Colturi de hartie

Te-am cautat sub frunze si in aer si in mirosul de flori de vara, te-am cautat si zi si noapte, si pentru ca nu te-am gasit niciunde dimineata m-a surprins facandu-te din bucatile pe care le-ai lasat in mine. Si ai iesit stramb si nefiresc, dar pentru ca erai facut din inima si gandurile mele erai, pentru mine, perfect.

15 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    iar ma sperii!!!

  2. 2

    Ioana_du said,

    De ce , mai?? Cum incerc si eu sa fiu poeta, cum te sperii! :))

    Am o poezeala si o buna dispozitie in mine de nu-i adevarat! Parca mi-am revenit la ce eram acum ceva vreme :)) Se vede ca a venit vara. V-am zis eu! 😀

  3. 3

    Danonino said,

    Frumoasa si curajoasa perspectiva asupra celuilalt 🙂 Am de gand sa o folosesc atunci cand ma vor apuca puseele perfectioniste.

  4. 4

    Ioana_du said,

    :)):)) Pai …. depinde cine (sau CE) este „celalat” 🙂
    Poate fi frumos, poate fi trist, poate fi frumos SI trist 🙂

  5. 5

    cartim said,

    Hmm, se vrde ca la tine vara iti prieste 🙂

  6. 6

    Dan Iancu said,

    de ce oamenii cauta sun frunze si sub flori? mai sunt multe alte lucruri.

  7. 7

    Ioana_du said,

    Fireste ca mai sunt alte lucruri, numai ca frunzele si florile caracterizeaza perfect ceea ce cautam eu. Acolo erau cele mai mari sanse sa fie 🙂

  8. 9

    Ioana_du said,

    :)) :)) De un anume fel, sa zicem :))

  9. 10

    Gepetto said,

    A patit-o si Pinochio cu un nas nepotrivit

  10. 11

    Ioana_du said,

    Da, si pana la urma ai vazut ce bine i-a mers!??! 🙂

  11. 12

    Cristiana said,

    Buna, Ioana!
    Mie mi-a placut asa, este atat de adevarat, fara sa fie trist de loc pentru mine, ci doar poetic, nu stiu… gingas… Nu stiu de ce lumea se cam intristeaza la un gand bland si lin…
    Cred ca e foarte adevarat si nu numai in dragoste, ci si in viata de toate zilele.
    tu ai spus gingas ceea ce spunem noi cu draci despre cele de fiecare zi, cand ne injuram ca vedem numai ce ne place noua in lume. si apoi suferim… Vrem sa avem realitatea dupa cum vrem noi, taiem bucatele si facem colaje doar placute noua.. O prietena a mea a trecut recent prin asa ceva, dar nu din dragoste. Cred ca am sa-i spun despre acest lucru. Multumesc.

  12. 13

    Ioana_du said,

    Si eu multumesc Cristiana 🙂
    Ma bucur ca ti-a placut coltul meu de hartie 🙂 >:D<

  13. 14

    Cristiana said,

    da, lucruri simple, dar nu iti vin in cap pe loc… am vb cu prietena mea si i a mers bine de tot!!
    Pentru asta sunt prietenii !!!!! 🙂
    mai aterizez pe la prietenii mei de net – mai rar acum, am f f mult de munca, dar ma relaxez si ma simt bine la tine, la Dani… sa mi traiti !!! Acum si a facut si Elena blog.. mmmmmm…
    Pup!!! 🙂 week end placut!!!

  14. 15

    Ioana_du said,

    Un week-end grozav si tie!
    Pupici


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

