De-ale Biancai

Era un moment de dulci declaratii de dragoste, si ii zic:

– Te iubesc pana la capatul pamanatului! Ba chiar …. pana la capatul Universului!

– Mmmmmm ……… Mai bine ma iubesti pana la ……(se gandeste ea un pic) …. bine, e bine si pana la capatul Univehrsului!

Dupa alte cateva secunde de gandire, vrand sa fie perfect sigura:

– E depahrte capatul Univehrsului?

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    costi said,

    mircea zicea ca vrea sa bea lapte.Mona, o idee nervoasa i-a spus:
    -Laptele s-a stricat.
    -Il repara tata, stai linistita!!!

  2. 2

    costi said,

    bag sama ca esti extrem de ocupata.Unde-i energia cu care ne molipseai?

  3. 3

    Ioana_du said,

    Energia este canalizata inspre o scarbosenie de materie numita „psihologia copilului”, si in afara de asta mai este afectata si de vremea asta care nu-mi prieste deloc.

    Mai am o saptamana de stres. Pe 14 iunie voi fi dat primele 4 examene, cele mai naspa.
    Apoi imi revin.

    Ma bucur ca nu sunt complet uitata 🙂

    P.S. Mircea seamana la faza asta cu varul meu, care a spus ca oul spart va fi reparat de bunic :))

  4. 4

    Maya said,

    Sambata 20 iunie ora 19.00

    Scriitoarea Mihaela Moraru(Maya) vă invită la o nouă lansare de carte. Evenimentul are loc la CASA SATYA
    Strada Banu Manta, nr.25
    Bucureşti (lângă Primăria Sectorului 1)

    0788.788.111 Vă aşteptăm.

  5. 5

    Ioana_du said,

    Dragii mei, daca puteti veni sambara pe 20, sa o faceti 🙂
    Maya scrie tare frumos 🙂

  6. 6

    Dan Iancu said,

    hehe, pai capatul universului e f aproape.

  7. 7

    Ioana_du said,

    Depinde unde si-l situeaza fiecare. Si mai depinde, fireste, de directia in care privesti 🙂

  8. 8

    CAPATUL UNIVERSULUI ESTE IN FERENTARI
    DAN ARE DREPTATE.

  9. 9

    Ioana_du said,

    Bine. Capatul universului meu este mult mai departe.
    Happy, dragii mei doi Dan? :))

  10. 10

    Dan Iancu said,

    pai cine a spus ca aproape nu e foarte foarte departe?

  11. 11

    Ioana_du said,

    Aproape poate fi departe, intr-adevar.
    Uneori e chiar bine sa fie asa 🙂

    Am inceput sesiunea. Ieri si azi am dat primele doua examene, va rog deci sa notati primele doua note maxime 😀 in aceasta sesiune.

  12. 12

    Hesus said,

    aaaaarghhhhhh ma dispera culoare asta

  13. 13

    Ioana_du said,

    Uimitor ce lucruri mici pot ajunge sa ne dispere. Chestie de optiuni, pana la urma .


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

