Fii atent, Bunicule!

Fii atent cat de fain se imbina muzica pe care o iubesti tu cu stilul pe care il iubesc eu:

Zi tu, mai Dane!

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    bunicu' said,

    Nenea ala canta sincopat. Nu din vina lui, se mai intrerupe conectia.
    Mi-a placut, deh!monumental
    Iti multumesc ca ai grija de batrani.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Asta fac? Am grija de batrani?? Ha! Si eu, care eram CONVINSA ca am grija de TINE 🙂 Si sunt convinsa in continuare 🙂

  3. 3

    bunicu' said,

    Sunt o floare sunt un crin sunt parfumul cel mai fin.
    De unde scoti tu tzestele mici care se rad?
    Nu le gasesc ….
    O duminica de primavara ca-n povesti iti doresc!

  4. 4

    Ioana_du said,

    Fii atent: ca sa faci un zambaret tastezi semnul „DOUA PUNCTE” : urmat de „PARANTEZA ROTUNDA INCHISA” )
    Ca sa faci unul care dupa parerea mea ranjeste si dupa parerea cuiva drag mie zambeste larg, tastezi semnul DOUA PUNCTE urmat de litera D (scris asa, D mare )
    Ca sa faci un suparat tastezi cele doua puncte cu care te-ai obisnuit : urmate de o paranteza rotunda deschisa (

    Asta ar fi prima lectie. Nu seama cu acea prima lectie de engleza (o mai stii?) , dar e lectie totusi 🙂

    Sa ai si tu o duminica grozava 🙂

  5. 5

    bunicu' said,

    🙂 😀 😦 JJJ

  6. 6

    bunicu' said,

    Da aia cu J pe care o folosesti frecvent de e nu iese?

  7. 7

    Ioana_du said,

    Bravooooo! 🙂 Et voila!

  8. 8

    Ioana_du said,

    Eh…..probabil de la aceeasi figura pusa prea des nu stiu.
    Si eu mai patesc asa si nu stiu de ce 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

