Bine-i la scoala!

Zau ca regret profund faptul ca nu am cedat mai devreme la sfaturilor celor din jur in ceea ce priveste a doua facultate. Daca i-as fi ascultat, acum o faceam pe a treia.  Ca nu e mare lucru, mai ales daca te pasioneaza ceea  ce inveti. Citesti multe chestii faine, te duci la examen , socializezi cu colegii, „barfesti” cursul sau profesorul sau alti colegi (ca asa e frumos! asa faceam si in tinerete, de ce am renunta taman acum, cand pleznim de maturitate si intelepciune???), iei note mari, gandesti frumos despre tine ( „hai ca nu m-am ramolit de tot”), iti vine sa te mai apuci de una!  E o stare foarte placuta.

CONCLUZIA: Haideti sa mai facem niste scoala, dragii mei. 

Amatori? Eu ma gandesc deja la ceva jurnalism ….

20 răspunsuri so far »

  1. 1

    mirceanistor said,

    Inteleg c-ai luat nota mare si la asta,felicitari!
    Ma bucur ca esti optimista,ca ai initiative,ce voiam eu sa-ti spun este”Bravo,Ioana,pe mine sa nu contezi”.Stii tu….as vrea,dar sunt grozav de ocupata 😆 de azi ma duc la sala,sa vad ce mai pot repara.
    Dar tie-ti tin pumnii,sa stii.

  2. 2

    imugur said,

    stai putin, cum adica in tinerete? vrei sa spui ca nu mai esti tanara? adica eu ce sunt???

  3. 3

    Ioana_du said,

    Hehehee!!!

    Adicatelea la sala poti merge, dar la sala de curs nu?? Hai, maaaa….. Hai la facultate cu mine. La 50 de ani o sa avem vreo 15 diplome. Ce zici? mai gandeste-te ;))

    Mugur, suntem tineri mai. Pentru ca vezi tu … exista mai multe tipuri de varsta, so … Din punct de vedere psihic, mental etc … suntem tineri 😉

  4. 4

    costiman said,

    adica tu esti un hodorog!!

  5. 5

    Ioana_du said,

    Adica mai bine renuntam sa ne mai gandim la varsta biologica (mai ales eu) , ca ….. dam in deprestii (tot mai ales eu). Nu stiu, mie nu-mi place cum arata varsta mea cand o vad scrisa. :))

  6. 6

    Ioana_du said,

    Mai, te pomenesti ca de asta m-a apucat pe mine facultatea acum! Ca sa fiu inconjurata de tineretu’ care este, si sa ma confund cu el. Daca asta a fost motivul, mi-am luat teapa. Ca la ID sunt multe persoane mai in varsta decat mine.
    Gata. Ma mut la zi.
    Sau……….sa mai fac un liceu???

  7. 7

    imugur said,

    costi tu esti mai hodorg decat mine cu un an asa ca nu te baga!

  8. 8

    mona said,

    Bineinteles ca Mirceanistor eram eu,ametita pamantului…si voi vreti sa ma tarati prin scoli inalte.Cine stie sub ce nume ma prezint la examen ?!Asadar,nici o sansa,Ioano,sa ma aleg eu cu 15 diplome pana la 50 de ani.Si pentru ca mi-am luat adio de la snopul de diplome,ma gandeam macar sa ma aleg cu abdomenul plat si sa pot sparge nuci(hi,hi,hi).
    Mugur,daca-i mai zici lui Costi hodorog te……cert,ca eu sunt usor mai in varsta decat el si geamana cu nevasta-ta.Ce intelegem noi(EU)din asta?Ca ai facut-o pe Minina hodoroaga.Esti spus!

  9. 9

    imugur said,

    si ce? daca costi a zis ca eu sunt hodorog, care sunt mai mic decat voi toti trei, voi nu sunteti decat niste hoaste batrane!

  10. 10

    costiman said,

    ioanooooooooooooooo, what are you doing?Mugur le-a facut babete pe gemene.Nu mai dai nici un semnal, pe nici un blog?What’s up?

