Ia concertu’ / nu-i concertu’

Sau alba-neagra pe ritm de rock, sau daca vrei titani asculta-i la CD. Ce au in comun aceste expresii? Va zic eu. Se refera la Bucharest Rock Arena si sunt pleonastice!

Dupa ce luni dimineata a explodat in tot orasul , cu sulite si trambite sub forma de afise alb negru pe fiecare centimetru liber, vestea ca AC/DC concerteaza in Romania, ieri seara a venit si thunderstruck-ul: AC/DC vine! Dar NU in Romania! Ca a fost zvon, ca nu s-a confirmat, ca nu stiu ce firma de impresariat a fugit cu banii, ca X, Y sau Z au – pe rand – confirmat si infirmat, ca apare Romanica pe site-ul oficial AC/DC, ca nu apare….  Deja sunt povesti si nu mai intereseaza pe nimeni. Marele eveniment rock de pe autostrada cu soare pe cer s-a amanat. Sau anulat. S-ar putea ca nici asta sa nu mai intereseze pe nimeni.

Pe site-ul vanzatorului de bilete, anunt: „cei care doresc sa isi recupereze banii pe bilet o pot face de la centrele de la care au achizitionat biletele”.  Si m-am intrebat ….. oare oamenii astia isi imagineaza ca va fi cineva care NU isi va vrea inapoi banii pe bilet?? „Sa-mi iau banii inapoi? Neaaaahhh… lasa, pastrez biletul, sa ma laud la nepoti cum aproape ca i-am vazut pe AC/DC live”

Una peste alta, asta mi s-a parut cel mai eficient festival: fara mizerie, fara aglomeratie, fara agitatia cu montatul-demontatul schelariei, fara stress legat de sonorizare …. Lumea a ascultat AC/DC. Acasa, la CD sau alte device-uri facute sa redea sunete preinregistrate.

Felicitari organizatorilor! Ca sa parafrazez pe nationalul nostru poet, a fost pe cand nu s-a zarit, azi il vedem, si NU E!

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    agitatu' said,

    uite’asa am dat io din cap la ac/dc…. moaa…. zdum, zdum! la ocazii d’astea imi pare rau ca mi’am taiat pletele. ca a fost de dimineata queen la rfi. si nici cu locurile de parcare n’a fost o problema la concert…

  2. 2

    Ioana_du said,

    Mai, dar m-au apucat niste nervi…. Ca vroiam rau de tot sa vad eisidisi-ul, si erau zvonuri ca ar veni si guns and roses….
    Bleah.
    Am declarat, sa se stie: nu ma mai intereseaza concerte. Nici la multiubitii mei Manowari nu cred ca ma duc.
    DIXIT.

  3. 3

    Cristian said,

    deci eu, marti, cand am citit in evz fabuloasa stire, deja imi faceam planuri… discutii cu roacarii pe mess, preturi la bilete de avion, tam-tam, entuziasm. si azi… 😦

  4. 4

    Ioana_du said,

    Da’ noi, care ne-am si cumparat bilete …

    Sunt foarte dezamagita. Ma si vedeam in atmosfera aia de concert fain :):(

  5. 5

    Alle said,

    Păcat…
    Eu nu mergeam, dar, oricum, e păcat 😦

  6. 6

    Ioana_du said,

    E pacat, da. Pe la mine prin „gasca” inca se mai spera la o minune :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

