Sambata cu TV si catei

„Nu mai suport sa stau in casa asta plina de fantome!” isi spuse ea, si apucand jacheta de pe spatarul scaunului iesi trantind usa. „Funny ar fi sa imi fi  uitat cheile inauntru” se gandi ea,  si imediat inepu sa se deruleze in mintea ei filmul serii in aceasta eventualitate. Nu s-ar fi putut duce la ai ei, erau plecati la niste prieteni in afara orasului, la baute. „Pana si ai mei, oameni de peste 50 de ani, se distreaza mai bine decat mine intr-o seara de sambata”.  In drumul spre lift trecu pe langa o usa din spatele careia se auzeau zgomotele unei emisiuni TV ……. si cateva suspine non TV. „Jesus….. pana si EA se distreaza mai bine decat mine!” isi spuse inciudata. Apoi o pufni rasul, amintindu-si figura acra a „DOAMNA administrator , tinere!!”  facand scandal la parterul blocului, secondata de doamna aia grasa care statea la doi. Avea tanti aia grasa un catel mic si urat si nesuferit, care latra la „tinere!!!” de parca i s-ar fi facut personal vreun rau.  „Pfui! Daca ar sti doamna cu catelul la ce emisiuni se uita idolul ei sambata seara, si ce mai boceste pe tema tampeniilor debitate acolo!!!”       ……… deci nu s-ar fi putut duce la ai ei . Singura varianta era matusa-sa, sora tatalui. „Nu reusesc sa inteleg stilul tau de viata dezordonat” i-ar fi spus matusa pentru  n’spea oara. „Tinerii de azi nu mai stiu ce sunt alea reguli!” ar fi continat . „De fapt…  stii ….. reguli avem si noi, cu tonele!” i-ar fi replicat ea.  „Nu fi obraznica, te rog! Bea-ti ceaiul! ” i-ar mai fi zis, si i-ar fi intins cu un aer martial o cana cu ceai cu gust incert si prea putin zahar.  Simtind ca se sufoca isi duse mana in buzunar sa caute balsamul de buze, gestul ei reflex.  Dand acolo de chei („cand naiba le-am pus aici?!?”) incepu sa zambeasca de nestapanit. La parter dadu peste doamna cu catelul, care se intorcea de la plimbarica de seara. „Buna seara doamna! Urcati repede, a inceput deja emisiunea!” spuse ea prosteste, si fugi in strada. Auzi in urma murmure „tinerii astia de azi ….. nu mai stiu ce sunt alea reguli!”

53 răspunsuri so far »

  1. 1

    eusuntioana said,

    🙂 mie azi profa mea de franceza din clasa a 4 a mi a spus ca nici ea nu stie ce sunt alea regulile altora. sa speram. 🙂

  2. 2

    costiman said,

    ce ne-am face noi fara vecinii de la bloc?Te-ai gandit cum ar fi sa locuiesti singura intr-un bloc cu 30 apartamente?Sau sa fie al tau?Mamaaaaaaaaaa, e de scris pe tema asta!! 🙂

  3. 3

    Ioana_du said,

    Ioana, Costi, mi-ati dat doua idei grozave ;))
    Raman datoare cu baute strasnice! 🙂

  4. 4

    mona said,

    Bautura lui Costi trece-o in contul meu,draga mea,el nu mai serveste de ani buni…Exclus tarie,imi straneste ulcerul.
    In rest,despre vecini si regului,ce pot sa spun?Ai observat ca langa blocurile vechi,locuite in mare parte de pensionari se afla in 9 cazuri din 10 o banca?Si in 9 cazuri din 10 banca e ocupata(evident de catre pensionarii vigilenti,orice bloc care se respecta are cateva exemplare din astea)?Ei bine ,asta numesc eu „banca de date” !

  5. 5

    Ioana_du said,

    :)):)):)) Pai sa stii ca bine o numesti!
    Si blocul in care stau are o banca de date foarte bine reprezentata!

