Vine sesiunea

E foarte interesant pentru mine sa urmaresc felul in care unele bune obiceiuri nu dispar in timp, oricat de mare si inteleapta am eu pretentia ca am devenit.

Acum ……. niste ani (destui, da), pe cand chipurile studiam prin ASE, cand se apropia sesiunea ma apuca si mai abitir cheful de lectura. Dar nu indreptat catre literatura de specialitate (spre rusinea mea nu am citi nicio celebra scriere economica), ci catre literatura adevarata 🙂

Dat fiind faptul ca peste trei saptamani incepe sesiunea, ieri m-am oprit la biblioteca de la parterul blocului. Doamna bibliotecara este …. asa cum mi s-ar parea mie frumos  sa fie toate bibliotecarele, si am plecat de-acolo cu Salman Rushdie, pac-pac-pac (ca sa-l citez pe Liviu), trei bucati. Grimus, Orient-Occident si Ultimul suspin al maurului.  Asta inseamna ca de azi sau maine reincep citatele pe-aici.

14 răspunsuri so far »

  1. 1

    lecsyaro said,

    ah,da, sesiunea! 😦
    eu voi mai profta de o saptamana in plus. 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    :))

    Ce studiezi? 🙂

  3. 3

    lecsyaro said,

    Kinetoterapia! 🙂

  4. 4

    Ioana Maria said,

    Ahaaaa! E bine de stiut 🙂
    Eu cand ma fac mare ma fac psiholog ;))

  5. 5

    Ioana Maria said,

    Hai ca am postat logata fiind, ocazie cu care constat ca daca postez in felul asta ma cheama Ioana Maria.
    Frumos nume am ! 🙂

  6. 6

    lecsyaro said,

    Chiar e un nume frumos, cu o semnificatie spirituala! 🙂

  7. 7

    Ioana Maria said,

    Dap! Si pe langa ea, cu o semnificatie care satisface perfect copilul din mine: trei aniversari! O zi de nastere si doua de nume ;))

  8. 8

    lecsyaro said,

    Copilul din tine? Cum reusesti? Nu stiu ce varsta ai, eu am doar 21 de ani, uneori ma simt”imbatranita”. E mult spus, dar … 😕

  9. 9

    Ioana_du said,

    Eu am 35 cronologic, dar mental cred ca m-am oprit la 25 :))
    Copilul din mine rezista pentru ca am grija sa il pastrez. Il hranesc cu povesti si jocuri cu vorbe, ii servesc conversatie frumoasa cu oameni frumosi si il bucur cum pot eu mai bine 🙂
    Nu ma simt imbatranita, si ca atare …. nici nu sunt!
    Incearca si tu! Ai fi uimita de cate bucurii pot avea parte cu un minim de efort 🙂

  10. 10

    Cristiana said,

    Yap!! Eu am … … … 53… … SI MA LUPT CU COPILU’ ACESTA DIN MINE… care nu se mai maturizeaza niciodata!!! Rade toata ziulica… se joaca cu florile, cu cracile de la mesteacan, cu căţeii, cu mâţele, se cearta cu ascensorul, cu usa blocului, cu ciorile, cu… şi am obosit!!! Ma duc sa ma joc cu aspiratorul!!! Că pe urmă tre’să mă joc iar cu Cuvintele… cu Lumina… cu Îngerii… cu Spiralele Seninului… cu Pasarea-inspiratie, Pasarea-iubire, Pasarea-zbor-de-suflet-inaltat, Pasarea-Paradis-de-toata-lumea-cautat…

  11. 11

    mona said,

    Pardon! E vorba de 4 aniversari:ziua de nastere,Sf.Ion,Sf.Maria mare si Sf.Maria Mica.Crede-ma pe cuvant,pe Fie-mea o cheama Teodora Maria si cineva a avut grija s-o informeze ca exista si Sf.Teodora.
    Daca aduni si Sf.Constantin si Sf.Niculae o sa constati ca la mine in familie sarbatorim non stop…. 😀

  12. 12

    lecsyaro said,

    Paste Fericit, Ioana! 🙂

  13. 13

    costiman said,

    Sarbatori fericite!!!!!Un „Nu” hotarat exceselor inainte si dupa!!!Paste Fericit!! !Fam.Nistor, dupa cum urmeaza:Mona, Mircea, Teo si Costi

  14. 14

    Ioana_du said,

    Paste fericit Lecsyaro si prea-dragilor mei membrii de Nistor family! Sa petreceti frumos si sa ne auzim sanatosi (si fara indigestii) ;))

    Sarbatori minunate le doresc tuturor celor care trec pe-aici si celor care ar trece daca m-ar cunoaste 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

