Un fel de prietenie

Ieri dupa-amiaza cand am intrat in scara blocului am avut parte de o priveliste absolut amuzanta. Pisica scarii statea cuminte in cutia ei, topita de oboseala (de multe ori m-am intrebat ce Doamne iarta-ma face ziua, la ce chinuri o supun pensionarii din P10???), in pozitia „sezand pe coada”.  La cativa centimetri de capul ei se afla cainele scarii (o catelusa numita inspirat Fetita) care manca nonsalant crantanelele pisicii.  Asta mi s-a parut exemplul perfect de comuniune armonioasa, din categoria alora care rastoarna mituri. Ca de obicei i-am salutat, dar m-au ignorat amandoi. Fetita era ocupata si atenta sa nu care cumva sa scape vreo boaba, iar pisica … era extrem, dar EXTREM de obosita.

Azi dimineata cand am coborat din lift am intrebat (ca in fiecare dimineata) „ce faci pisoi?” Nu mi-a raspuns. Cred ca s-a suparat pe mine ca m-a umflat rasul cand i-am vazut aseara.

12 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    Se pot trage urmatoarele concluzii, marca Sherlock:dupa-amiaza vii acasa.E bine.Intr-o alta viatza ai fost soricel, din moment ce vorbesti cu cainele si fluieri in prezentza pisicii.Adica, iti plac animalele, normal, doar nu oamenii.Ai coborat din lift.Fire sportiva cum te stim, inseamna ca nu locuiesti la parter ci undeva, de la etajul 5 in sus.Maxim 10.Doar daca nu cumva te-ai inspirat din Secretul lui Nemesis si mai stai si tu putzin prin lift, asa, sa vezi ce mai e prin lume!!!!Ma surprinde ca dimineatza cobori din lift.De ce?Nu m-am asteptat!!!Probabil ca troncani de nu-tzi mai raspund ghietele animale.Ceva faci si nu stiu ceeeeeeeeee!!!! 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Cred ca in alta viata am fost pisica, si nici in viata asta nu m-am transformat foarte tare :)) Am pastrat niste calinerii si ….ok, si un pic de „parsivenie” :))
    Imi plac animalele, imi plac si oamenii, nu imi plac oamenii care se poarta ca animalele care nu sunt pisici :))
    De locuit locuiesc la etajul 4 (na, ai gresit un pic). Fire sportiva cum ma stiti, si daca locuiam la 2 luam liftul :))
    Dimineata cobor din lift acasa si urc in el (ina ltul!!! tu, Doamne, cata variatie!!) catre birou. Astept cu incredere dupa-amiaza ca sa pot face invers. My favourite time of day! :))

  3. 3

    costiman said,

    neata!!!Am fost in Bucuresti.Stop.Ne-am cumparat pantofi, bluzitze si ghetutze.Mona a zis „pas”.nu stiu ce-i cu ea.Sunt ingrijorat. 🙂

  4. 4

    Ioana_du said,

    Aoleu!! „Pas” la pantofi si bluzite? Erau si fustite si rochite in oferta? Ca daca da…. e grav…

    Mona!!! Suflete!!! Esti ok?

  5. 5

    costiman said,

    e ok.Acu, papa fara sa mestece.Astazi a primit cadou o bluza de la sefa mea.De ce?

  6. 7

    mona said,

    Niet.De bumbac,foooooarte frumoasa,taman pe gustul meu(stie draga de ea ce-mi place mie ;D ).
    Si pt.ca vad ca v-ati impacientat de lipsa mea de „apetit”pt.cumparaturi,va spun atat:stati calmi,sunt mai sanatoasa ca oricand.
    Doar ca am fost la cumnata mea,care-i maniaco-depresiva-obsesiva-convulsiva la capitolul ordine si curatenie si fecioara din mine a avut un „zvac”de aducere aminte(cam ca la amnezici)…si m-a palit melancolia vremurilor cand si la mine era la fel.
    Normal ca atunci n-aveam 2 trepadusi care distrug/murdaresc/deranjeaza tot ce robotesc eu ca mesterul Manole.
    Eeeeei,asa-mi trebuie!Data viitoare ma duc la hotel!

  7. 8

    costiman said,

    ne pare rau ca ai necazuri in familie.Speram ca lucrurile sa se indrepte.Aceeasi costi si mona

  8. 9

    Ioana_du said,

    Neatza!

    Sora mea este casatorita in Ploiesti, si toata familia sotului ei este acolo. De marti ….. bunicul lui nu mai este….. Nu era foarte in varsta, era foarte foarte activ… vestea a venit ca un soc pentru toata lumea. Luni repara gardul, marti a suferit un atac cerebral masiv si s-a dus …. Inca nu ne vine sa credem ca s-a intamplat asta. Eram foarte apropiati.

    O sa spunem „asta este viata” , o sa ne gandim ca e mai bine ca s-a dus repede, si nu a mai trebuit sa suporte chinul imobilizarii la pat (mental l-ar fi terminat, nu va imaginati ce om activ era) si o sa trecem mai departe, pentru ca asta ramane de facut. :):(

  9. 10

    Ioana_du said,

    Sper sa ii dea Dumnezeu putere bunicii cumnatului meu. Este …. nu-si revine :(:(:(

  10. 11

    costiman said,

    m-am blocat, nu mai stiu ce sa scriu despre arcas.Sper sa-mi revin dupa botez.Costi

  11. 12

    costiman said,

    la loc comanda.A venit.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

