Verde nou

Azi dimineata, in timp ce imi inspectam orhideea de pe birou, am observat ca i-a aparut o frunza noua. Dar nu acolo unde ies de obicei frunzele noi la orhideea mea, ci un pic intr-o parte, unde nu m-as fi asteptat. Si i-am zambit, i-am zis „wellcome, buddy!”, i-am dat apa si … m-am gandit cum apar lucrurile noi si dragute uneori de unde nu te astepti.  🙂

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    Foarte optimiste gandurile tale…asa ca ma bag si eu si-ti dau cu firma-n cap(ca sa zic asa) spunandu-ti ca eu am observat ca si lucrurile noi si „nasoale”apar de obicei tot asa,de unde nu te astepti…Si-ti spun asta nu ca sa-ti stric ziua(stau cu pumnii stransi pt.sesiune,ai grija ce faci ca ma dor rau articulatiile,da si tu 2 in 1,3 in 1,nu poti?)ci ca sa fii cu ochii in patru,mereu pregatita.
    P.S.Recunoaste ca sfatul nu-i rau,desi la prima vedere pare pesimisist.Dar daca stai cu ochii-n patru,cum spuneam,te poti feri de „surprizele” neplacute.

  2. 2

    Ioana_du said,

    A, nu, suflete, stai foarte linistita! Am adunat de-a lungul celor … cativa anisori pe care ii am atatea suturi in … de la lucruri si vechi si noi si asteptate si mai ales neasteptate, incat…. sunt mai mult decat atenta 🙂 Am chiar o noua filosofie dupa care ma ghidez de ….. ceva mai mult de jumatate de an : in general astept foarte putine lucruri, de la un numar relativ mic de persoane. In rest …. daca primesc ceva si e bun, ma bucur foarte tare si am luminite in ochi. Daca nu primesc…. nu sunt dezamagita, pentru ca nici nu am asteptat. Asta e si bine, si rau, dar parca mai mult bine.
    Apreciez mult ca ai grija de mine :-* .
    Sa vedem cum rezolvam cu articulatiile alea ;)) Mai am doar 4 examene. :))

  3. 3

    mona said,

    costi spus:

    La un examen se prezinta studentzi cu diferite pregatiri. Intra primul foarte pregatit si iese radios:
    – Cum a fost? il intreaba ceilalti.
    – E… ca intre profesori…
    – Adica…?
    – Ei intrebau, eu raspundeam, ne completam…
    Intra al doilea si la iesire aceeasi intrebare:
    – Cum a fost?
    – Ca de la profesori la student… ei intrebau, eu raspundeam, ma mai ajutau ei…
    Intra al treilea… si la iesire:
    – Cum a fost?
    – E… cum sa fie… ca intre popi…
    – Cum asa?
    – Pai ei intrebau, eu imi faceam cruce, eu raspundeam, isi faceau ei cruce.

    Al 4-lea ai fi fost tu, Ioano, ca esti cu „D”.Zi-ne tu continuarea!!! 😆

  4. 4

    mona said,

    La al doilea examen:
    O studenta intra la examen si fara discutii pune o sticla de whisky pe masa. Examinatorul priveste si spune :”satisfacator”.
    Tanara mai scoate o cutie de ciocolata. Examinatorul spune:”bine”.
    Tanara pune deasupra si un stilou aurit de firma. Examinatorul spune: „excelent” si pune nota.
    Tanara strange tot de pe masa si spune: „Acum va rog sa ma scuzati, dar mai am de dat si la fizica…”

    Spune-mi daca tu erai ? 🙂

  5. 5

    mona said,

    Intrebarea de la al 3 lea examen :
    Profesorul : Care este diferenta ?
    Studenta : Diferenta dintre ce si ce ?
    Profesorul : Imi pare rau, nu am voie sa va ajut.

  6. 6

    mona said,

    Si la al 4-lea:
    Dupa ce o studenta nu reuseste sa ii raspunda la nici o intrebare, profesorul ii spune:
    – Domnisoara, doamna, nota pe care ti-o pot da este doar una si incepe cu litera P. Stii care este aceasta?
    – PINCI, domnule profesor, PINCI!

    Sunt simple speculatzii, sunt convins, de Mona, ca „Z” va fi litera cu care vor incepe notele tale.Bafta multa. :mrgreen:

  7. 7

    mona said,

    Sunt Costi.

  8. 8

    Ioana_du said,

    =))
    Raspunsul la bancul nr. 1 : pentru ca sunt cu D, nici nu vor apuca sa puna intrearile. Le zic eu direct raspunsurile, si le si exlic pasajle din sinteza caresunt facute ca un …. cu c :)):))
    Raspunsul la banul cu nr. 2 este evident deja :))

    (bai, deci … cat de mare pot sa ma dau?!?!?! :)):)) Multam pentru urari Costi draga, sper sa imi dovedesc pana la capat ca sunt facuta pentru facultatea asta, si impliit si pentru meserie:) )

  9. 9

    Ioana_du said,

    Pentru ca sunt un geniu, nu mai pierd timpul cu aspectele minore cum ar fi ortografierea corecta. Important este sa imi exprim ideile geniale. Cum prind una, cum o exprim :)):))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

