Vrea cineva 15 ani?

Ieri, pe o vreme splendida, am vizitat cateva minute Targul Educatiei. M-am scaldat in atmosfera aia de tinerete exploziva, am primit pliante (hehe!) , m-am ratacit nitelus pe holurile facultatii de Drept …. Mi-am dorit sa fiu din nou copila. Daca as intalni azi pestisorul fermecat dorinta ar fi sa am cu 15 ani mai putin si mintea … cam ca acum :)) Dar sa o am totusi pe Bianca! Uite de asta nu sta pestisorul ala sa-mi implineasca mie dorinte, ca nu sunt coerenta 🙂

Pana una alta tin sa-mi felicit prietenul pentru felul in care a coordonat evenimentul. M-a facut sa exclam „pe vremea mea nu era asa ceva !!”

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    doamna dumitrascu, noi eram pe balta la blasova unde pescuiam .Atmosfera a fost perfecta, nu mi-am dorit sa fiu cu 15 ani mai tanar ca insemna sa ajung sugar.Adica zahar, dulce, dulcel, dulceag.Intreab-o pe mona cum a fost, poate te lipesti si tu vreodata!!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Stiam ca ati fost pescari in acest week-end :))
    Ma bucur ca a fost fain! 🙂
    Iti dai seama ca a fost numai inceputul, vara e „pe vine”, sa te tii de-acuma cat peste mananci :)) Sau ……… nu?!?

  3. 3

    Cristian said,

    deci e frumos la drept? 😀 titlul articlolului suna cu o intrebare pusa de judecator unui inculpat care e nemultumit de sentinta. 🙂

  4. 4

    Alle said,

    bianca ? ;;)

  5. 5

    Ioana_du said,

    Cristi dear, pai la un moment dat poti ajunge sa te gandesti la cei 15 ani in plus ca la o sentinta :))

    Alle, nu stiu puiule, cred ca Bianca se simte perfect la cei 4 ani ai ei :)) Desi…. 15 in plus s-ar putea sa ii convina totusi, ar insemna ca poate purta pantofi cu toc si isi poate cumpara „fahrduri” :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

