Ceva vechi si dragut

Asta este o intamplare pe care mi-am amintit-o …. nici eu nu stiu cum si de ce taman acum.

Era acum ceva vreme, era frig afara si o asteptam pe colega mea sa mergem impreuna la birou. Era foarte devreme, iar pe straduta pe care asteptam era intuneric si treceau foarte rar masini.

La un moment dat a traversat catre mine un nene, si cand  a ajuns in dreptul meu a desfacut palma, intinzand-o catre mine. Avea acolo cateva bomboane invelite in ambalaj colorat. „Multumesc, dar ….” am ingaimat eu, dar el a intins palma mai aproape de mine. „Te rog, serveste!”

Am luat o bomboana, am zambit si am multumit frumos 🙂

Nu imi dau seama daca am mai povestit asta pe undeva, se poate. Mi-am amintit-o acum din nou. Probabil din disperarea de a vedea/simti/trai si lucruri (chiar daca unele din memorie) frumoase .

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    Mona ar fi rupt-o la fuga sau ar fi aplicat vreo doua scheme, reduse, ca la loto, si …ar fi tzipat de s-ar fi topit bomboana.In rest, e bine!Apropos, cand ii duci femeii restul?

  2. 2

    mona said,

    restul de la cealalta povestire?M-am incurcat, Costi mi-s, am mainile umflate si picioarele subtziri, cu glezna fina, ce mai la deal la vale, un exemplar superb!

  3. 3

    Ioana_du said,

    Pai de ce ti se umflatara mainile Costimane? Ai lucrat mult cu ele?
    Pai eu zic sa faci asa: da vreo cateva ture de Buzau , mainile foloseste-le numai pentru tastat, las-o pe Mona sa te hraneasca (Mona, ma anunti si pe mine cand faci o placinta cu branza dulce? Sar’na!), si in felul asta aduci picioarele la nivelul mainilor. Sau mainile la nivelul picioarelor. Sau si una si alta, intru propasirea unui echilibru perfect!
    A? Ce zici?

  4. 4

    mona said,

    Sunt chiar Mona si sunt socata de aceasta intamplare.Dupa cum bine zicea Costi (Costi stiiieee !!!!) eu as fi avut cu totul alta reactie.Bine,asta presupunand ca as fi avut curajul sa stau pe intuneric,singura,pe o strada relativ pustie….brrrrrr….
    Oricum,in asemenea situatie ma vad cu usurinta prinzand suta in 5 secunde sau tasnind in varful stalpului de telegraf,cu sau fara durerea mea de articulatii….
    Un lucru-ti garantez :daca eram eu in locul tau,nenea ala nu-mi vedea fatza.Mai curand dosul,daca ma pot exprima asa….

  5. 5

    mona said,

    P.S.Placinta zici ?S-a notat ! Sa-mi zici daca vrei fara stafide,te bag in categorie cu Teo,ei nu-i plac….Da’ de mere nu?De-aia fac si mai des…

  6. 6

    Ioana_du said,

    Bine, SI de mere ;))
    Pe aia cu branza fa-o cum vrei tu, o mananc fara mofturi, cu sau fara stafide 🙂

    Mai, cred ca era prea devreme, de asta nu m-am speriat de nenea ala. Si oricum, strada nu era totalmente pustie, si eram si foarte aproape de intersectia cu artera principala si circulata. Nu, chiar nu m-am speriat. Doar am fost extraordinar de surprinsa 🙂

  7. 7

    mona said,

    Nu-ti face griji,eu sunt „ciudata”la faza asta dar…..daca am de ales sa ma confrunt cu :
    a/1 ceata de dobermani
    b/1 taur furios
    c/1 pui de rrom
    d/1 necunoscut,
    ghici ce-as alege?Indiciu:2 variante raman,2 dispar.

  8. 8

    Ioana_du said,

    Cred ca ceata de dobermani si puiuld e rrom raman, la tine :))

  9. 9

    mona said,

    Raspuns corect in proportie de 50%.Puiul de rrom e a doilea pe lista de potentiale pericole,primul pe lista fiind rromul adult,evident.
    Asadar,raman dobermanii cu taurul.
    Acum,recunosc,am trisat putin cu taurul furios….cu el sunt obisnuita.Ba chiar traiesc cu unul.De cca 17 ani. 😉

  10. 10

    Ioana_du said,

    =))
    Uite vezi…… nu m-am gandit la asta, desi stiam! :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

