Uite, (si) de asta …..

….. iubesc eu vara!

Sunt in urma cu vreo doua-trei rapoarte de care AM UITAT (dar nu-i bai, sper sa le termin azi) , sunt in urma cu niste facturi (dar nu-i bai, le pot face maine), incep sesiunea in doua saptamani si cunostiintele mele legate de materiile pe semestrul doi sunt cam la nivelul ……. marii (fireste, e vara), blogul meu e in cadere libera intrucat nu am elan  sa scriu nimic.

Ei, cu toate astea (si cu inca vreo cateva pe care nici nu le mai mentionez) am o stare de bine teribila. Visez cu ochii deschisi, si asa verzi sunt caii mei de pe pereti ca numai anumite frunze se pot masura cu ei. Asa se explica toate „in urma”-urile de mai sus. Si alea spuse si alea nespuse.

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    castleless said,

    eu eram in urma de vreo saptamana cu niste redirectionari de mailuri… vreo 10 orase… le’am rezolvat azi si acum astept reactii.
    si cred ca mai sunt in urma cu niste stare de bine.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Iti dau de la mine, ca am …. slava domnului… 🙂
    Sper sa ma tina :))

  3. 3

    castleless said,

    ce poci spune… merci… si sper si eu sa te tina… asa, un pumn de fata…

  4. 4

    Dan Iancu said,

    nivelul marii moarte?

  5. 5

    Ioana_du said,

    Cam da, din pacate :))

    Dar lasa ca remediez eu situatia ! Doar e vara, ce naiba! 🙂

  6. 7

    Ioana_du said,

    Sa fie!

    Am o stare demna de studiat :)) Poate o sa fiu prorpriul meu „studiu de caz” :)):))

  7. 8

    Radhmana said,

    Te rog contacteaza-ma urgent pe Messenger pe adresa : musculitadeotet sau pe mail ,vreau sa discut ceva cu tine.

    Musculita de pe forum.

  8. 9

    O fi vreun zburator!…… 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

