Bun venit!

…..tin sa urez pe aceasta cale noului membru al familiei mele. Aia extinsa. Extinsa la nivel de socrii. Mai exact soacra. Care ea, soacra, a adoptat un catel de pe strada  spre maxima incantantare a fie-mii (si da, recunosc, si a noastra).  Noul membru (caruia Bianca ii spune CATZE) este o adorabila corcitura care seamana fie cu un coker, fie cu un setter, fie cu un maidanez de rand, depinde in ce pasa te afli. As zice pana la urma ca seama cu el insusi.  Are o privire dragalas-tampitel-melancolica, este maxim de pupacios si se sperie daca rupem hartii. Si atunci latra dand din coada. Emana o buna dispozitie aproape palpabila catarat pe jumatate in bratele cui e dispus sa-l tina, si ma face sa ma intreb cum de nu fac cateii febra musculara la coada.

Mi-am luat doza de „positive strokes” de la dl. Catze.  Si e bine.

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    am botezat ieri si nu-mi revin.Ma obosesc ingrozitor petrecerile nocturne.Le ador pe alea care incep la 13.00 si se termina la 23.00.Vine si capricornul, abia astept sa inchei zodiacul ca am unele de rad singur.Deocamdata.Mentzionez pe aceasta cale ca nu consum alcool deloc.Sau de fel.De mod? 🙂

  2. 2

    mona said,

    sunt costi ca’ ma semnez cu mona, imi pun si poza ei, ce mai conteaza?Oricum semanam altfel nu stateam de aprox.17 ani impreunatzi.

  3. 3

    mona said,

    ce-s alea positive stokes?Un fel de cereale? Pastreaza-mi si mie. 😆

  4. 4

    Ioana_du said,

    :))
    Mai, sa va fie finutul sanatos si voinic si vesel si din astea! 🙂

    Empatizez puternic la faza cu petrecerile nocturne, am ajuns in asa hal incat daca ma culc mai tarziu de 1 nopatea imi trebuie vreo 2-3 zile sa0mi revin. Mai bine petrec omeneste pana pe la 23, ca vinul merge la fe de bine. Pentru ca eu, spre deosebire de tine, consum (cu moderatie, dar orscat) ceva bauturi alcoolice concretizate in vin rosu fiert sau alb rece.

    Termina odata cu horoscopul, ca deja m-ai facut curioasa!

    Stoke este un termen „tehnic ” din analiza tranzactionala, adica acea forma de psihoterapie in care am impresia ca o sa incerc sa ma formez. Inseamna de fapt interactiune, relationarea intre persoane.
    ….iti mai pastrez, in cazul asta? Eu as zice sa-ti, daca tot sunt pozitive! 🙂

    De semnat semneaza cum vrei tu, si cu poza cui vrei tu, mai ales a Monei. Ma prind eu din context care ce si cum. SI daca nu ma prind, intreb! Intrebatul e mama evolutiei, zic.

  5. 5

    mona said,

    Da,daca primesti si raspuns…zic eu.
    Eu care sunt….DAAAAA,ai ghicit !Chiar Mona. Rupta,dar vie.Am paraduit o pereche de pantofi la botez unde eu beau de fel,nu deloc.Insa cumpatat,doar sunt o doamna….

  6. 6

    Ioana_du said,

    Fireste ca bei cumpatat! Nici nu era nevoie de precizarea asta, se subintelegea. Acum se si supra-intelege 🙂
    Sa inteleg ca a fost fain 🙂 Ma bucur mult 🙂 Pe cand ceva poze?

    Ma duc sa imi pregatesc ceva bun de mancare. Bruschette cu somon. Sunt sofisticata, draga mea, nu’sh daca ai observat ;))

  7. 7

    mona said,

    Ce faci ???Vorbesti de funie in casa spanzuratului?Nu-mi spune de mancare!!!Zi-mi ca te duci sa bei,sa dormi,sa ….ce vrei tu,dar nu sufla o vorba despre un fel de mancare,caci ma ia pofta.Stii doar ca nu ma pot abtine!
    P.S.Eu am budinca de mere si clatite cu branza ,stafide si smantana,facute toate cu manutzele mele 😀

  8. 8

    Ioana_du said,

    Aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh ….. Ei bravos! Deci ASA te porti cu o prietena!

    Stai ca-l sun pe sotz sa-mi ia o placinta cu mere in drum spre casa…. :)):))

  9. 9

    Ioana_du said,

    Ma duc sa beau, sa dorm sa … ce vreau eu! Adica sa ma .. uit la TV, ca incepe un serial politist. Si ce daca eu nu ma uit la seriale? La asta o sa ma uit, ca a fost o luni infecta.

  10. 10

    Christian said,

    aici ramasesem… astept sa vad poze cu maidanezul. cred ca azum, ca-i spalat, dichisit si hranit cu papa bun poa’ sa treaca la nivelul urmator – caine de companie. – companez? …ma rog.

    ma duc sa mananc ceva, si mai citesc dupa.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