    Acum cativa ani la parterul blocului de (foarte foarte) langa al nostru era o butica. Venita de la birou am intrat sa iau suc. „Nu luati, doamna!” mi-a zis vanzatoarea. „A luat baiatul! Si a luat si ciocolata!” Si aproape aceeasi chestie mi-a zis-o, alta data, o vecina.

    Eee??? Aia e! Butica nu mai e , dar bancile au ramas, si administratorii bazei de date .. sunt tot aia :))

  6. 6

    Ioana_du said,

    Bautura lui Costi in contul tau, zici? Moah, deci facem o bauta ca fetele? ;)) ca doar nu te-oi lasa singura in vremuri de restriste!

  7. 7

    imugur said,

    eu am observat ca in ultima vreme si costi mai consuma cate un snaps 😉

  8. 8

    mona said,

    a avut dispensa in perioada sarbatorilor de iarna…

  9. 9

    mona said,

    Si,a-propos de „banca de date”,nu ma pot abtine sa-ti povestesc o intamplare veche(au trecut cel putin 10 ani de atunci):una din surorile mele locuia la un bloc turn cu 90% din locatari pensionari.Sora mea impreuna cu barbat-su si fetita de cca 3 ani statea la etajul 8 si intr-una din zile,exasperat de faptul ca banca blocului era in permaneta full,cumnata-meu a aruncat o pocnitoare pe geam.Nu atat de aproape cat sa-i raneasca,doar sa-i sperie…si-a reusit,au tulit-o care incotro,dupa care s-au dezmeticit,,au efectuat rapid o ancheta…nimic,n-au reusit sa gaseasca autorul atentatului.Cateva zile mai tarziu,nepoata mea de 3 ani se intorcea de la plimbare impreuna cu bona,ii vede iar pe vecini adunati pe banca cu pricina si le spune sfatoasa:
    -„mai bine nu mai stati aici,ca arunca tata cu pocnitori in voi!!!”

  10. 10

    minina said,

    voi va vaitati de vecini, dar habar n-aveti ce rau e fara….
    la mine in casa si in curte e o liniste de-mi aud stomacul ficatul si toate cele procesand, nu mai zic de urechile care imi tiuie de atata liniste.
    dimineata am iesit in curte, am ascultat ..linistea.. si cand sa intru in casa, a croncanit o cioara de era sa ma scap pe mine de spaima..
    ce n-as da ptr o barfa mica pe banca cu orice baba ramolita as gasi…

  11. 11

    Ioana_du said,

    Buna ziua!

    Ma declar intoarsa de la primul meu examen din viata de psiholog. Am luat … 93.33%, care cica inseamna nota 9. O sa ma conving diseara , dupa 8, cand cica se afiseaza pe site rezultatele.

    Mai dragelor si dragilor! Atata bataie de joc si dezorganizare ca la Spiru haret nu am mai pomenit! Imi vine povestesc aici, dar ma abtin, ca postez diseara ca lumea, de acasa (sunt la ai mei acum).

    As bea ceva acuma. Fetelor, ne bagam?

    Cat despre vecini, zau as cam vrea fara. In nopatea de vineri spre sambata m-au capiat nemernicii de la etajul superios. mai, mai fac oamenii cate ..una-alta, si se mai si exprima during the process, da’ sa URLI ca descreierata in toul noptii… totusi…. Prima oara m-am intrebat daca nu cumva o violeaza vreo cativa, asa urla de tare. Dupa care a inceput sa si rada, deci m-am linistit in ceea ce priveste siguranta ei.

  12. 12

    mona said,

    Deci asa…intai urla si-apoi rade?Hmmm…poate ii spune unul bancuri in timp ce-o violeaza..ma rog,e doar o opinie.
    Orisicum,puse cap la cap(Minina vrea vecini si Ioana nu,mie mi-e dor de Minina,presupun ca Mininei ii e dor de oricine-deci si de mine),am o idee care poate fi rezolvarea problemelor tuturor:ar trebui sa ne mutam noi(eu si Ioana)in algeria,langa Minina.Macar o perioada,pana se satura de vecini si ocolesc si eu criza economica 😉
    P.S.Ioana,daca ajungi tu prima du-i femeii cateva puzzle-uri ca a ramas in pana.Dar vezi sa fie de minim 2000 de piese,ca a trecut de mult la avansati.Si incearca ceva mai complicat(cer senin,deshert,portiuni mari de autostrada)!

