Vorbe

Si iata ca erau din nou fata in fata. Cu premeditare. Se priveau peste masa, si desi aparent isi zambeau AICI si ACUM, amandoi erau constienti de amintirea lui NOI pe care o vedeau in spatele umarului celuilalt.

– Coltul din dreapta-sus, coltul proiectiilor,  spuse ea si rase usor.

El o privi cu un aer incurcat. Nu intelesese ce vroia ea sa spuna, si desi ea realiza asta nu a mai incercat sa ii explice. Mai ales ca el privea in stanga-jos.

– Candva, undeva, acum ceva vreme ….. toate cuvintele care erau facute pentru NOI au fost spuse, toate sentimentele pe care NOI trebuia sa le simta au fost simtite. Si NOI a devenit fara substanta. A devenit EU si TU.  Iar incercarea asta de a regasi o comunicare pe care stiam ca o avem ne lasa cam dezorientati.

– Crezi ca acum nu putem comunica? intreba el. Eu vad ca putem sta de vorba fara probleme!

– O, da, fireste! De vorbit vorbim, fara doar si poate! Dar tu , acolo, de pe scaunul tau, nu stii de fapt ce ma framanta pe mine acum. Nu stii nici macar ca e ceva in mine ce nu-mi da pace! Stii doar ca suntem fata in fata, bem o cafea si stam de vorba.

– Pai …. de ce nu imi spui ce te framanta? Uite, te ascult!

Zambind inca o data , scurt ca de ramas-bun, coltului din dreapta-sus, ea il privi direct in ochi. Incepu sa-i vorbeasca despre griji marunte, despre articolul pe care nu-l terminase si despre cartea pe care o avea de corectat.

Trecerea de la comunicare la vorbe se facu lent, intr-un minunat miez de vara. AICI si ACUM era despre preocupari cotidiene cu cofeina,  si niciun miros de tei, oricat de puternic, nu i-ar mai fi putut da sclipiri de filosofeala copilareasca.

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    ,,Nu fac fata unei astfel de conversatii. Ar trebui sa-mi leg siretul.. Nu acum pentru ca ar fi nepoliticos… si sa trec pe la butic sa-mi iau doua beri… nu acum…”

  2. 2

    Ioana_du said,

    „Ce ametit! Habar nu are despre ce vorbesc! Asa o fi fost mereu? Imi aduc aminte de conversatii lungi si interesante, si acum ma intreb daca erau interesante pentru ca intr-adevar era in stare sa lege mai mult de doua cuvinte, sau pentru ca eram eu indragostita ca o varza si tot ce spunea el mi se parea grozav? As fi in stare sa pun pariu ca se gandeste sa-si ia niste beri, doar ca nu acum, ca na …. O fi vazut istetul ca i s-a dezlegat siretul?”

  3. 3

    […] Pai …. de ce nu imi spui ce te framanta? Uite, te ascult!  (Citește articolul întreg) Filed under: De la bloggeri Tags: comunicare, ea, el, noi, […]

  4. 4

    Raluca said,

    Post-ul tau mi-a adus aminte de o expozitie de fotografie pe care am vazut-o mai demult – „Singurate in doi”.

    Erau cupluri filmate in ipostaze cotidiene (la o cafea, cu copiii prin parc, gatind etc) dar care nu mai aveau nimic in comun. Erau clar EU si TU, disparuse din priviri caldura oricarui NOI.

    Trist, dar din pacate adevarat …

  5. 5

    Ioana_du said,

    Da,e foarte trist. Mai ales sa constientizezi ca AI PUTEA face ceva in directia asta, dar ………

    Iti multumesc pentru vizita si te mai astept 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

