De-a interpretarea

Va invit la un exercitiu de „ce a vrut sa spuna autorul”

Ce va inspira aceasta reclama? Ce povesteste ea?

22 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    Stiu eu,stiu eu….e ceva legat de masini,stai ca stiu dar am un „lipsus”…..ceva legat de roata de rezerva,nu? in fine,ceva de genul asta….

  2. 2

    Ioana_du said,

    hai maaaaaaa
    Vreau interpretari . Ce va place voua sa intelegeti de aici?

  3. 3

    costiman said,

    ferste-te de cavaleri de onoare de profesie!!!Cauta-l pe dealerul de masini si spunei ca ai pierdut mireasa din cauza masinii si vrei un discount!!Sau:
    -Mi-am dorit o masinaaaaaaaaaaaaaa
    Si iat-acuma o a-ammmmmm’
    Cand sunt la volaaan,
    Precis uit de programmmmmmmm!!!

    Sau:Ai pierdut-o pe Geta?Nu-i nimic, ramai cu Jetta!!!

  4. 4

    Ioana_du said,

    :))
    Deci:

    EL alearga cu masina inspre biserica in care EA se casatoreste. Cu altul. EA il asteapta pe EL, se intreaba, se gandeste „ce-ar fi daca” …. Dar EL nu apare. EA, in fata altarului, casatorindu-se cu logodnicul. Dar iata, reuseste sa apara EL.
    EA tresare, ii arunca o privire din categoria „esti un prost! ce facem acum???” Punandu-si mental intrebarea gaseste si raspunsul, il mai cantareste odata in sinea ei, trage aer in piept si……..
    …………legati strans centurile de siguranta! NU NE VOR PRINDE!!!

  5. 5

    mona said,

    E clar ! Eu ma uit la alta reclama !!!

  6. 6

    costiman said,

    sa crap acilea daca eu am vazut asta!!!Esti tare, deh, femeile astea!Trebuie sa complice putin lucrurile.

  7. 7

    Ioana_du said,

    hai, maaaa
    Pai atunci ce rost avea faza cu „legati bine centurile de siguranta” de la sfarsit?
    :)):))

    Eu sunt asa convinsa ca asta zice reclama, ca imi tin rasuflarea la sfarsit cand o vad pe EA cum trage aer in piept . Mi-o si imaginez fugind, si pe toti invitatii socati :))

  8. 8

    mona said,

    Auzi…m-am trezit si eu ca-n bancul cu ala care-a fost in safari si-a vazut leul….si te-ntreb: pai ce,tu ai vazut reclama cu sonor ??? daca ma pot exprima asa…(si cine ma opreste?!)

  9. 9

    mona said,

    stai,stai,ai dreptate,am vizionat din nou si-am citit si eu,clementina de mine….sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  10. 10

    Ioana_du said,

    :)):))

    Nu stiu, cred ca din cate reclame am vazut pana acum asta m-a impresionat cel mai mult. Am vazut-o si revazut-o de nu stiu cate ori. M-a „dat pe spate” :))

  11. 11

    coldplay said,

    Pai daca avea un Porsche ajungea mai repede…;))

  12. 12

    Ioana_du said,

    Moaaaaa! Sunt foarte onorata de vizita, draga Coldplay!

    Porche, zici? Da … Poate daca el avea Porsche nu mai ajungea fata aia sa se imbrace in mireasa pentru altul! 😀

  13. 13

    coldplay said,

    Porsche nu Porche….

  14. 14

    Ioana_du said,

    Of, ce carcotas esti… Nu vezi ca a doua oara l-am scris bine?? 😀

    Auzi? Ce web-site ti-ai trecut in semnatura cand ai postat? Nu pot intra acolo. E pus „la deruta”? 😀

  15. 15

    coldplay said,

    …pai ce inseamna no request data?

  16. 16

    Ioana_du said,

    Inseamna ca esti carcotas! Ca daca nu puneai nimic in spatiul destinat website-ului nu iti aparea numele in verde, atata tot. Raspunsul se posta oricum :))

  17. 17

    castleless said,

    mai.
    ahhh..
    reclama spune mai multe chestii.
    1. poveste. ea se marita cu el. el intarzie. ea se marita cu altul. el conduce prost.
    2. ea se marita cu altul. dar are deja facuta lipeala cu altu’ sa vina sa o fu…re fix inainte sa intre in biserica. cu altu’. el intarzie. ca el conduce prost.
    3. ei ii placeau femeile, sanii mari, fundu’ mare, si … jucarii mari, in fine. el conduce prost.

    dar de fapt io’n reclama aia vad ca masina aia e proasta ca nu te duce cand trebuie, sau daca nu – e macar ghinionista, de te face sa intri ca bou’ intr’o biserica frumos ordonata de strici tot mizamplasu’ la oameni acolo de’ care este…ei. ea. masina. ghinion de belea de malchance si cauchemar (sau couche mal).

  18. 18

    Ioana_du said,

    Da, chiar asa!

    Daca el stia ca ea se marita cu al’lalt, de ce nu a plecat mai repede de-acasa? Ce sa spun, ii placea sa-l astepte fata cu ochii pe fereastra si tatal fetei cu ei pe ceas. Ochii. Ai tatalui, nu ai fetei.

    Ei, dracie!

  19. 19

    castleless said,

    el a plecat cand a putut. ca nu a putut sa’si ia liber de la serviciu. el lucreaza gigolo. pentru tipa care ii place ei. si aia l’a tinut mai mult ca stia ca urmeaza sa o ia pe iubita ei. dar dupa cum se vede, iubita ei nu sta pe ganduri. a implinit 30 de ani si nu suporta stresul social – tre’ sa’si ia barbat! femeia o va tine in dulap. ca scheletii sunt obligatorii.
    daca te uitai atenta se vedea foarte clar asta in frame’urile 24,26 si 45.

  20. 20

    Ioana_du said,

    :))

    E scris „adanc”, am fost furata de mirosul de lamaita. Nu e lamaita? Ba da, in frame-urile 23, 25 si 44. 😀

  21. 21

    castleless said,

    ok, si mie de ce nu’mi apare poza in comentarii? 😦

  22. 22

    cartim said,

    Cred ca zice ca ,e o placere sa conduci o maisna ca aceea si ca este mai lipsit de griji cu ea decat cu o nevasta nou-nouta 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

