Da.

Ador diminetile de iarna. Mai ales daca se intampla cand astept cu infrigurare sezonul primavara-vara, plec de acasa cu capul descoperit (dar cu umblela. Ca doar vine primavara.) si constat ca ninge. Ca in povestile de acum doua posturi.  Da da, le ador.

In batranul Bucuresti daca ninge 15 minute se ingreuneaza circulatia si se face mocirla. Daca ploua 10 minute se ingreuneaza circulatia si se fac balti. Oricum am da-o, Bucurestiul este un oras alergic la umezeala.

In autobuz azi dimineata soferul asculta un CD pe care o tanti din zilele noastre (sau cel mult din zilele parintilor mei) executa niste romante.  Tonul era cam tragic, acompaniamentul la fel, atmosfera pe care o transmitea era artificiala si fara pic de corazon. Suna intr-un fel aproape metalic. Mi-ar fi placut sa ascult niste Gica Petrescu, altul ar fi fost sirul gandurilor mele in situatia aia.

Cuptorul cu microunde din cafeterie indica ora 9.30. Am tresarit, m-am scuturat si am privit bine in jur: am intrat intr-o bulca temporala? Nici nu am apucat sa ma bucur bine la gandul scriiturilor pe care le voi produce, ca am remarcat cu coltul ochiului ceasul din perete. Era 7.15. „Pacat ! ” mi-am zis eu.  „Numai cuptorul cu microunde va avea ceva remarcabil de zis in dimineata asta” .

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    Mai bine o romanta searbada,fara corazon ,decat o manea tragica cu ‘extra”corazon.Alea da cantece pt.cardiaci ipohondri…ai observat (in taxi,maxi-taxi,autobuz e locul propice pt.asta)ce dureri profunde incearca „artistii”aia?Toate sunt la fel”of/au/vai inima mea „….bla,bla sau mi-ai „rupt/luat…nu mai stiu spart?crapat?inima…In fine,cunosti,ai prins ideea.
    Asa ca fii fericita cu romanta,las-o asa…
    In ce priveste zapada,ninge si-n Buzau si bate vantul,dar pe mine nimic nu ma surprinde,oasele mele betege m-au anuntat de luni schimbarea :((

  2. 2

    Ioana_du said,

    Mai, nu ma deranjau romantele, mi se parea seaca interpretarea.
    La manele…..mi se face rau de-a dreptul 😦
    Cat despre ninsoare, cred ca nu are niciun rost sa mai comentez, ca stii deja cat imi „place” 😦

  3. 3

    mona said,

    Am prins mesajul,ai mare dreptate.La romante ori pui corazonul la bataie ,ori „ne lasi”….Trebuiau s-o angajeze pe soacra-mea,a fost solista la cor,are corazon si sentimente la greu,stii reclama:3 in 1.De-acolo i-au ramas :tremolo in voce,conch-ul minunat si cateva rochite lucioase,cu paiete,o minune….Te ia plansul orice-ar canta,chiar si imnul national.
    Si ca sa nu existe discutii,Costi,as vrea sa intelegi foarte clar ca tot ce am scris mai sus e „de bine’.

  4. 4

    mona said,

    Am incercat dimineatza sa-ti trimit cateva mesaje pe e-mail.Am reusit?Nu de alta,dar ala cu poseta e demential,e pacat sa-l ratezi…

  5. 5

    Ioana_du said,

    Nu pot verifica de aici casuta de yahoo 😦 Trebuie sa ajung intai acasa. Asta inseamna tarzior, ca ma duc intai la Opera cu colegele ;;)
    Auzi? Imi trimit pe mailuld e yahoo si id-ul tau de mess?

  6. 6

    mona said,

    Cum a fost la Opera??Frumos?Bravo!
    Eu am fost (iar) la sala si am o veste proasta.Scorul e 2-0 pt.aia mica si musculoasa….
    Daca data trecuta mi s-a parut greu,a fost pt.ca nu stiam ce ma asteapta ieri,cand ne-a dat si gantere de cate 1 kg in maini…am crezut ca mor,singurul lucru care m-a tinut in viata a fost rusinea.Erau cateva doamne dolofane de-a dreptul(si spun asta fiindca sunt draguta-cum sa-ti explic…m-a intrebat una de ce merg la sala si mi-a fost jena sa-i spun ca vreau sa slabesc,m-am gandit ca se va simti jignita,tinand cont ca era cat mine,fie-mea si fiu-miu la un loc),doamne care……CULMEA!!!!….TINEAU RITMUL!!!!
    Deci a fost groaznic,pana marti nu ma mai duc.Nici nu mai are cine,ma tarasc de la scaun la pat si de la pat la masa,juri ca-s „sergentul”.
    Iar eu gafaiam necontrolat,ametisem eram varza.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