  13. 13

    mona said,

    Vai de mine!!!A-propos de babe ramolite,am uitat:Ioana,felicitari pt.examen!!!Asta inseamna ca vei deveni psiholog?In cat timp? Te mai prind si eu(ca nu ma simt prea bine,cred ca de la excesele sarbatorilor de iarna)?Daca da,abia astept sa discutam la tine-n cabinet,eu lungita comod pe canapeaua din dotare-stii ca ma chinuie artrita-sau asta se intampla la psihiatru…???E acelasi lucru?Nu cred…nu mai stiu…HELP !!!

  14. 14

    Ioana_du said,

    Multam mult Mona draga , deci sa inteleg ca imi imprumuti creierul tau sa face exercitii pe el? :))
    Psiholog ajung (DACA ajung) peste vreo 5 ani. Adica m-a apucat „la batranete” sa fac a doua facultate, sunt abia in anul I…deci 3 ani + 2 de masterat (fara de care facultatea e caca-maca) …aia e. O sa ajung psiholog taman cand sa ma tratez pe mine de diverse :)) Aia cu canapeaua e la psiholog, da, la psihiatru s-ar putea sa fie direct camasa de forta , daca e cazul :)):))

    Mergem in Algeria? Da’ de ce sa ajung eu prima, nu mergem impreuna? Ne intalnim intai la cumparaturi, ii luam Mininei cateva puzzle-uri cu cer senin in 5000 de bucati si pe urma plecam impreuna, ca nu pot sa tac atat timp cat dureaza zborul cu avionul pana acolo. Ce zici? ;))

  15. 15

    Christian said,

    deci… tinerii din ziua de azi de la spiru haret nu mai stiu ce sunt alea reguli. nui organizezi tu un pic, Ioana?

  16. 16

    Ioana_du said,

    Tinerii din ziua de azi , aia de la Spiru Haret, nu sunt chiar asa de tineri… Cel puti nu aia de la ID. Sunt cam … din neolitic, asa 😉
    DAAARRRR …. tinerii din ziua de azi de la alte facultati (si ma refer la cei tineri si in buletin) …. ar putea sa ma pupe :)):)):)) Desigur, nu toti! Organizez eu o treaba in sensul asta! :))

  17. 17

    mona said,

    Ei,chiar m-ai facut curioasa:cum ii organizezi?Ii pui sa te pupe in ordinea numerelor de pe tricou?Hai ca m-ai distrat…
    Si da,bineinteles ca mergem impreuna,dar am omis un „amanunt”:avem nevoie de viza si pt.asta trebuie sa ne faca Minina „chemare”.Asa ca…

  18. 18

    Ioana_du said,

    Mininaaaaaaa!!! Hai, ce faci? Ne chemi? Hai, ca eu m-am apucat deja de impachetat :))

    Mona draga, de organizat ii organizez … prin omsiune :)) Il pun doar pe Cristi sa ma pupe :)):))

  19. 19

    Christian said,

    you;re out of the blue and into the black, ioana, dear.:D
    asa ca nu astepta prea mult. n-o sa se intample.

  20. 20

    Ioana_du said,

    =))=))=))=))=))

  21. 21

    minina said,

    ioana draga, eu va fac chemare , da’ in tara asta de kk nu prea ai ce face asa ca…..ptr ca si sotul meu e deja stresat de munca, dupa o singura zi de servici….. se vaita si acasa si pe blog…eu am inceput sa caut oferte de concediu undeva…exotic..sa stam cu ele la soare si sa „papotam’ .
    va tin la curent

  22. 22

    Ioana_du said,

    Bine asa, Minina! Sunt perfect de acord ;)) Mona, ce zici, e bine ?

