Ce dragut!

Martisoarele si florile primite de sambata incoace nu tin seama de criza 🙂

Am un birou cu monitor  muuult mai vesel 🙂

12 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    • Trei saci cu provizii
    Sotul vine acasa din delegatie si sotia are trei barbati in casa. Nu stie unde sa-i piteasca asa ca ii baga repede in trei saci si ii pune pe balcon. Sotul vrea sa-si aprinda o tigara, vede sacii si intreaba:
    – Ce e cu sacii astia?
    – A fost mama ta in vizita si ne-a adus cate ceva…

    Sotul da un picior la primul sac si dinauntru se aude:
    Guit, Guit! Sotul zice: A, un purcelus… e bine!

    Da un picior la al doilea sac si aude: Muu, Muu, a un vitelus…

    Da un picior la al treilea sac si nimic. Mai da inca un picior mai tare si nimic. Ia o lopata si incepe sa dea in sac cu ea. Sacul se deschide si iese un tip revoltat:

    – Mai omule, daca tac inseamna ca ti-a adus ma-ta cartofi!!!

  2. 2

    mona said,

    😀
    Da,e grozav!!!Fiu-meu a venit vineri de la scoala cu o minunata gargaritza cat o farfurie intinsa,confectionata chiar de el(sub indrumarea invatatoarei).Deci imi aduce gargatizoiul pe care scrisese numai de bine despre mine si-mi spune mandru:”-mami,nu mai am rabdare pana pe 1 martie,eu iti dau martisorul de-acum.Da’ sa-l porti!”Mi-a picat fatza !!!!!
    Draga mea,ratiunea imi spunea ca never o sa-mi pun pleasca aia in piept,era imensa.Pe de alta parte,cum sa-mi dezamagesc copilul???…Mare noroc am avut,prins de gargaritza era un martisor 2/2 cm,uman,pe care l-a dezlipit si mi-a spus ferm”-asta neaparat!!!”
    Si pt.ca tot divulgase „secretul”martisorului,a scos iute din ghiozdan si vreo 3 picturi pregatite pt.mine cu ocazia zile de 8 martie….. 😀 Mi le-a pus pe toate pe birou si si-a frecat palmele in mod evident usurat.Scapase de-o grija….

  3. 3

    mona said,

    Eu il stiam cu „daca esti asa destept,fa tu ca cartofii !”
    Stiu sigur ca te vei enerva,Costiman,dar nu ma pot abtine.

  4. 4

    Ioana_du said,

    =))=))=))=))=))=))

    Hohotele sunt atat pentru banc cat si pentru onor. dl. Mircea Nistor, cu grijile lui cu tot! :)):)):)):))

  5. 5

    imugur said,

    dar martisorul meu l-ai primit???

  6. 6

    Ioana_du said,

    Neazat dragii mei!
    Mugur, am primit metafizic gandurile tale bune 🙂

    Dragii mei, sa stiti ca nu m-am spanzurat / impuscat / otravit etc. Doar ca sunt in mijlocul „furtunii” si nu-mi arde de nimic. Cel putin nu pana se mai limpezesc lucrurile in mod favorabil, ceea ce sper sa se intample naibii odata!!!

    Sper ca sunteti bine cu totii 🙂

  7. 7

    imugur said,

    care furtuna? sesiune, sau ce?

  8. 8

    Ioana_du said,

    Sesiunea mai are putin, mai am doar un examen. Criza economica (sau ma rog, ceea ce fac pamenii cu putere si au denumit generic „criza” ) e eca care imi da de furca si imi scoate peri albi. Eu nu sunt lovita, dar e posiibil sa nu fiu lovita INCA. Si Inca asta iminent ma scoate din minti…..

  9. 9

    mona said,

    ) :lol) :mrgreen: Tu?

  10. 10

    mona said,

    🙂 😆 Asa erea corect.

  11. 11

    mona said,

    auzi, erea!Sunt Costi si sunt in anul bregatitor la limba romana, bai!!

  12. 12

    Ioana_du said,

    Hola Costi! Te bregatesti? Inveti? Citesti? Scrii?
    Hai, ca daca tu scrii eu citesc! Ca de scris nu prea imi mai arde, la naiba …


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

