Aprilie timpuriu in 335, varianta cu Becali

335-ul rula linistit pe traseul lui obisnuit. Pe sosea era o potrivit de aglomerat, lumea in autobuz era potrivit de multa.

Pe scaunele gemene din fata eu si o doamna de varsta a ….. nu stiu, doua spre a treia.

Pe ecranul din spatele cabinei soferului se derulau imagini idilice cu cladiri si statui celebre.

La postul de radio pe care il asculta soferul se discuta subiectul Becali.

„Chiar asa, stiti rezultatul in cazul Becali?” ma intreaba ingrijorata doamna de langa mine.

„Regret, nu stiu, nu m-a preocupat subiectul” am raspuns eu surprinsa .

Pe ecran a aparut imaginea unui templu budist.

„Sa stiti ca eu il respect foarte mult!” a continuat doamna, nederanjata de raspunsul meu. „E un om bun, e singurul dintre toti miliardarii astia care a facut ceva pentru ceilalti. Restul nu au facut nimic!”

Am ridicat usor din umeri din categoria „asa o fi”.

Pe ecran se jucau acum niste animalute, iar eu am cedat locul unei mamici cu un baietel de vreo 3 ani si ceva dupa ea. Baietelul se lupta cu o prajitura cu ciocolata si se gandea daca vrea in parc si cu tati, sau vrea numai cu mami.

Au aparut apoi inca doua doamne de varsta celei de pe scaun, si discutia a continuat.

„Copiii ar trebui sa plece din tara asta! E cumplit! Sa fuga, sa se duca de-aici!!!” au decis dumnealor.

Baietelul a coborat la Lizeanu. Nu stiu daca se pregatea sa plece din tara. Cred totusi ca s-a dus in parc, desi nu isi mancase prajitura.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    Banu’ si ciobanu’

    Ban la ban trage si ciobanu’ la cioban.
    Balada ciobanilor moldoveni, ungureni, vranceni si machedoni. Cate un sfert de oaie pentru fiecare, s-ajunga la toata lumea.
    Buna.

  2. 2

    Ioana_du said,

    😉

  3. 3

    imugur said,

    cine-i becali?

  4. 4

    Ioana_du said,

    Becali e un tip care are ceva activitati sportive. Mostly fotbal cica, dar am inteles ca ar mai fi imlicat in tot soiul de sporturi.
    Probabil ca tanti aia jucase fotbal in tinerete.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

