De-ale Biancai

– Mami, vhreau o fehrma de cai! mi-a comunicat ea foarte hotarata revelatia de duminica dimineata, rontaind cereale cu lapte.

– Ce fel de ferma, de  jucarie? am sperat eu.

-NU! Adevahrata!

– Asta ….. e un pic mai greu. Cum sa fie ferma aia a ta?

– Cum cum sa  fie ??? Pathrata, desiguhr! Ce , NU -TI DAI SEAMA???

…………..pacatele mele! Chiar nu-mi dadusem seama!

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Cred ca Bia a „citit” articolul meu despre cai ,de pe blog 🙂 sau a vazut pozele cu cai de pe forum 🙂 deci, rezulta ca, in final , noi ii bagam fetitei tale „prohtii” in caput 🙂 cu care sa te strseze 🙂
    De 1 Iunie am sa ii facem o surpriza ;
    O facem membra pe forum. Ce zici de asta Mami 🙂 ?

  2. 2

    Ioana_du said,

    :))
    Stai linistit Cartim, „phrostiile” ii vin in majoritate de la Minimax, pozele si filmuletele de pe forum nu fac decat sa accentueze ceea ce deja e format, asa ca nu te simti vinovat :))

    Membra pe forum? Mami o lasa, dar va mai trece ceva vreme pana sa posteze ea direct :))

    Multam pentru idee, e foarte funny :))

  3. 3

    cartim said,

    Pe adresa de mail a lui Tati e okay??
    Sa nu se mire omul ca primeste mail de confirmare a inregistrarii pe forum 🙂

  4. 4

    cartim said,

    Gata, Mami ai o surpriza de la noi 🙂

  5. 5

    Ioana_du said,

    :)) Cartim draga, tare mult ma faci tu sa zambesc 🙂

    Diseara am sa pot verifica, am vazut mesajul tau abia acum, la birou fiind, si de aici nu am acces la casuta de yahoo mail.
    Dar ma uit diseara (dupa-amiaza de fapt), si o sa am personaja principala langa mine, sa imi dicteze ce sa scriu catre voi :))

  6. 6

    cartim said,

    Sper ca ii place culoarea roz 🙂 pentru ca asa stelute i-am pus la rang si sper sa ii placa si avatarul , sper ca l-am nimerit :-).
    By the way , tu de ce nu ai avatar ? Vrei sa iti punem unul ? Spune cu ce sa fie , si il punem 🙂
    Mi-a facut placere sa ii fac un cont Biei , macar acum avem un utilizator cu un rang special -„forum fan” 🙂

  7. 7

    Dan Iancu said,

    nasol. presupunind ca ai avea banii, ce s-a rintimpla daca ai lua una heptagonala?

  8. 8

    Ioana_du said,

    Dat fiind faptul ca ORICE i s-ar oferi Biancai ea gaseset imediat o varianta care poate i-ar fi placut mai mult (sau macar care i-ar MAI fi placut, adiacent), s-ar putea sa nu conteze ce forma ar avea „fehrma” :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

