Gesturi cute

Colega mea de la marketing vine destul de des la mine cu diverse chestiuni legate de facturi, contracte etc. Azi a venit la mine grabita si mi-a intins un servetel impachetat frumos. „Am pastrat ceva pentru tine” imi zice si mi-l intinde discret. In pachetel era o bomboana de ciocolata de la Ana , si ea stie ca sunt mare amatoare a bomboanelor alora. De la mine s-a molipsit si ea,  si pentru ca ieri s-a oprit sa-si cumpere … azi mi-a adus si mie.

Pana la urma e cat se poate de adevarat cliseul ala cum ca bucuriile vin din lucruri marunte. A fost asa de cute si de neasteptat, si m-am bucurat sa vad ca nu chiar toata lumea e total innegurata.

Multam Oana, bomboana a fost delicioasa 🙂

Si pentru ca nu ar fi corect altminteri, nu pot scrie despre gesturi cute fara sa o pomenesc pe Dani.  Daca pot spune asa, Dani ESTE un gest cute. Chiar daca exprimarea asta pare ciudata, la o recitire are sens 🙂

14 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    Foarte dragut!Eu n-am avut colege de servici”amabile”(de fapt,ca sa fiu cinstita,erau niste scarbe ciudoase si nanace).Ce-i drept,in departamentul meu erau numai barbati,pana si secretara mea era barbat-hi,hi,hi.Dar aveam un sofer tare amabil,mai mereu imi aducea fie o gogoasa,fie cativa covrigi,o ciocolatzica…Eu il banuiam ca-i inspir mila la cele 50 kg ale mele si si-a pus in gand sa ma-ntremeze.Chiar si-asa,gestul era tare frumos.

  2. 2

    Christian said,

    deci…vreau sa stiu! alora e mai buna decat ferrero rocher? si eu sunt mare amator de ciocolata buna.

  3. 3

    Ioana_du said,

    Mona, da, chiar ca frumos! 🙂

    Cristi, dupa parerea mea bomboanele de la Ana sunt the best ever 🙂

  4. 4

    Christian said,

    Dammit! Unde’o gasesc eu pe Ana? :)))

  5. 5

    mona said,

    Ana si mai cum? Ca nu reusesc s-o localizez….
    Da’ ca sa stiu daca merita sa mai caut,cu ce sunt??Mie-mi trebuiesc toate datele inainte de a ma urni.E drept ca,marturisesc cu mare ,mare,mare jena,urnitul inseamna(de cele mai multe ori)pus mana pe telefon.

  6. 6

    Ioana_du said,

    :)):)):)) Hai ca va aduc eu, mai. Este vorba despe Ana ui Copos. Cumpar eu de mai multe modele, si va aduc ;))

  7. 7

    mona said,

    Ce draguuuut…deci merge si fara telefon 😉
    Te astept atunci,dar sa nu ma parasti lui Flori,prietena si „colega „mea de sala,ca ma manca cu fulgi cu tot daca aude ca ma „dedau” la dulciuri.

  8. 8

    Ioana_du said,

    Mona, oricat ar fi ea de gemeni ca si mine, tot tu imi esti mai draga. Asa incat ramane intre noi. Aduc urmatoarele sortimente: cu cafea, cu crema praline si bomboanele „Ana” absolut fabuloase. Astea sunt preferatele mele, asta aduc 🙂

  9. 9

    mona said,

    O.k.Asra aduci,asta mananc.Si recuperez cu niste exercitii in plus.
    Nici n-am apucat sa-ti povestesc de ieri…avem o instructoare??oare asa se spune numai fibra,mica ,mica si vioaie,ne-a pus muzica,un aparat de plastic ca o treapta in fatza fiecareia si trebuia sa facem miscarile pe care ni le arata ea.
    Bineinteles ca pe masura ce ne incalzeam,ea iutea ritmul si exercitiile erau din ce in ce mai complexe…si dupa ce ca noi(eu si Flori) incercam capiate sa o urmarim fara sa ne dam duhul,ea parea din ce in ce mai sprintzara…Nu vrei sa stii ce senzatie de ura am incercat,imi venea s-o iau de par,dar cred ca avea un fel de radar care-o avertiza,stii?Cand mi se intuneca mie privirea,ma trezeam ca vine la mine si-mi spune”foarte bine,va descurcati minunat,ritmul e bun…bla,bla …….Intelegi??Ea putea sa si vorbeasca in timp ce se misca…iar eu nu mai aveam suflu nici de-o lumanare.
    Oribil!
    Maine ma duc iar.Sa vezi ce-i fac!

  10. 10

    Ioana_du said,

    Tandari s-o faci! Si da-i vreo doua si din partea mea, te rog. Contez pe tine, ca n-ai idee in ce hal gafai daca alerg 20 m dupa autobuz.

  11. 11

    costiman said,

    gata, pot trece la altele!!!!

  12. 12

    Ioana_du said,

    Doamne-ajuta! Bine ca s-a terminat! Aproape ca ti-am desfiintat soacra (neatza Mona! ma mai iubeshti?), asa ca acum putem trece la nivelul urmator.

    In Bucuresti ninge din nou „ca in poveste”. Am plecat de acasa fara caciule/gluga sau din astea, si acum imi ard urechile. Vreaus a incerc TOATE metodele prin care pot ajunge racita, sa vad care e mai eficienta.

  13. 13

    Verdeatza said,

    Si inca o data.. lucrurile marunte fac viata frumoasa…

  14. 14

    Ioana_du said,

    Da. Asa este :):):)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

