Leapsa despre frica

Am primit pentru prima data leapsa de la Dani, si insir aici cam ce i-am spus si Giei, cu ceva adaugiri 🙂

Daca nu mi-ar fi frica as scrie mai mult cu mine insami. Din pacate chiar azi am primit dovada ca teama mea de a ma dezvalui nu e chiar nejustificata. Dar daca nu mi-ar fi frica m-as lasa descrisa de cuvinte indiferent de ironiile pe care eu (in forma scrisa) le starnesc in altii. Noroc ca primesc si incurajari, si multumesc frumos de tot intregului meu blogroll pentru asta 🙂
Daca nu m-as teme as incerca sa-mi schimb profesia. ACUM. Din pacate partea de rational din mine imi pune frane.
Daca nu mi-ar fi frica as striga tare lucrurile pe care le detest la cei dragi. Nu mereu, nu de la orice nimic. Doar de la lucrurile si intamplarile care chiar ma supara.
As “filosofa” mai mult.
As … admite niste lucruri. Nu spun care. E conditional optativ prezent, inca imi mai este frica )

 

Ioana, ce zici? Vrei sa scrii despre asta? Stina? How about you, Costiman? Mona, tu ce crezi, va scrie ceva? ;))

11 răspunsuri so far »

  1. 1

    razvan said,

    la multi ani!!! 😀

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multumesc 🙂

  3. 3

    imugur said,

    La multi ani Ioana!!! cam tarziu dar am fost ocupat cu ceva similiar 😉

  4. 4

    Ioana_du said,

    Iti multumesc mult draga Mugur! 🙂

  5. 5

    costiman said,

    mi-e frica sa scriu despre ce mi-e frica.In rest, sunt plin de curaj si tupeu.Chiar ieri am calcat intr-un…curaj. :mrgreen:

  6. 6

    Ioana_du said,

    Moah! iti dai seama ce semne bune anul are??? :))

  7. 7

    costiman said,

    A-propos de calcat in „curaj'”,asta-mi aminteste de o intamplare de cand fata mea era mica,mica,cat fata ta-Ioana si mergea la Caminul nr.4,situat la cca 200 m in fatza blocului unde locuiam noi(cu parintii mei).Dimineata o duceam eu inainte de a pleca la munca iar la ora 16,00 o lua Costi.Exista o problema insa:o portiune de vreo 20 m din drumul spre casa era practic un gang lat de cca 1,5 m,situat intre doua scoli,unde diversi „bine crescuti”isi executau nevoile,probabil in cursul noptii(sau zilei?).Asadar,intr-o buna zi,o ia Costi pe Teo de la camin si cand ajung pe „gang”i se pare lui ca sunt mai multi „curaj”(i)decat de obicei,asa ca o tot pisa pe fie-mea la cap”ai grija sa nu calci intr-un >>>>>”si cu ochii la ce face ea,evident calca el intr-unul cat roata calului!!!!Ajunsi acasa,Teo ii povesteste bunica-sii ce de „peripetii”erau pe drum iar asta,curioasa,o intreba:
    „-si?ai calcat in vreunul?” si cred ca se pregatea sa se repeada la mop…
    La care fie-mea,cu aer cuminte ii raspunde:
    -„nu,numai tati are voie !!!”

  8. 8

    costiman said,

    Bineinteles ca eram Mona si am uitat sa modific datele…ma rog…ai inteles!

  9. 9

    Ioana_du said,

    Moahahahaa!!!! :)):))
    Ce tare e asta cu „numai tati are voie” !!!!!!!! :)):)):))
    ….norocos baiat Costi asta al tau mai Mona, nu zici? ;))

  10. 10

    mona said,

    Categoric DA !!! Chiar azi am primit un banc pe aceeasi tema:
    „Un tip se trezeşte dimineaţa, ia ziarul de la uşă, se uită pe numerele de la loto şi vede că i-au ieşit toate cele şase. Cum avea un serviciu pe care nu îl suporta, pleacă tacticos la serviciu, intră în audienţă la şef şi îl anunţă cu satisfacţie că demisionează.
    Şeful spune că e alegerea lui, îi mulţumeşte pentru cei peste 20 de ani lucraţi în firmă şi îi dă un bonus de despărţire de 200.000 de euro.
    Omul, fericit nevoie mare, în drum spre loterie intră la reprezentanţa BMW şi cumpără cel mai scump model, în valoare de 200.000 de euro. Când să dea banii, este anunţat că, deoarece este clientul cu nr. 1,000,000 primeşte maşina gratis.
    Când e să ai noroc, ai noroc, zice omul bucuros că a rămas şi cu cei 200.000 de euro şi are şi BMW nou nouţ.
    Trece pe la loto, ridică milioanele şi pleacă acasă.
    Stă pe terasă, la o bere şi o vede pe soţia sa venind acasă, cu bicicleta. Moment în care trece pe stradă o betonieră şi o calcă.
    Asta e, zice omul, când e să ai noroc, ai noroc până la capăt!”

  11. 11

    Ioana_du said,

    :)):)):)):))

    …….barbatii astia ….. :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu