Ploaie de vara

……… asta la vara, ca deocamdata in Bucuresti ploua dupa modelul bacovian de cateva zile. Si dintr-o data orasul s-a transformat dintr-o mizerie (cum era pana acum) intr-o mizerie uda.  Cu trotuare baltinde (am adorat in liceu gerunziile acordate, si le folosesc si acum cand am ocazia. Ploaia mi se pare , iata, un prilej bun), cu oameni bezmetici sub umbrele de care te lovesti, cu strazi a caror traversare presupune sa fii dotat cu cizme de cauciuc.

Fereastra mea de la birou imi ofera imaginea unei curti in care se sculpteaza diverse chestii din piatra. Ma rog …… „sculpteaza” este un eufemism extrem pe care mi-l permit pentru ca e vineri si ma simt marinimoasa. Ramane insa ideea cu chestiile din piatra.  Statuete si niste cruci.  Primele grotesti, ultimele …. morbide, fireste.  Si ma uit cat de lugubra e imaginea sub cerul asta plumburiu si sub ploia asta de neoprit, ma gandesc ca ar fi un cadru perfect pentru un film de groaza (poate ii scriu eu scenariul daca mai ploua mult) si decid ca sunt multumita de faptul ca macar in biroul meu exista geam. Si mai beau o gura de cafea.

„Ploua stupid. Norii isi scutura ca dintr-o ciutura frigul lichid”

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    lugubrel, ce faci?Esti deprimata?Acolo se face arta, dar de la fereastra biroului tau nu se vede bine.Si, apropos, de ce te uitzi pe fereastra in timpul programului?

    Ploua, ploua, ploua, ploua,
    Vreme de betie
    Si s-asculti pustiul
    Ce melancolie……

    E randul Monei sa-ti recite.Stiu ca poate ca e racita. 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    :)):)) Nu sunt deprimata, asta e culmea! Nu imi explic nici eu, dar am un puseu de optimism si buna dispozitie de n-am mai pomenit de mult! Poate ca ploaia de azi influenteaza pe invers psihicul meu :)):)) Sau …. tu, Doamne!!! o fi psihicul pe invers??? :))

  3. 3

    Ioana_du said,

    P.S. Nu ma uitam pe fereastra in timpul programului, ci la sosire (ca eu ajung mult mai devreme decat incepem). In timpul programului nu mi-as permite sa ma uit pe fereastra. Pentru ca sunt prea ocupata sa citesc/scriu pe blog . 😀

  4. 4

    mona said,

    Ai innebunit,Costi?Eu si poezia….asta-i ca poanta care mi-o zicea fie-ta deunazi:-„un orb ii spune unui surd ca-n spatele lui e un mut”…Poate ai vrut sa zici satira! Asta da(orice are un usor iz critic mi se potriveste „manusa”).Daca ma iei cu poezie si romantism……m-ai pierdut pe drum.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu