Vara in vremea dietei

E la moda sa fii  „la cura”. Iti da un aer interesant si chic, si la o adica iti poate da si niste presupuse angoase cand alegi ce sa comanzi de la restaurant. Se fac schimburi de opinii, retete, principii, sfaturi …. Ce sa mai, traim intr-o soceiatate de schimb.

De luni (a se citi de marti, ca luni am mancat o prajitura „interzisa”) sunt si eu in randul lumii. Nu se mai putea.

Inca de cand eram mica si aveam cu vreo cateva kilograme sub „normalul” varstei mele imi doream sa ma uit la o ciocolata si sa zic „neeeaahh….. e buna, dar NU SE POATE”, sau sa trebuiasca sa ma abtin de la o cola. Na, fiecare cu dorintele lui, ce sa-i faci …..

Acum sunt mare si inteleapta, si am reusit sa am un foarte mic numar de kilograme peste cel pe care mi l-as fi dorit. Foarte mic as in foarte – foarte mic. Dar … trebuie dieta! Asa ca o tin, daca e musai!  Am carte de Montignac, am meniuri, am vointa, am facut si cumparaturi!

Si vine si vara. Si e bine. Ca sunt in trend.

17 răspunsuri so far »

  1. 1

    Cristian said,

    hey,
    am pus eu o metoda eficienta de slabit. la mine pe blog. 😀

  2. 2

    razicugura said,

    da, ioane. ia intra la cristi. ti am facut si eu o oferta acolo 😉

  3. 3

    Ioana_du said,

    Gata, am vazut ;))

    La noi in cladire s-a organizat un exercitiu de evacuare in caz de incendiu, si a tinut doua ore. Ca atare am fost la Quatro Staggioni si am mancat paste .
    …………. nu e bine, nu? Pentru dieta, vreau sa spun ….

  4. 4

    Cristian said,

    la cat mai multe exercitii.
    mai ramane cel in caz de cutremur, inundatie(?)…, sau gigel care da cu tarnacopu’n cablul de inalta tensiune (ala ingropat, evident)

  5. 5

    Ioana_du said,

    Da, ca sa ma fac eu de 100 kile…….. Halal prietenie, Cristi dear ……..

  6. 6

    cartim said,

    Mai lasa-ma , cat poti sa ai tu in plus ca sa iti trebuiasca dieta??
    Montignac sau cum il cheama pe nenea ala celebru care a venit in vizita la Bucale si a lansat cartea odata cu revista „Felicia”( stateam ca tot omul sa imi iau ziarul de dimineata, G S P -ul si Pro Sport-ul si in spatele meu se agitau vreo 5 doamne „Vai, mai repede , ca noi stam dupa Montignac…”asa ca m-am grabit sa nu le mai aud).. Toate erau „grase” cam ca si tine Ioana:))

  7. 7

    Ioana_du said,

    Pai dieta aia e buna nu numai daca esti gras/a, mai! E despre cum se manaca sanatos, aproape orice iti doresti, dar combinate corect!

    3 kg trebuie sa slabesc. Tu stiai de doua, nu? Eh, vreau 3, ca s anu mai zici tu ca asa si pe dincolo. De la 45 la 42. Si ma apuc si de alergat. Pe scari, ca stau intr-un bloc de garsoniere cu coridoare imense si iesiri la fiecare capat, asa ca… sa tot faci sport acolo! :))

    Ma ingrozezc cat de bine voi arata la sfarsitul lunii iunie!

  8. 8

    Dan Iancu said,

    eu ar trebui sa ma tin de asa ceva cu chic sau fara. eu nu sunt grasd, doar obez 🙂

  9. 9

    Ioana_du said,

    :))
    Pai si cine te opreste? Mananca si tu cum zice musiu Montignac (e ASA de usor sa ii incurajez pe altii catre tot soiul de cure … Sambata mergem tot familionul sa serbam ziua bunicului meu, si va pregati bunica mea o gramada de bunatati. Se duce pe pustii cura lu peste :)) Dar o sa alerg mai mult pe scari :)) )

  10. 10

    Dan Iancu said,

    eu acu de alergat nu prea pot ca am un spate rupt. in rest ai dreptate, nu ma opreste nimeni, doar eu…

  11. 11

    Ioana_du said,

    E, aia cu alergatul e asa…. mai mult pentru impresie artistica. Eu probabil ca am sa alerg doar AZI. Apoi am sa obosesc ingrozitor. Si ma opresc . :))

  12. 12

    Dan Iancu said,

    aha
    eu sunt obosit de mult 🙂

  13. 13

    cartim said,

    Sa stii ca m-ai bagat in bucluc :)) M-a pus Cucu sa ii spun mamei mele de Monty ca acum ma bate la cap „Vreau si eu cartea ! „.Sper ca o gasesc si la librarie , sau s-a vandut doar cu revista ??

  14. 14

    Ioana_du said,

    Cartea s-a vandut doar cu revista. O gasesti si separat, dar cred ca mult mai scumpa. Din cate am inteles o sa apara si la editia urmatoare a revistei, ca s-a vandut ca painea calda.
    Eu am in format electronic o editie mai veche. Ti-o trimit pe email?

  15. 15

    cartim said,

    Da , desigur , daca se poate. Sper sa pot negocia cu a mea mama sa i-o scot la imprimanta , desi cum o cunosc eu o sa strambe din nasul ei , in vant. Dar am sa incerc , daca nu am sa i-o cumpar ce sa ma fac cu ea….Cine m-a pus sa ii povestesc de ea?? Cucu -baul :-))

  16. 16

    Ioana_du said,

    ;))

    Lasa Eddie draga, mama ta va fi extrem de sanatoasa si va fi si cu moralul ridicat. Cica asta sunt efectele dietei :))

  17. 17

    […] sau sa trebuiasca sa ma abtin de la o cola. Na, fiecare cu dorintele lui, ce sa-i faci ….. Citeste articolul intreg Filed under: De la bloggeri Tags: dieta, vara, […]


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