  11. 11

    mona said,

    Ai grija ce spui de mine ca am procura semnata la notar,pot face orice cu bunurile tale 😆
    Motiv pt.care,astept o dezmintire rapida in public,asa cum au fost facute si acuzatiile.

  12. 12

    Ioana_du said,

    Scuze dragilor, azi am avut o zi taaaare nasoala. Multe tabele si tabelase si tabelute si tabelutele … De asta mai fac inca vreo 2-3 facultati, sa scap de tabele. Sau sa fac unul in care sa te insir pe toate. Cu functii Excel, cu tot tacamu’.

    Deci … Mugur ….. da-mi voie sa-ti spun asa, intre 4 ochi, ca ai incurcat-o. Mona o sa-ti vanda toate avutiile pamantesti si te lasa sa zaci in paragina.
    Zi repede ceva, ca altfel e nasol.
    Prefa-te ca mi-ai zis mie hoasca batrana, si te-ai scos!

    Monaaaa !!! Hai mai la facultate! Nu ma lasa singura! Am nevoie de o colega dashteapta , pls, do that for me!
    Costi, incerci tu sa o convingi? Daca nu sa stii ca iar va visez, si cine stie ce doamne iarta-ma mai apare in camera ta in afara (sau in loc de ) cartofi!

  13. 13

    mona said,

    Ai grija,Ioano,sa nu fie vreu raufacator/infractor/sociopat in sacul ala.Mi-e frica de ei de mor,mai bine lasa asa,cartofi,ca doar nu-i musai sa-i mananc sau sa-i curat.De curatat o sa-i curete Costi(sa-si spele pacatele cu zodiacul)si probabil ii dau la caini,ca noi n-avem voie atatea calorii.
    Cat priveste facultatile….stii vorba aia”toate la vremea lor si oua rosii de Pasti”….eu visez la timp liber in care sa pictez,desenez,dezleg rebus,barfesc,ma scobesc,orice in afara de munca si gandeala multa…stii tu,e greu cu un singur neuron lesinat si suprasolicitat.

  14. 14

    Christian said,

    pe mine nu ma chemi la faculta? 😀

    \e trist ca nu le putem face pe toate.

  15. 15

    Ioana_du said,

    Neatzaaaa!

    Mona, nu te mai bat la cap. Dar sunt foarte convinsa ca te rasfeti, si ca ai face fata cu brio la facultati. Ai observat pluralul, da? :))
    Cat despre onor Mr. Costi …. sa cucrete cartofi, daca asa s-a nimerit. Poate sa ii si prajeasca ? A pocnit-o pe fie-mea cheful, si eu nu refuz nimic din ce cere Bia de mancare. Se intampla asa rar ….

    Costi, stai calm, daca ii cureti si prajesti doar pentru Bia scapi ieftin, din 2-3 inghitituri s-a saturat!

    Cristi dear …. tu esti deja la facultate! Plus … ai uitat ce ai zis ca va scrie pa cartea ta de vizita? La ce doamne iarta-ma facultate sa te mai invit? :)):)):))

  16. 16

    Christian said,

    invita-ma la un curs de’al lui Vali Stan 😀 Am inteles ca e „nebun” omul.

  17. 17

    Ioana_du said,

    Nu stiu cine e Vali Stan, asa ca nu te invit. :)) Invita-ma tu pe mine :))

  18. 18

    christian said,

    vali stan e „omul cu laptopul” de la antena 3. preda la universitate, 😀
    pai nu te invit, ca si tu esti deja la facultate 🙂

  19. 19

    Ioana_du said,

    Ahaaaaa!! „Stati ca va spun eu, dle Gadea, daca nu stiati!” „Ia spuneti-mi, dle Stan!” Aia e. :)) La ce facultate preda? La Stiinte Politice sau la Litere? :))

    Stii ce? Nu ne invitam niciunul la nicio facultate. Fiecare sa o faca pe a lui, si apoi schimbam impresii :))

  20. 20

    Christian said,

    pacat ca nu au prins o faza antologica pe youtube: „Watch my lips, watch my lips”.

    e la istorie, la universitate.
    dc te uiti la poza lui dp wiki, juri c’ar fi fost cel mai bun actor pt filmul The Shining


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