  23. 23

    mona said,

    Mananci calule ovaz??E soare?E de „papotat?Pazea ca vin!
    Vorba unei reclame vechi care ma distra pe mine:eu imi iau costumul de baie si periutza de dintzi,de restul sper ca va ocupati voi 😀

  24. 24

    imugur said,

    viseeeeeeeeeeeeeeeeeee
    e criza!!!

  25. 25

    imugur said,

    si cu mine nu vrei sa vorbesti minino. dar iti auzi ficatul. cum suna?

  26. 26

    Ioana_du said,

    Pai si daca e criza ce?? Lasa mai, ne doboara ea pe noi?
    Mona, de ce mai e nevoie in afar de costumul ed baie si periuta de dinti? De puzzle-urile pentru Minina! In afara de alea cu cer senin mai luam si cu diverse feluri de mancare. Si ne-am scos.

  27. 27

    mona said,

    Exista puzzle-uri cu mancare?Chiar si-asa,poate nu-i o idee buna…adica sa stam zile in sir pana termina Minina puzzle-ul…nu mai bine luam si 2 sandwich-uri cu noi?

  28. 28

    minina said,

    va rog, nu luati puzzle cu mancare !!!
    le dati idei alor mei si eu si-asa abia prididesc cu gatitul !!!!
    mona, stii ca sunt incepatoare in ale bucatariei, ai mila!

  29. 29

    imugur said,

    te vaaaad minino!

  30. 30

    Ioana_du said,

    Ah…. pai nu-i bai, mai! Va gastesc eu niste cremwursti si niste oua fierte de nu-i adevarat! 😉

  31. 31

    mona said,

    Nu cremwursti,te rog,eu sunt la dieta (adica mananc pe-ascuns si cand ma ajung remuscarile imi smulg parul din cap,ceea ce denota ca ,dupa ce ca raman grasa ,raman si cheala) si am citit undeva ca trebuie sa evit „tocaturile”pt.ca ele contin invariabil slanina…
    In plus,in visele mele,vacanta exotica se asorteaza cu cocktailurile si lotiunile de plaja,nu cu cremwurstii si ouale fierte.

  32. 32

    Ioana_du said,

    Doamneeeee greu de multumit mai esti. Pai eu propusesem delicatesele alea intrucat pe alea le gatesc fara cusur!
    Dar….. admit ca de la vocktailuri nu ma dau indarat! ;))

  33. 33

    mona said,

    Asta cu „greu de multumit” ai nimerit-o la marele fix.Sunt fecioara,nimeni si nimic nu-i perfect pt.mine,poate doar lucrul manual,adica facut de mana mea(si cand spun fecioara,evident ma refer la zodie).
    Dar nu-ti face probleme,amesteca tu bauturile si ma ocup eu de mancare cat termina mihaelaione puzzle-ul.

  34. 34

    minina said,

    daca-i vorba de plaja ei ies din schema, ca fac alergie la uv
    eu visez la umbrelele din cafenele si terase – stiti ca eu sunt vicioasa, toata ziua beau cafea si fumez
    daca mai pica si un shopping….super
    si daca toti copiii de pe-acolo poarta lesa si au gura bine ferecata….va fi ca in rai

  35. 35

    Ioana_du said,

    :)):))
    Avand in vedere ca eu sutn adepta atat a cocktailurilor, mancarurilor bune-bune si plajei cat si a „lalaitului” in caefenele umbroase….. am sa ma plimb de la una la alta …si capat niste muschi la picioare de nu-i adevarat! 😀

  36. 36

    costiman said,

    faceti-va blog!!!!!Cu sigurantza veti promova in ochii vostri, ca in ai nostri suntetzi deja promovate!!!!!!!!! :mrgreem:

  37. 37

    Ioana_du said,

    Ne facem mai Costi, ne facem. Da’ ne vizitati, da? O sa fiti vizitatori din aia … cum ziceati tu si Mugur? A, da. UNICI ;))

  38. 38

    costiman said,

    sa te tii de musafiri atunci!!!! Bineintzeles ca va vizitam!

