Bianca. Despre insistente (1)

– Mami, ne trezim?

– Inca un pic mai vreau sa lenevesc, Bia ….

– Vin langa tine in pat!

– Vino, dar tine gurita inchisa te rog.

– Bine. Si cand ne trezim iti arat ce obiecte am, si daca au eticheta iti citesc, si tu poti sa te uiti la TV in timpul asta,  si sticluta cu licoare magica o pun pe masa. Bine?

– Bine. Dar pot sa am acum un pic de liniste? 5 minute?

– Da!

Dupa aproximativ 30 de secunde:

– Mami? Ma doare asa tare spatele…. Imi faci un masaj?

– Vrei sa iti masez si talpile? am intreb eu de-acum perfect treaza.

– Da! Chiar daca nu ma dor!

– Masajul nu se face neaparat ca te doare ceva! Se poate face pentru ca este placut!

– Da, e placut masajul la talpi, a conchis ea castigatoare, intinzandu-mi si celalalt piciorus.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    Dan Iancu said,

    arunca desteptatoarele 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    O, le-am aruncat de mult!! Bia nu da gres niciodata :)):))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

