„Leapsa” despre zambete

Am primit leapsa de la Dani, si trebuie sa spun 6 lucruri care ma fac pe mine sa zambesc. O sa fie greu, pentru ca am o inclinatie naturala catre zambete, si daca totul e  ok cu toata lumea zambesc din te miri ce. Asa ca o sa trec aici 6 lucruri asa cum imi vin ele in minte (pentru ca , Doamne-ajuta, creierul meu nu e ordonat alfabetic).

  • Zambesc cand e multa liniste sufleteasca in jurul meu, si cand oamenii care ma inconjoara sunt cel putin multumiti. Cu alte cuvinte, lipsa ingrijorarii ma face sa zambesc.
  • Zambesc la gesturile mici si cute, care ma fac sa ma simt bine si sa dau si mai mult.
  • Zambesc cand am conversatii interesante si elaborate cu Bianca, si cand vad ca pentru orice „piedica” as inventa eu ea gaseste o solutie, oricat de fantezista.
  • Imi aduce zambete cafeaua lenesa pe timp de vara, si daca mai sunt si la aer zambetul tinde spre „circular” 🙂
  • Zambesc cand conversez spumos si colorat cu oameni interesanti care ma lasa sa ma arat asa cum imi place sa fiu si sa ma rasfat in voie .
  • Zambesc atunci cand am timp sa citesc ce-mi place.

Dau mai departe leapsa asta la Ioana, Codru si bunul meu prieten Dan.

Ioana si Codru sunt obisnuiti cu asa ceva. Dane, iata niste explicatii pentru tine: trebuie sa povestesti si tu despre 6 lucruri care te fac sa zambesti, si apoi sa „dai” mai departe cui crezi tu ca s-ar bucura scriind despre asta. Scopul? Pai …. e un joc! Ne jucam de-a „cum scriu oameni diferiti despre acelasi lucru”.  🙂

17 răspunsuri so far »

  1. 1

    maladroit said,

    o scrisesem dar s-a sters.
    maine o scriu din nou.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Dane, la tine pe blog o scrii, da? Ca pe un articol al tau, personal , pentru ca asta este 🙂
    Il astept cu mare interes 🙂

  3. 3

    Alle said,

    M-a făcut să zâmbesc leapşa asta a ta ;;)

    @ alle is sending you a smile !
    Have a nice weekend !

  4. 4

    Christian said,

    aha,… deci stiai ca n-o sa gasesc in veci 6 chestii care ma fac sa zambesc! :))

  5. 5

    Ioana_du said,

    NU dragule, stiam ca mereu spui ca nu ai timp de nimic 🙂
    Mi-ar face chiar foarte mare placere sa scrii si tu despre asta. As fi chiar curioasa 🙂

    Alle, iti multumesc mult 🙂
    Sa ai un week-end minunat si tu 🙂
    Pe tine ce te face sa zambesti? 😉

  6. 6

    Cristian said,

    pai Ioana… e simplu. cam orice ma face sa zambesc. 🙂 Mai degraba as scrie despre ce ma face sa fiu trist. In 6 puncte. Parca ar fi un fel de pact, ceva. Pactul cu fericirea.

    dar o sa scriu aici . 5 lucruri, pt ca cifra 6 nu-mi place:

    1. zmeura, coacaze, struguri, mere, pere, prunde din gradina mea
    2. fericirea altora
    3. glumele mele. 🙂
    4. glumele altora
    5. mirosul victoriei, ca sa citez un clasic in viata. 🙂

  7. 7

    Ioana_du said,

    :):):):)
    Si alea care te fac sa fii trist care sunt? 🙂

  8. 8

    Cristian said,

    🙂 pai care sa fie…

    1. ca nu castig la loto 6 din 49
    2. ca nu sunt presedintele romaniei
    3. ca nu am mercedes benz. (cu accent pe n)
    4. ca nu mai am gradina mea
    5. ca nu mai am timp

    simplu, nu?
    mama, dc aveam talentul asta din clasa a 9a pana’n’tra 12spea, scurtam timpul alocat eseurilor si comentariilor literare cu 50 la suta.
    adica de la 3 pauze pe eseu, la o pauza jumate.

  9. 9

    Ioana_du said,

    :))
    Ce ai face daca ai fi presedintele Romaniei, Critsi dear?
    Dar daca ai castiga la 6/49?
    Mercedesul consuma mult 🙂

    Fa-ti timp sa-ti faci gradina 🙂

  10. 10

    Cristian said,

    pai as face multe, nu?
    mercedesul… nu consuma mult, cine ti-a zis? daca’l tii mai tot timpul in curte, nu consuma mai deloc. eventual ceva spatiu (verde)

    o sa’mi fac si o gradina. in curand.

  11. 11

    imugur said,

    bine ca nu mi-ai dat-o mie ca eu nu raspund la provocari 😀

  12. 12

    Ioana_du said,

    Pai de aia nici nu ti-am dat-o mai. :)) Ca ai declarat sus si tare ca tu nu , ca gata leapsa, ca SEO (whatever THAT means ) .. :))
    Da’ nu m-as supara deloc (ba chiar din contra) daca ai enumera si tu 6 lucruri care te fac sa zambesti 🙂

  13. 13

    costiman said,

    1.mona
    2.teo
    3.mircea
    4.mugur
    5.codru
    6.cu permisiunea ta, Ioana
    Stiu ca nu suntetzi lucruri, da’ ce mai conteaza daca miscati si voi putin? 🙂

  14. 14

    Ioana_du said,

    Wow! Multam, Costi! 🙂

    Si „lururi” era asa…. sa zicem generic. Ma bucur daca te fac sa zambesti 🙂

  15. 15

    mona said,

    Sunt socata de faptul ca sunt pe lista cu zambete.Culmea,pe locul intai(se da si coronitza?)!!!! Aveam senzatia ca-ti provoc fie ilaritate,fie crize de nervi…ca sa nu mai vorbesc de senzatia de „nod in stomac” 😉

  16. 16

    Ioana_du said,

    Ups! Mona draga, simt ca te rasfeti! Costi, da repede Monei cateva (zeci de ) confirmari 🙂 🙂

    P.S. Aveti de gand sa veniit odata in Bucuresti?? Pana nu imbatranesc si devin urata???

  17. 17

    mona said,

    Pai ce-are a face imbatranitul cu uratitul ???
    Venim,sigur ca venim,dar …vorba reclamei „eu zic sa -i mai lasam putin,sa se mai cunoasca”….Asa si noi,suntem, de moda veche… hi,hi,hi.
    Adevarul e ca ne-am refacut calculele pt.ca Minina vine vineri(abia astept!)si o s-o asteptam la aeroport.
    Bine,inca nu stiu in ce formula,dar e abia luni,avem timp sa planificam totul pana atunci.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

