Criza….

….de idei.

Sau …. sa ii spun „pana”, ca sa folosesc si alte cuvinte decat cele auzite peste tot in ultima vreme? Neaaaahhh! CRIZA este mult mai elocvent. Exprima perfect sentimentele mele in fata monitorului care imi afiseaza blogul meu verde, lasat cam de izbeliste. E clar, oricat te-ai crede (sau oricat ai fi!) de inventiv, daca te apuca „idiosincrasiile” n-ai ce sa faci. Ca daca incerci sa te lupti cu ele constati ca bati apa in piua intr-una pe aceleasi idei. Asa ca mai bine astepti sa treaca urticaria (parerea mea!) si vezi dup’aia ce se intampla.

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    ce vorbesti?Tu?Nu cred.Nu te-a enervat nimeni, de aia esti asa tacuta.Hai ca te enervez io.Na, te-am enervat. 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Esti un dragut, ca de obicei :)) Da’ nu e de la enervare sau de la lipsa ei. Pur si simplu „mi-au secat toate cuvintele”, vorba celor de la Taxi. Nu stiu de la ce, ca temperaturile nu-s deloc ridicate, din contra. Te pomenesti ca de fapt mi-or fi INGHETAT, nu secat, bietele de ele…..

  3. 3

    mona said,

    Aloooooooo,doamna cu criza!!!
    Iesi de-acolo si scrie ceva….ce-i asta ?Totala lipsa de activitate…nu tu articole,nu tu comentarii…tie-ti place ?? Pai trebuie sa-mi pun eu „mainile in sold’ ca sa se miste ceva???Eeeeeee………
    P.S.Usurel cu suduielile,ca am glumit….da’ pune mana pe treaba.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Mona draga, stii ca te iubesc, nu? 🙂

    Ma adun curand, si gasesc si cuvinte 🙂 Pentru ca nu, chiar nu-mi place. Deloc. Asa ca depun eforturi :))

  5. 5

    mona said,

    La judecatorie:
    Declaratia sotului: „Intru in casa si-mi vad femeia in pielea goala pe pat, geamul deschis, ma uit pe geam si vad pe unul in chiloti, alergand. Iau noptiera si o arunc dupa el”.

    Declaratia sotiei: „Era cald. M-am dezbracat, am deschis geamul, cind vad cum intra dobitocul asta si fara sa zica ceva arunca cu noptiera pe geam”.

    Declaratia victimei: „Eu sunt sportiv. Alerg in fiecare zi pe acel traseu. In acea zi alergam linistit si cind mi-am intors capul, vad cum zboara o noptiera spre mine…”.

    Declaratia martorului: „Eu nici nu stiu ce caut aici!!! Stateam linistit in noptiera…”

  6. 6

    Lasa Ioana….Criza este buna….Asa era de parere si Einstein.
    Pentru ca numai atunci, in criza, motoarele capata forta, dispare rutina si apar ideile bune.

  7. 7

    Ioana_du said,

    Dragii mei, va multumesc pentru sustinere 🙂

    Care idei bune, Dane?? Pana acum ceva vreme te trezeai cu cate un email in aproape fiecare dimineata, cu te miri ce in el. Acum …. nu mai sunt in stare de mai nimic :(:(:(

    Mona, poate maine am mai mult timp sa stau pe mess. Poate din poveste in poveste ajung si eu la liman 🙂

  8. 8

    Danonino said,

    Tu NU esti in criza de idei. Poate doar in revizie temporara de mijloace de expresie a ideilor 🙂

  9. 9

    Ioana_du said,

    :)):)):)):)) Dani, esti adorabila :))
    Multam frumos 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