  39. 39

    mona said,

    De-abia astept momentul cand voi fi eu gazda,am sa-ti arat atunci ce inseamna ospitalitatea,nu cum imi faci tu mie:”iar esti pe blogul meu?fa-ti si tu!”Bine ,nu ma asteptam sa ma servesti cu cafea si dulceatza(aia are multe calorii)dar orisicat…si postasului ii spui buna ziua cand iti apare la usa…

  40. 40

    mona said,

    evident vorbeam cu Costi

  41. 41

    Ioana_du said,

    Evident ca vorbeai cu el, ca eu stiu sigur ca te servesc cu cafea si dulceata :)) Chiar daca are calorii, meritam si noi ceva rasfateala! ca prea suntem faine!
    Nu?

  42. 42

    minina said,

    apropo de blogul nostru de batut campii ca niste superintelectuale ce suntem e pe lista mea de treburi urgente.
    ma apuc de el imediat ce dau gata muntele de rufe de calcat care s-au adunat dupa ce am desfacut cele 4 valize mamut cu care am venit.
    noroc ca 70% sunt ale catalinei, se calca usor
    sau imediat ce reusesc sa dau de idioata asta de menajera a mea care dracu stie ce face si pe unde umbla

  43. 43

    minina said,

    ups, sper ca „idioata” nu le are cu netul si blogurile, ca altfel chiar am ramas fara menajera

  44. 44

    Ioana_du said,

    Nu nimeste ea fix pe blogul meu. dar pentru mai multa siguranta….sa comunicam in chineza de-acuma??? Neeeaaahhh…..
    Hai sa o luam asa: DACA ramai fara menajera, stii de unde ti se trage. Adica de la blogul meu, adica de la ……. mine?!?!?! UPS!! Am incurcat-o!!!

    Hai, plsplspls, fa repede blogul nostru! :))

  45. 45

    mona said,

    Minino draga,direct ai pus-o(daca pot sa ma exprim asa)! „Idioata”e blogger de meserie,aspiratul,calcatul,stersul prafului sunt doar niste hobby-uri de-ale ei(ca puzzle-ala la tine).Stii ce inseamna asta,nu?Praf cat latul palmei,mormane de rufe si rafuiala pe net(wave).
    Cam nasol…dar poate ma insel eu?

  46. 46

    mona said,

    bafta, ioanoooooooooooooooooooo!!!!
    Sunt costi si pictez un magar.Sau nu, asta seamana cu o barza.Pe dracu, e masina.E, om vedea.

  47. 47

    mona said,

    pictura, nu poza !!!aia-i mona si nu se poate picta.Are ceva ce nu ma lasa. 🙂

  48. 48

    razvan said,

    cam liniste la tine pe blog 😀

  49. 49

    Ioana_du said,

    Sunt cam capiata 😦
    Sunt in sesiune , si mai am si 5 tone treaba la birou :(:(
    Dar…cam … doua saptamani ma mai tine nebunia, apoi ma mai linistesc un pic. Nu de tot, dar ….. macar cat sa apuc sa mai joc cu vobele pe aici si pe la altii :))
    Multam mult ca nu m-ai uitat 🙂

  50. 50

    mona said,

    helooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!Pe unde ratacesti?Ne-ai lasat balta sau in balta!Oricum ne0ai lasat, asa o sa ne gasesti.Sunt COSTI

  51. 51

    Ioana_du said,

    NU v-am lasat decat temporar, jur. De saptamana viitoare …. sau de ….. peste cel mult inca una ….. revi la forma fabuloasa in ac m-ati cunoscut :))
    Am duminica un examen care ma streseaza fff tare, de asta am fost toata saptamana asa….fantomatica. Din februarie incep sa le am la distanta de 2 saptamani unul de altul, deci voi fi mai relaxata 🙂
    Pana atunci….admit ca sunt cam varza 😦

  52. 52

    razvan said,

    multa bafta la examene!!

  53. 53

    Ioana_du said,

    Sa fie, Razvane 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

