De zilele astea

  • Cam des mi se intampla in ultima vreme  (si cam mult ma tine cand ma apuca) sa nu imi gasesc cuvintele. Sau mai rau, sa le gasesc dar sa imi fie lene sa le trec din cap pe suport …. de vreun fel.  Si ideile nerostite vor ramane o vreme prinse undeva intre neuroni (asta pe de-o parte e bine, ca ar insemna ca am macar doi. Neuroni), fi-vor uitate si apoi …… se vor razbuna dand sfoara in tara ideilor cum ca daca ajung la Ioana in cap raman neformulate.
  • Ma simt foarte obosita. Nu mai am elan pentru cine stie ce , si parca vad ca „zac” asa o vreme dupa care ma apuca reprosurile crunte asupra propriei persoane pentru ca am pierdut vremea in asa hal. Nici nu mai stiu cate carti am incepute si abandonate, iar eu si creierul meu (suntem en-froid zilele astea) bantuim undeva in zona crepusculara.
  • Imi place mirosul de pe strazi zilele astea cam in aceeasi masura in care detest mirosurile din autobuze. Daca nu as fi mai mereu aproape contra cronometru as merge mai mult pe jos. Asa ….. fac reflectii inutile asupra contrastului outdoor-indoor, cu accent pe RATB. In sensul ca ASA NU.
  • Unul din mirosurile cu care ma intalnesc des in ultima vreme este cel de alcool. Bere, probabil. E aproape imposibil sa te afli in RATB intr-o dupa-amiaza si sa nu gasesti un omulet pe doua picioare clatinande, emanand mirosuri de crasma ieftina. Da, se recomanda hidratarea puternica si apa plata e scumpa. Corect!
  • Amestec de zor taratele (cerealele, ca sa fiu politically correct) pe care mi le-am varsat in iaurt, si constat ca oricat m-as concentra pe scortisoara la care nu m-am zgarcit, tot secara sau orzul ala se simt cel mai puternic. Si imi dau seama ca nu numai la micul dejun se intampla asa. Am intalnit deseori situatii (da, a se citi „oameni”) in care oricata scortisoara s-ar fi pus, tot tarata era „castigatoare”.
  • A ajuns la mine pe blog o persoana care a dat search dupa „capatul universului”. Si Google a adus-o aici.  L-o fi gasit?
10 răspunsuri so far »

  1. 1

    obama said,

    Cuvintele tale sunt la mine. Ti le voi inapoia.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Ups! Sper ca sunt la tine pentru ca ti-au placut si le-ai vrut, nu pentru ca ti le-am „varat pe gat” asa, cu forta mea herculeana! 🙂

  3. 3

    Cristian said,

    Cum sa caute capatul Universului pe Pamant? 😀
    Sau poate o fi, in RATB.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Pai…………..poate nu il cauta pe pamant 🙂
    Dar de ce nu ar putea fi pe pamant?

  5. 5

    Cristian said,

    Eu cred ca insusi Pamantul e capatul Universului. 😀

  6. 6

    Ioana_du said,

    Da? Ce te face sa crezi asta ? 🙂

  7. 7

    Cristian said,

    Pai mai departe de noi nu mai e niciun semn de viata. Nu?

  8. 8

    Ioana_du said,

    Nu stiu! Nu am verificat :))

  9. 9

    Ioana_du said,

    A, si mai e o chestie. Poate persoana respectiva cauta CELALALT capat al Universului.

  10. 10

    Cristian said,

    am ramas fara replica. 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

