusuntioana said,

    certitudinea si serendipididitatea e ca azi e sf ionel 🙂 la multi ani, ioana_du!

  7. 7

    Ioana_du said,

    La multi ani Ioana! Sa fim sanatoase si vesele si sa avem imaginatie deboranta! Si sa scriem muuuult si frumos 🙂

  8. 8

    mona said,

    La multi aaaaaaaaaani !!!!!!!!!Petrecere frumoasa! Si verifica,te rog,langa reteta tonului perfect se afla cumva si reteta tenului perfect?Mare nevoie as avea de ea.
    P.S.A-propos de „tonul perfect” urmeaza faza cu:”ti-am zis eu?”…era sub brad,nu?

  9. 9

    Ioana_du said,

    Fii atenta Mona, reteta tenului perfect e simpla: trebuie sa arunci grijile la gunoi si sa zambesti mult! Asa cum fac eu acum, in timp ce iti multumesc pentru urari! 🙂
    ….si daca tot suntem la capitolul aruncat, ar trebui sa facem asta cu toate toxinele. De orice fel. Ca ele strica si tonul, si tenul. Si e pacat, ca ….na! vine primavara!
    Sub brad au fost numai lucruri de la care ma asteptam sa fie acolo, ceea ce e bine 😉

  10. 10

    mona said,

    Hmmm….asa crezi?Mie reteta ta mi se pare scurta,nu simpla.Daca ar fi fost asa simpla,o aplicam de mult,mai ales ca pe asta o stiam si eu.Credeam ca ai una noua,ultrasecreta,pe care sa mi-o spui numai mie (si tutror celorlati).
    Sa nu ma intelegi gresit,dar cand am frigiderul intesat de sarmale,friptura,slanina,toba,etc,e destul de greu sa ma abtin de la toxinele de genul asta.Promit in schimb sa lucrez mai mult la celelate grupe de „toxine”.Dupa cum spunea nu mai stiu cine(oricum,un maaare destept care mi-a oferit scuza perfecta sa nu postesc jamais):”e mai important ce scoti pe gura,nu ce bagi in gura”.

  11. 11

    Ioana_du said,

    Te inteleg perfect la faza cu ne-postitul, sunt 100% de acord! De asta nici eu nu ma refeream la genul asta de toxine, doar la alea care ne acresc pe interior :))

    ……desi cred ca o las mai usor cu mancatul, ca nici tenul meu nu prea e de pus in rama zilele astea :))

  12. 12

    Christian said,

    adevaruri zici… hmmm. adevarul e ca azi e sf Ion. asa ca.

    La muuuuuulti ani! 🙂 si sper ca ai trecut de la ceasca de cafea la paharul de vin. sper!

    Sa fii iubita!

  13. 13

    Ioana_du said,

    Multam, Cristi dear!
    Si eu imi doresc tot sa fiu iubita :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

