Lucruri frumoase de „zilele astea”

  • vestimentatia „copacel” (sintagma apartine Danielei ), adica pantalonul maron si camasa verrrrrrde, combinatie care face parca zilele mai luminoase si vara sa para mai aproape;
  • glumele (chiar daca au un usor iz amar-panicat) din birou pe tema crizei, hohotele starnite de impartirea banilor pe care ii vom castiga la 6/49;
  • anticiparea cumpararii ACELEI perechi de pantofi negre cu toc , numai buna pentru primavara latenta;
  • promisiunea Biancai de a fi „zilele astea cuminte pentru totdeauna”, chestie care il face pe „totdeauna” ceva mai ….. omenesc 🙂 ;
  • colega-prietena mea, care a mers la o inmormantare intr-o dupa-amiaza si la coafor in dimneata aceleiasi zile. „Ce sa fac, daca atunci aveam timp?!?!” mi-a zis ea in hohotele mele de ras. Despre morti numai de bine, si iata modelul perfect de acceptare a inevitabilului. Fara urma de lipsa de respect , credeti-ma!
  • produsele a caror eticheta contine, dupa lista de ingrediente, mentiunea „poate contine URME de …”
  • vanzatoarea de la magazin, care pentru ca nu aveam 10 sau 20 de bani mi-a dat rest mai mult si mi-a zis „lasati, imi aduceti alta data”

……..sper intr-un VA URMA 🙂

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    salut.Costi mi-s.Abia pot scrie din cauza ca am mainile umflate si tastez cate doua odata.Cred ca se vor dezumfla in perioada 1-8 aprilie.Problema e ca m-am umflat si eu si nu stiu cand o sa ma dezumflu.In rest, Mona-i bine.Copiii, asemenea.N-am luat salariul, da’ nici nu-mi trebuie.Important este ca mai avem unde lucra.In rest, e bine.Mona-i iarasi bine, copchiii dorm, eu tastez cate doua, una o sterg, noroc ca tasta de sters a fost intotdeauna mai lata decat cea de scris.In rest, e bine. 😆

  2. 2

    Ioana_du said,

    Ups! Asa boare de primavara e si pe la voi?

    Sefa mea zice, mai in gluma mai in serios, ca probabil o sa ne retragem toti la tara si sa o sa traim din ceea ce cultivam si/sau dam la schimb. Da’ eu nu stiu sa cultiv decat pe mine si sentimente inalte. Ce fac, ma dau pe mine la schimb? Pe minunea de mine??????

    Neeeaaaahhhh….

    Asa ca sa faca bine sa se duca in vorba aia criza asta, ca ma plictiseste si ingrijoreaza si strica tenul.

  3. 3

    mona said,

    Ioana,draga mea,nu-l asculta! Toate-s bune si frumoase,afara vremea e schimbatoare deci imi scartaie oasele daaaaaar am fost ieri la coafor,am facut o schimbare radicala si ma simt minunat.Si arat minunat,Costi a zis ca mi-a ‘luat” de pe umeri 20 de ani ,acum arat de 50-am incheiat citatul….
    Razbunarea va fi crancena 😉

  4. 4

    Ioana_du said,

    Moaaaaaaaaaaaaaa…………. Da’ el, sarmanul, realizeaza ce greseala fatala a facut???

    Auzi? Tu te duci la coafor si te schimbi radical si logaritm in baza E, da’ mie nu-mi trimiti poza?? Da’ tu esti de capu’ tau acolo????

  5. 5

    mona said,

    Draga mea ,tu ai mare dreptate si eu recunosc….adica,exista niste reguli.Scrise sau nu,ele trebuiesc respectate….dar nu-ti zisei ca am munti de rufe de calcat ???? Eeeeee ???Pai avusei eu timp?Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca totul s-a intamplat ultra rapid si n-am avut timp nici sa ma dezmeticesc,dar’mite sa ma pozez.
    Concret,ieri dimineata am observat ca o amica si-a schimbat poza pe Yahoo Messenger si mi-a placut teribil noua ei tunsoare.Asa ca,am pus mana pe telefon,am sunat-o pe Lacramioara,coafeza la care ma duc de obicei si-am aranjat rapid o programare pt.aceeasi zi.Dupa care am intrat rapid pe Google si-am cautat o imagine cu tunsoarea potrivita,am listat-o si-am plecat cu modelu-n traista… ;D

  6. 6

    Ioana_du said,

    :)) E, asta numesc eu atitudine normala si sanatoasa si fireasca! Intrucat la fel as face si eu :)) Si la fel am si facut de cateva ori :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

