Ce viseaza omul cand n-are ce face, dar mai ales cand doarme

DEDICATIE  PENTRU MONA SI MININA

Mona draga, in ciuda avertismentelor si sfaturilor Mininei … ti-am facut rost de casa cu scara. Cred ca e mare, eu nu am vazut decat etajul. Desigur, acum ai sa fi tentata sa crezi ca daca am vazut etajul sanatos si normal si logic ar fi sa fi vazut si parterul. Mai…. asta noapte categoric nu. Asta noapte nu am vazut decat etajul. Iti las tie placerea descoperirii secretelor casei, eu nu dezvalui decat cateva lucruri minuscule. Cum ar fi cartofii (desi nu erau chiar minusculi) pe care ii tii in camera lui Costi si pe care ma pregateam sa te ajut sa ii duci la parter cand a sunat ceasul. Tin sa exprim cu aceasta ocazie scuzele mele maxime pentru faptul ca nu te-am ajutat, dar a trebuit sa plec la birou. Imi cer scuze si Mininei, pe care am lasat-o sa ma astepte in fata chioscului cu bilete RATB de langa blocul alor mei, si careia nici nu i-am scris invitatia pentru petrecerea cu fostii colegi de liceu . Petrecere pe care ea o organizeaza, si m-a rugat sa scriu o invitatie astfel incat sa nu vina nimeni . Intrucat se organizeaza una acasa la Mona si Costi. Ca pentru asta erau cartofii de la Costi din camera. La coboratul carora nu am ajutat, ca a sunat ceasul.  Si inainte sa sune ceasul nu am putut sa ajut, ca aveam cu al meu sot o discutie filosofica in alta camera de la etaj. Si sotului meu nu prea i-au placut concluziile la care am ajuns in urma filosofarii, si a ramas cazut pe ganduri in camera. De ce lasi mai Mona ganduri asa, imprastiate, sa cada oamenii pe ele??

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    🙂 🙂 🙂 🙂

  2. 2

    costiman said,

    hai, mono, minino, bagati-va si voi!!!! Iraaaaaaaaaaaaaaa, mai, mai!!!

  3. 3

    Codru said,

    😀 Pai si Mugur era in delegatie ?

  4. 4

    Ioana_du said,

    Oooff….speram sa nu trebuiasca sa spun asta, dar …. Mugur si Costi erau in curte, beau tuica …..

    Sorry, not my fault!!! Ce’s io de vina ca ati vorbit voi despe tuica aia???

  5. 5

    mona said,

    Nu sunt ganduri imprastiate(draga mea,eu sunt fecioara,ordinea si curatenia vin imediat dupa cicaleala si simt critic),sunt ganduri capcana-contra infractorilor.Ele sunt puse acolo intentionat si apoi monitorizate…Acum,daca se gaseste cate un nanac „de-al casei”sa se impiedice,n-am ce sa-i fac…exista si riscul asta,eu mi l-am asumat.
    P.S.E adevarat,Mugur si Costi erau in curte,dar:numai Mugur bea,Costi doar il dojenea pt.asta si nu inteleg de ce,ca se imbatase ca un „domn”(Minina stie!!!!)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

