La naiba cu ploaia astora de la meteo!

Aproape ca am detestat ziua de azi. Asta ca sa fiu intr-o opozitie neasteptata cu dispozitia Danielei, care dimineata era grozava 🙂

Ce-mi „place” atunci cand ajung la o concluzie si apoi se intampla repede ceva care  sa o intareasca! Azi asteptam soare si cald, asteptam vara pe afara si inauntrul meu.  Nu a fost niciunde.  Astazi (pana la ora asta cel putin) in Bucuresti a plouat intr-una.  Mi-e sila de picaturile astea de toamna, imi intra in creier si imi distrug circuitele neuronale. Ca sa nu mai pomenim  dispozitia mea, care oscileaza intre iritare si blegeala intr-un mod necaracteristic mie. 

Vremea asta isi bate joc de mine si de nervii mei.

LATER EDIT: desi a inceput de dimineata, am impresia ca sunt in continuare fix in mijlocul norilor bubuitori. De parca nu s-ar deplasa nici macar un metru.

17 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    si de oasele si articulatiile mele dar stai linistita,nu mai tine mult, simt schimbarea .
    ma refer strict la meteo,sa fim intelesi !

  2. 2

    Ioana_du said,

    Of… Bine ar fi… Eu sunt deja cu nervii in batista. 😦

  3. 3

    Cristian said,

    de’as simti si eu o schimbare… serbare’as face! 🙂

  4. 4

    Ioana_du said,

    :)) Las’ ca am fost eu la una.
    Cute ;))
    O sa pun cateva poze, dar calitatea nu va fi cine stie ce. Nu stiu sa fac poze, aparatul era la mine, aia e :))

  5. 5

    costi said,

    si eu fusei la mircea la serbare.Totul a fost ok pana cand ne-a aratat noua colectie de haute cultura, clasa a 4 a, respectiv a 8 a fete.Niste tzinute de tot kktul.N-o sa scapam in veci de stilul asta de spagari, futui….samd

  6. 6

    Ioana_du said,

    Adicatelea… ce s-a intamplat exact?

    Si la noi a fost o faza „placuta”. Serbarea trebuia sa inceapa la 16.30, clasa era plina, era cald, copiii se plictiseau … si educatoarele o asteptau pe miss printesa, fata lu’ madam cocoana si domnu’ smecheru’. Care naiba stie de ce au intarziat, dar nici ca mai are importanta 🙂

    Am pus cateva poze pe pagina deja stiuta 🙂

  7. 7

    Maya said,

    Sambata 20 iunie ora 19.00

    Scriitoarea Mihaela Moraru(Maya) vă invită la o nouă lansare de carte. Evenimentul are loc la
    Muzeul National al Literaturii Romane(Sala Rotunda)
    Bulevardul Dacia Nr. 12, sector 1, Bucuresti
    Tel: 021-2129651 Vă aşteptăm

  8. 8

    obama said,

    meteorologii trebuie impuscati de mici

  9. 9

    Ioana_du said,

    De acord!

    Singura lor scapare ar fi sa anute vreme calduroasa in oras (28-29 grade), ploaie acolo unde e nevoie de ea … si cam atat.

  10. 10

    cartim said,

    Salutari din foarte ploiosul Berlin 🙂

  11. 11

    Ioana_du said,

    Vino inapoi acasa, Cartim!
    Are rost sa stai atat in ploi nemtesti, cand te poate ploua si la Timi la fel de bine?? ;))

  12. 12

    Hesus said,

    Ma dau intelrctual pe net. si spun cuvinte destepte.dap e ok

  13. 13

    Ioana_du said,

    Pai e de baza sa fie ok. Nu chiar orice fel de ok, dar na …. sa nu divagam 🙂
    Bine ai venit pe-aici 🙂

  14. 14

    imugur said,

    hai Ioana la Alger sa te topesti putin la 35 de grade

  15. 15

    Ioana_du said,

    35??? Hai ca vin :))

  16. 16

    Dan Iancu said,

    las ca o sa ploua. prin septembrie…

  17. 17

    Ioana_du said,

    Azi e septembrie?? DEJA????? NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :((


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

