De-a telenovela. Sa mergem la cumparaturi!

Eusebio tranti pe podea sacosele incarcate cu produse de la mercado.

– Ai luat tot ce am scris pe lista? intreba Esperanza.

– Da, tot, raspunse Eusebio sfarsit. Si am alergat spre casa, sa le ai cat mai repede.

– Foarte dragut din partea ta! Acum am sa te rog sa cureti legumele si sa le pui in apa rece. Eu trebuie sa plec, ma intalnesc cu Prudencia si cred ca din cauza ta am sa intarzii. Stii ca eu nu intarzii niciodata decat daca ma retii tu!

– Bine corazon, dar …. pot sa-mi trag sufletul mai intai?

– Te pomenesti ca oi fi obosit! Eu cum pot sa le fac pe toate si sa nu obosesc??? Bine. Odihneste-te, nevolnicule!

– Avem …. avem ceva de mancare? Adica … sunt plecat de azi dimineata si mi-e un pic foame …. daca nu te deranjeaza!

– Fireste ca avem mancare! Am gatit fasole pastai cu afumatura! ca deh, eu am timp sa le fac pe toate fara sa ma plang ca ….

– Mmmm ….. Fasole pastai cu afumatura! Suna grozav! Cu ce ai afumat mancarea?

– Cu ea insasi! Am uitat-o pe aragaz. Si nu mai pune atatea intrebari.  Detest sa intarzii la intalniri, si din cauza ta …

Prudencia statea in fata magazinului, asteptand. Esperanza nu se zarea niciunde, dar ea mereu intarzia si dadea vina pe  bietul Eusebio. Ce casnicie fericita aveau! Erau invidiati de toata familia, desi la inceputuri starnisera un mare scandal. Dar s-au potolit cu totii (adica femeile, ca barbatii nu indraznisera sa isi spuna vreo parere) cand au vazut ca dincolo de cosmeticalele cu sare de mare si apa de izvor pe care le vindea prin corespondenta Eusebio era baiat bun.  Ba mai mult decat atat, matusa Graziella ajunsese sa il adore. Eusebio ii daruise de ziua ei o crema de fata absolut minunata, cu care matusa isi ungea picioarele de cate ori se strica vremea. Nu ii trecuse durerea de oase, in schimb crema facuse minuni pentru bataturile ei. Ceea ce insemna mai putine vaicareli, iar asta era apreciat de toti (mai ales de barbati, ca femeile erau ocupate sa se certe intr-una intre ele si nu asculta nimeni ce zicea Graziella). Da, o familie grozava!

– Iata-te! se auzi vocea usor sparta a Esperanzei. De cand te astept! Cred ca ne asteptam una pe alta in colturi diferite, continua ea convinsa.

Prudencia mai privi o data de-a lungul strazii mici si pustii, dar decise ca e inutil sa isi corecteze verisoara. O apuca de brat si intrara impreuna in magazinul de haine. Prudencia murea de nerabdare sa ii arate niste sosete aflate la promotie, doua sosete la pret de o pereche. Erau din poliester , si s-ar fi potrivit grozav in cizmele pe care vroia sa le incalte duminica.

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    Ioana, detest shopingul! De ce nu le-ai dus pe fete macar la librarie? 🙂

    …..si s-ar fi potrivit grozav in cizmele pe care vroia sa le incalte duminica, la biserica. Dar inca nu gasise nici cizmele… Bine macar ca avea sosetele. Putea de-acum sa-si bage picioarele-n cizme… 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Le-am dus la cumparaturi tocmai pentru ca si eu detesc aceasta operatiune. da, sunt femeie. Si??!?! ;))

    Azi am fost la cursurile de sinteza pentru semestrul al doilea, si ma duc si maine. Am avut un succes nebun la profesorul de bazele genetice ale comportamentului uman. A declarat ca atunci cand a intrat in sala si m-a vazut a crezut ca am gresit sala, si ca sunt la liceu. Si apoi timp de doua ore a tot facut glume referitor la cat de tanara par :))

    Mai oameni buni! Sa nu exageram! Am aproape 35 de ani, de obicei arat de maxim 25, dar liceul se termina la 18 ani! Sa nu exageram!! :)):))

    Telenovela o continui in alta zi, ca sunt restanta la joaca de-a diversele cu fie-mea 🙂

    Va pup pe toti su va urez un week-end grozav!

  3. 3

    […] pe aragaz. Si nu mai pune atatea intrebari.  Detest sa intarzii la intalniri, si din cauza ta … (Citeste articolul intreg) Filed under: De la bloggeri Tags: cumparaturi, esperanza, eusabio, fasole, […]

  4. 4

    treizeci si cinci de ani!? esti o tanara copila! eu am cifrele pe dos! adica mi-am dat deja varsta la spate…..

  5. 5

    Ioana_du said,

    Sa fim sanatosi amandoi!
    Nu iti arati varsta, nici eu nu mi-o arat (bine, nici nu par de 16-18 cum se amuza dl. profesor, dar la cei peste 60 ai lui …. cred ca ii paream din alta viata :)) ). Oricum „varsta e uh numar „.
    Ignorand „numarul” dat de socoteala din buletin eu am vreo … cel mult 25 de ani. Atata simt, deci atata am.
    Tu? 30, maxim 35. Maxim – maximorum. Ma poti contrazice , dar numai daca ai arumente solide 🙂 Ai? Vezi bine ca n-ai! 🙂

  6. 6

    Bunicu' said,

    Sa uitam copila draga :-)chestiunile acestea. Pentru o vreme. Sufletul nu are varsta.
    Intra pe blogul lui Dan Iancu si savureaza-i sms-urile. Sunt ca niste rubine vii. Stralucesc, se misca, traiesc… te-nhata!

  7. 7

    Ioana_du said,

    Da. Asa-i. Le-am remarcat de ceva vreme :):):):)

  8. 8

    Dan Iancu said,

    iaca la ei. ma birfesc 🙂

  9. 9

    Ioana_du said,

    Daca e de bine se mai cheama barfa? Daca da, grozav. Sa barfim, zic :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

